Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Підприємства -- Маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
658.14(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція
Аннотация: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мажинський, Руслан Володимирович
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3)
Найти похожие

2.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

3.


    Бегларашвили, О.
    Сущность маркетинга партнерских отношений, его развитие и роль в формировании эффективного взаимодействия предприятий [] / О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 2. - С. 24-28. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
фывфывфыв:
партнерські відносини -- партнерские отношения -- сутність маркетингу -- сущность маркетинга -- маркетинг відносин -- маркетинг отношений

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Шаповал, О. Ф.
    Інформаційні технології маркетингових комунікацій на підприємстві [] / О. Ф. Шаповал, К. Г. Савкова // Формування ринкових відносин в Україні. - 2016. - N 9. - С. 98-100. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Підприємства--Маркетинг
   Підприємства--Інформаційні технології


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Савкова, К. Г.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)