Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Бурко, О.$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
Шифр: umil/2013/3
   Журнал

Українська мова і література в школі [Текстььь]. - К. : Укр. мова і л-ра в школі, 1997 - . - Выходит раз в два месяца
2013г. N 3
Содержание:
Голуб, Н. Категорійний апарат сучасної української лінгводидактики: проблеми і перспективи : виступ на засіданні круглого столу з проблем методів навчання української мови / Н. Голуб. - С.2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Горошкіна, О. Особливості використання інтерактивних методів на уроках української мови / О. Горошкіна. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Кучерук, О. Методи навчання в системі понять сучасної лінгводидактики / О. Кучерук. - С.10-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, О. Формування у молодших школярів соціокультурної компетентності на уроках української мови / О. Шрамко. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації / О. Бурко. - С.20-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Сокур, А. Світ дитинства в оповіданнях Євгена Гуцала / А. Сокур. - С.24-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Мегела, Г. Самобутність творчості Івана Козака. Позасюжетні елементи роману "Покута" : урок літератури рідного краю / Г. Мегела. - С.25-27
Лукач, А. Узагальнення і систематизація знань з теми "Морфологія" (7 клас) / А. Лукач. - С.27-29
Семеног, О. Медіаосвіта майбутнього вчителя у вищій філологічній школі: досвід зарубіжжя й України / О. Семеног. - С.30-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Трубачова, Д. Шляхи підвищення ефективності комунікативної діяльності студентів / Д. Трубачова. - С.34-38. - Бібліогр. в кінці ст.
Підгурська, В. Аналіз типових мовних помилок у мовленні майбутніх учителів початкових класів / В. Підгурська. - С.39-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Усатенко, Т. Українська педагогічна думка ХХ століття в трансформаційних процесах освіти / Т. Усатенко. - С.44-46. - Бібліогр. в кінці ст.
Герасименко, В. Пам'ятники Тарасові Шевченку у світі / В. Герасименко. - С.48-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Шелехова, Г. Орієнтовне календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 5 класу з української (рідної) мови / Г. Шелехова. - С.54-58
Панасюк, К. Андрій Малишко: нескорений поет і мужній воїн : сценарій літературно-музичної композиції / К. Панасюк. - С.59-62
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Бурко, О.
    Вивчення оповідання "Каторжна" Бориса Грінченка на принципах етновідповідності, кордоцентризму, діалогічності, проблемності, індивідуалізації [] / О. Бурко // Укр. мова і л-ра в школі . - 2013. - N 3. - С. 20-23. - Бібліогр. в кінці ст.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Грінченко, Борис Дмитрович (письм., педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громад.-культ. і політ. діяч ; 1863 - 1910)

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

3.
Шифр: upej/2019/4
   Журнал

Український педагогічний журнал [Текстььь] : наук. журнал/ засн. Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ : Ін-т педагогіки НАПН України [та ін.] , 2015 - . - ISSN 24111317. - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Содержание:
Калініна, Л. Система соціального кредиту як широкомасштабний проєкт побудови гармонійного суспільства в цифрову епоху / Л. Калініна, М. Малюга. - С.5-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Нікольська, Н. Модернізація підготовки вчителів як інноваційна тенденція розвитку освіти у США / Н. Нікольська. - С.19-24
Джурило, А. Тенденції розвитку шкільної освіти ФРН у контексті викликів сучасного глобалізованого світу / А. Джурило. - С.25-31
Глушко, О. Модернізаційний вимір шкільної освіти у Польщі: ключові тенденції розвитку / О. Глушко. - С.32-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Величко, Л. Провідні ідеї природознавства у змісті шкільної хімічної освіти / Л. Величко. - С.42-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Т. Проблеми та перспективи розвитку економіки в закладах загальної середньої освіти України: результати дослідження / Т. Назаренко, В. Яценко, Н. Гончарова. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Базелюк, О. Методологічні підходи до розвитку цифрової культури педагогічних працівників закладів професійної освіти / О. Базелюк. - С.64-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Куліш, Т. Теоретичні основи стандартизації початкової освіти України у працях вітчизняних учених періоду 90-х рр. ХХ ст. / Т. Куліш. - С.72-78. - Бібліогр. в кінці ст.
Цимбалару, А. Організація навчальної взаємодії учнів з об'єктами освітнього середовища: стан шкільної практики / А. Цимбалару. - С.79-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Шупер, В. Досвід впровадження прогресивних форм навчання у вищу медичну освіту / В. Шупер, Т. Рева, С. Шупер. - С.87-91. - Бібліогр. в кінці ст.
Трубачева, С. Технологія змішаного навчання в здоров'язбережувальному освітньому середовищі гімназії / С. Трубачева. - С.92-98. - Бібліогр. в кінці ст.
Тінькова, Д. Освітні вебресурси як засіб розвитку математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти / Д. Тінькова. - С.99-106. - Бібліогр. в кінці ст.
Микитенко, Н. Аналіз генези проблем формування ІТ-компетентності іноземних студентів у системі вищої медичної освіти / Н. Микитенко, В. Лапінський. - С.107-119
Голуб, Н. Розвиток творчого потенціалу учнів ліцею на уроках української мови / Н. Голуб. - С.120-127. - Бібліогр. в кінці ст.
Новосьолова, В. Компетентнісно спрямований підручник української мови як засіб формування ціннісних орієнтацій учнів ліцею / В. Новосьолова. - С.128-134. - Бібліогр. в кінці ст.
Мірошніченко, Т. Професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів до реалізації принципів життєтворчості: естетотерапевтичний підхід / Т. Мірошніченко. - С.135-141. - Бібліогр. в кінці ст.
Мороз, П. Аналіз стану використання історичних джерел у навчанні історії в старшій школі / П. Мороз, І. Мороз. - С.142-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Бурко, О. Шляхи Грінченка - журналіста: від "Каганця" до "Українського педагогічного журналу" / О. Бурко. - С.154-161. - Бібліогр. в кінці ст.
Лисенко, Г. Організація професійно-педагогічної підготовки викладачів Дніпропетровського інженерно-будівельного інституту в 1970 - 1980-х рр. / Г. Лисенко. - С.162-172. - Бібліогр. в кінці ст.
Дяченко, А. Ідея художньої культури у вітчизняному інформаційному просторі початку ХХ ст. / А. Дяченко. - С.173-181. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Бурко, О.
    Шляхи Грінченка - журналіста: від "Каганця" до "Українського педагогічного журналу" [] / О. Бурко // Укр. пед. журн. = Ukrainian Educational Journal : наук. журнал. - 2019. - N 4. - С. 154-161. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2411-1317
Рубрики: Педагоги українські

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Грінченко, Борис Дмитрович (письм., педагог, лексикограф, літературознавець, етнограф, історик, публіцист, громад.-культ. і політ. діяч ; 1863-1910 рр.) \про нього\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)