Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>U=070(038)<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
070(038)
Ж92


   
    Журналістика [] : словник-довідник / авт.-уклад. І. Л. Михайлин. - Київ : Академвидав, 2013. - 317, [3] с. - (Nota bene). - Алф. покажч.: с. 303-317. - ISBN 978-617-572-064-6 : 60.00 грн
УДК
ББК 76.120.8я2
Рубрики: Журналістика--Довідкові видання
   
фывфывфыв:
журналіст -- журналист -- електронне видання -- электронные издания -- журналістика книжкова -- журналистика книжная -- журналістика комерційна -- журналистика комерческая -- медіапродукт -- медиапродукт -- свобода преси -- свобода прессы
Аннотация: У словнику-довіднику розкрито значення важливих термінів, що характеризують традиційні явища журналістики та сучасний стан розвитку інформаційної галузі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Михайлин, Ігор Леонідович \уклад.\
Экземпляры всего: 4
БГ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: БГ (2), ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

2.
070(038)
F94


    Fruehschuetz, Juergen.
    Lexikon der Medienoekonomie: Beschaffung. Produktion. Absatz [Текст] / Juergen Fruehschuetz. - Frankfurt am Main : Deutscher Fachverl., 2000. - 600 S. : il. - (Edition Medienokonomie). - Текст: нім. - ISBN 3-87150-597-8 : 150.00 грн
Goethe-Institut
УДК
ББК 76.1я21
Рубрики: Засоби масової комунікації--Економіка--Довідкові видання
   
фывфывфыв:
німецькі словники -- німецькі економічні словники -- ЗМІ -- засоби масової інформації -- медіаекономіка -- економіка ЗМІ
Аннотация: Jurgen Fruhschutz studierte Medienwirtschaft, Germanistik, Romanistik, Russistik und Grazistik in Augsburg, Stuttgart und Frankfurt. Ferner unterrichtete er rund zehn Jahre an verschiedenen deutschen Universitaten Medienwirtschaft. Zu den Themen seiner Buchveroffentlichungen zahlen Medienwirtschaft, Medienrecht, E-Commerce sowie Werbewirtschaft. Zudem veroffentlichte er zahlreiche Artikel uber viele internationale Fachmarkte zu den Themen Handel, Fashion, Gastronomie, Medien etc. Nach uber zwei Jahrzehnten Tatigkeit fur fuhrende deutsche Fach- und Wirtschaftsverlage ist er heute als Publizist und Unternehmensberater fur Unternehmenskommunikation selbstandig.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)