Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Кобильченко, В.$<.>
Общее количество найденных документов : 12
Показаны документы с 1 по 12
1.
Шифр: pips/2016/2
   Журнал

Педагогіка і психологія. Вісник АПН України [Текстььь]. - К. : Пед. преса, 1993 - . - ISSN 23040629. - Выходит ежеквартально
2016г. N 2
Содержание:
Кремень, В. Г. Про результати діяльності НАПН України у 2015 р. та завдання на 2016 р. / В. Г. Кремень. - С.5-13
Бех, І. Д. Виховна гуманістична парадигма в освітній інновації / І. Д. Бех. - С.14-21. - Л-ра в кінці ст.
Білоус, Р. М. Психологічні умови розвитку асертивності як особистісного ресурсу протидії викликам сучасності / Р. М. Білоус, О. В. ЛітвіноваМ. В. Загірняк. - С.22-29. - Л-ра в кінці ст.
Коломієць, С. С. Науково-дослідна робота як засіб розвитку творчого потенціалу особистості студента / С. С. Коломієць, Я. Г. Тікан. - С.30-36. - Л-ра в кінці ст.
Луговий, В. І. Комунальні коледжі США: досвід для України / В. І. Луговий. - С.37-48. - Л-ра в кінці ст.
Кононенко, В. І. Інтеграція гуманітарної науки й освіти в процесах державотворення / В. І. Кононенко. - С.49-56. - Л-ра в кінці ст.
Титаренко, Т. М. Стратегічні напрями особистісного життєконструювання / Т. М. Титаренко. - С.57-63. - Л-ра в кінці ст.
Кобильченко, В. В. Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності / В. В. Кобильченко. - С.64-70. - Л-ра в кінці ст.
Бондаревська, І. О. Психологічний аналіз соціального капіталу в спільнотах іммігрантів та біженців / І. О. Бондаревська, В. О. Михайленко. - С.71-76. - Л-ра в кінці ст.
Кирій, С. В. Науково-педагогічний лекторій: інформаційне забезпечення користувачів ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського / С. В. Кирій. - С.78-84. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Кобильченко, В. В.
    Спеціальна психологія на сучасному історичному етапі: пошук власної наукової ідентичності [] / В. В. Кобильченко // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the APS of Ukraine. - 2016. - N 2. - С. 64-70. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 2304-0629
Рубрики: Дефектологічна психологія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.
Шифр: odnv/2018/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текстььь] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 2
Содержание:
Кобильченко, В. Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушеннями зору / В. Кобильченко. - С.7-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Довгопола, К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання / К. Довгопола. - С.17-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Кравець, Н. Інноваційні технології навчання та формування читацької діяльності у підлітків з інтелектуальними порушеннями / Н. Кравець. - С.25-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Г. Теоретичні аспекти психологічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в психолого-педагогічних дослідженнях / Г. Соколова. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Недозим, І. Науково доказові методики формування соціального інтелекту у дітей старшого дошкільного віку з розладами аутистичного спектра / І. Недозим. - С.45-54. - Бібліогр. в кінці ст.
Березка, С. Теоретичний аналіз специфіки агресивної поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку / С. Березка. - С.55-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Каплієнко, А. Інклюзивне навчання дітей з особливими освітніми потребами в позашкільних закладах / А. Каплієнко. - С.65-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Федоренко, О. Інклюзивне навчання: оцінювання учнів з особливими освітніми потребами / О. Федоренко. - С.76-86. - Бібліогр. в кінці ст.
Журавська, Б. Сімейні перспективи у розумінні сутності анорексії / Б. Журавська. - С.87-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади педагогічної підтримки молодших школярів із порушеннями зору [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 2. - С. 7-16. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Тифлопедагогіка
   Діти з порушенням зору--Навчання


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

5.
Шифр: odnv/2018/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текстььь] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Выходит ежеквартально
2018г. N 4
Содержание:
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда. - С.15-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, Л. Суб'єктно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко. - С.32-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко. - С.40-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Данілавічютє, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє. - С.53-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець. - С.75-87. - Бібліогр. в кінці ст.
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш. - С.88-95. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Кобильченко, В.
    Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушенням зору та їх найближчому соціальному оточенню [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2018. - N 4. - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з порушенням зору--Психологічна допомога

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

7.
Шифр: odnv/2019/2
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текстььь] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 2
Содержание:
Дробот, О. Стратегії навчання англійської мови учнів із порушеннями слуху в умовах бімодально-білінгвального підходу / О. Дробот, А. Замша. - С.2-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами / Є. Продан. - С.14-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Хохліна, О. До проблеми диференційованого навчання в інклюзивному просторі / О. Хохліна. - С.21-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології / В. Кобильченко. - С.33-47. - Бібліогр. в кінці ст.
Михайленко, О. Прийоми і методи реабілітації дітей з комплексними порушеннями псіхофіфізіологічного розвитку. Реалізація індивідуального підходу / О. Михайленко. - С.48-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Мога, М. Технології корекційної взаємодії дорослого і дитини (елементи бондінгу) у фізичному розвитку дітей раннього віку зі спастичним синдромом / М. Мога. - С.65-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Прохоренко, Л. Психокорекція мотивації дітей із когнітивними порушеннями / Л. Прохоренко. - С.75-85. - Бібліогр. в кінці ст.
Татьянчикова, І. Проблема формування інформатичних компетентностей у старшокласників із психофізичними порушеннями / І. Татьянчикова, Т. Сахно. - С.86-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.


    Кобильченко, В.
    Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 2. - С. 33-47. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Дефектологічна психологія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

9.
Шифр: odnv/2019/3
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текстььь] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 3
Содержание:
Родименко, І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями / І. Родименко, О. Михайленко. - С.7-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі : (проблематика дослідження) / В. Шевченко. - С.23-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Бужинецька, К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку / К. Бужинецька. - С.35-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Орлов, О. Транскраніальна нейромодуляція в реабілітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами / О. Орлов. - С.44-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня / Т. Шипелік. - С.53-63. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору / В. Кобильченко. - С.64-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Лещій, Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій. - С.76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Михновецька, І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом Дауна / І. Михновецька. - С.84-94. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Кобильченко, В.
    Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушеннями зору [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 3. - С. 64-75. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з порушенням зору--Адаптація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

11.
Шифр: odnv/2019/4
   Журнал

Особлива дитина: навчання і виховання [Текстььь] : наук., навч., інформ. журнал. - К. : Пед. преса, 2014 - . - ISSN 23122781. - Выходит ежеквартально
2019г. N 4
Содержание:
Адамюк, Н. Освітній перекладач жестової мови: кадрове забезпечення комунікативних потреб жестомовних здобувачів освіти / Н. Адамюк. - С.7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцов, А. Психологічний механізм соціальної адаптації молоді з обмеженнями життєдіяльності / А. Шевцов, І. Чухрій. - С.15-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Литовченко, С. Діяльність ІРЦ у системі підтримки дітей з особливими освітніми потребами: актуальні питання / С. Литовченко. - С.30-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Ярмола, Н. Компетентнісний підхід до соціальної адаптації дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах навчального закладу / Н. Ярмола. - С.37-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Кобильченко, В. Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці / В. Кобильченко. - С.46-59. - Бібліогр. в кінці ст.
Костенко, Т. Психодіагностичні методики для дітей із порушеннями зору: адаптація та модифікація / Т. Костенко. - С.60-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Чебатарьова, О. Науково-методичні підходи до реалізації змісту освіти учнів із порушеннями інтелектуального розвитку згідно концепції НУШ / О. Чебатарьова. - С.68-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Кобильченко, В.
    Зорове сприймання та його порушення в дитячому віці [] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання : наук., навч., інформ. журнал. - 2019. - N 4. - С. 46-59. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-2781
Рубрики: Діти з порушенням зору

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)