Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=004.738.5:339.138(07)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текстььь] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 1. - 180, [4] с. : іл., табл. - Літ.: с. 176-180. - ISBN 978-966-289-292-5 : 215.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   Інтернет--Соціальні мережі--Використання--Популярні видання

   
фывфывфыв:
пошукова оптимізація сайту -- Fecebook -- Instagram -- просування у "TWTTER" -- соціальні медіа -- пошукові оптимізації -- просування товарів -- стратегії маркетингу -- рекламний кабінет Fecebook -- email-маркетинг -- форми передплати
Аннотация: Поняття інтернет-маркетингу; методика та особливості пошукової оптимізації та оптимізації під соціальні мережі; характерні риси та алгоритми проведення маркетингової компанії у соціальних мережах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

2.
004.738.5:339.138(07)
К66


   Кордзая, Натела Ревазівна

    Основи інтернет-маркетингу [Текстььь] : навч. посіб. / Н. Р. Кордзая. - Херсон : ОЛДІ-плюс, 2018.
   Ч. 2. - 163, [1] с. : іл., табл. - Літ.: с. 158-161. - ISBN 978-966-289-209-3 : 160.00 грн
УДК
ББК 32.973.73
Рубрики: Мережеві технології--Мережевий маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
Інтернет-маркетинг -- месенджер-маркетинг -- sSype -- QQ -- WeChat -- WhatsApp -- Viber -- Telegram -- геолокаційні мережі -- геолокаційні сервіси -- вірусний маркетинг -- ADVERGAMING -- контекстна реклама -- банерна реклама -- партнерський маркетинг -- ремаркетинг
Аннотация: Інтернет-маркетинг; риси та алгоритми проведення маркетингової кампанії у месенджерах, методика та особливості маркетингу у геосоціальних мережах/сервісах, ведення вірусного маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)