Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Пироженко, Л.$<.>
Общее количество найденных документов : 6
Показаны документы с 1 по 6
1.
Шифр: rish/2008/9
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 9
Із змісту:
Пастовенський, О. Напрями та вектор оптимізації регіональної шкільної мережі / О. Пастовенський. - С.40-42. - (Проблеми управління). - Бібліогр.: с. 42 : рис.
Бех, І. Естетика духовності В.О.Сухомлинського / І. Бех. - С.3 -4
Дічек, Н. Духовні домінанти В.О.Сухомлинського / Н. Дічек. - С.5 - 7. - Бібліогр. в кінці ст.
Антонець, М. В.О.Сухомлинський і боротьба ідей у радянській педагогіці 60-х - 70-х років ХХ ст. / М. Антонець. - С.8 - 12. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Л. Питання навчання і виховання в поглядах К.Ушинського і В.Сухомлинського / Л. Бондар. - С.12 - 15. - Бібліогр. в кінці ст.
Заліток, Л. Публіцистична спадщина В.О.Сухомлинського в суспільно-політичній пресі (1943 - 1970 рр.) / Л. Заліток. - С.15 - 16
Калініченко, Н. Естетична творчість як джерело предметно-перетворювального ставлення особистості до навколишньої дійсності / Н. Калініченко. - С.17 - 19. - Бібліогр. в кінці ст.
Ликов, В. Народна педагогіка в теорії та практиці В.О.Сухомлинського / В. Ликов. - С.19 - 21. - Бібліогр. в кінці ст.
Жданович, Ю. Дозвілля: на радість собі, на користь іншим / Ю. Жданович. - С.34 - 35
Івашковський, В. Створення належних педагогічних умов визначна складова процесу виховання громадянина / В. Івашковський. - С.36 - 39. - Бібліогр. в кінці ст.
Пастовенський, О. Напрями та вектор оптимізації регіональної шкільної мережі / О. Пастовенський. - С.40 - 42. - Бібліогр. в кінці ст.
Топузов, О. Формування географічної компетентності учнів засобами проблемного навчання / О. Топузов. - С.43 - 45. - Бібліогр. в кінці ст.
Порох, Л. Психологічний супровід учнів початкової школи / Л. Порох, М. Наровлянська. - С.46 - 47
Титаренко, Н. Завдання з хімії у контексті компетентнісного підходу / Н. Титаренко. - С.47 - 50
Варфоломєєва, І. Формування пізнавальних інтересів учнів до географії в умовах профільного навчання / І. Варфоломєєва. - С.51 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Назаренко, Т. Методика роботи з картографічним матеріалом на уроках географії / Т. Назаренко. - С.54 - 55. - Бібліогр. в кінці ст.
Сащак, Н. Гуманітаризація вищої технічної освіти в Україні у контексті Болонського процесу / Н. Сащак, Н. Соломчак. - С.56 - 58. - Бібліогр. в кінці ст.
Півнюк, В. Північнонімецькі топоніми слов'янського походження / В. Півнюк. - С.59 - 62. - Бібліогр. в кінці ст.
Зарічанський, О. Проблема різнорівневої психолого-педагогічної підготовки особового складу підрозділів з надзвичайних ситуацій / О. Зарічанський. - С.62 - 65. - Бібліогр. в кінці ст.
Рижиков, В. Педагогічна система професійної підготовки майбутніх пілотів / В. Рижиков. - С.65 - 67. - Бібліогр. в кінці ст.
Барвінок, І. Формування готовності студентів музичних спеціалізацій до педагогічної діяльності в умовах середньої спеціальної освіти / І. Барвінок. - С.68 - 69. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванюк, Г. Соціально-педагогічні передумови розвитку сільської школи в Україні (перша половина ХХ ст.) / Г. Іванюк. - С.70 - 72. - Бібліогр. в кінці ст.
Пироженко, Л. Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середині 60-х рр. ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.73 - 76. - Бібліогр. в кінці ст.
Гоштанар, І. Педагогічні погляди Й.Ф.Гербарта на проблему співвідношення навчання й виховання у контексті змін сучасної освітньої системи / І. Гоштанар. - С.77 - 80. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Пироженко, Л.
    Проблеми реформування змісту загальної середньої освіти у кінці 50-х - середині 60-х рр. ХХ ст. [] / Л. Пироженко // Рідна школа. - 2008. - N 9. - С. 73 - 76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Історія освіти в Україні

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

3.
Шифр: rish/2009/5/6
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2009г. N 5/6
Содержание:
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Бібліогр. в кінці ст.
Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Оржеховська, В. Феномен дитячої бездоглядності: погляд сьогодення / В. Оржеховська. - С.32-35
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : З досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48
Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : З досвіду роботи ЗОШ №31 м.Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925 - 1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондар, Л. Липецька школа імені П.В.Щепкіна : З історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Бібліогр. в кінці ст.
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Пироженко, Л.
    Розробка основних положень теорії структури змісту освіти [] : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко // Рідна школа. - 2009. - N 5/6. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Історія педагогічної думки в Україні


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

5.
Шифр: rish/2010/6
   Журнал

Рідна школа [Текстььь]. - К. : Фенікс, 1922 - . - ISSN 0131-6788. - Выходит раз в два месяца
2010г. N 6
Содержание:
Буряк, В. Методологічні основи розвивального навчання / В. Буряк. - С.3-7. - Л-ра в кінці ст.
Адаменко, О. Вибірковий метод в історико-педагогічному дослідженні / О. Адаменко. - С.8-11. - Л-ра в кінці ст.
Калініна, Л. Загальноосвітній навчальний заклад як соціально-педагогічна система й об'єкт педагогічної дійсності / Л. Калініна. - С.12-17. - Л-ра в кінці ст.
Лалак, Н. Формування професійної компетентності у майбутніх учителів як психолого-педагогічна проблема / Н. Лалак. - С.17-20. - Л-ра в кінці ст.
Паламарчук, Л. Етнокультурологічна компетентність учителя географії / Л. Паламарчук. - С.21-24. - Л-ра в кінці ст.
Журба, О. Формування емоційно-оцінних суджень учнів на уроках етики / О. Журба. - С.25-27. - Л-ра в кінці ст.
Ковмір, О. Методика розвитку музичного мислення підлітків у позашкільних закладах освіти / О. Ковмір. - С.28-31. - Л-ра в кінці ст.
Оржеховська, В. Проблеми дитячої бездоглядності в Україні: аналіз та пошуки шляхів подолання / В. Оржеховська. - С.33-35
Оржеховська, В. Концептуальні підходи до виховання в умовах сьогодення / В. Оржеховська, Г. Ковганич. - С.35-39. - Л-ра в кінці ст.
Синьов, В. Встановлення психологічного контакту у вихованні неповнолітніх з девіантною поведінкою / В. Синьов, В. Кривуша. - С.40-43. - Л-ра в кінці ст.
Лазаренко, О. Соціально-педагогічний аспект у профілактиці девіантної поведінки підлітків / О. Лазаренко. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. Школа соціальної реабілітації як ефективна модель системи превентивної педагогіки : с досвіду роботи Миколаївської школи соціальної реабілітації / В. Коваленко. - С.46-48
Топчій, І. Роль шкільної соціально-психологічної служби у профілактиці вживання учнями психоактивних речовин / І. Топчій. - С.48-50. - Л-ра в кінці ст.
Скребець, О. Особистісно орієнтований підхід у роботі із соціально дезадаптованими неповнолітніми : з досвіду роботи ЗОШ № 31 м. Сімферополя, Автономна Республіка Крим / О. Скребець, Т. Дем'яненко. - С.51-53. - Л-ра в кінці ст.
Нечерда, В. Проблема виховання толерантності особистості в контексті профілактики дитячої бездоглядності / В. Нечерда. - С.54-56. - Л-ра в кінці ст.
Пироженко, Л. Розробка основних положень теорії структури змісту освіти : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко. - С.58-62. - Л-ра в кінці ст.
Коляда, Н. Журнал "Дитячий рух" (1925-1934) - осередок теорії та практики дитячого руху в Україні / Н. Коляда. - С.62-66. - Л-ра в кінці ст.
Бондар, Л. Липецька школа імені П. В. Щепкіна : з історії початкової школи в Україні (60-ті роки XIX ст. - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Бондар. - С.67-71. - Л-ра в кінці ст.
Глузман, Н. Системний підхід як методологічна основа професійно-математичної підготовки вчителів початкових класів / Н. Глузман. - С.71-75. - Л-ра в кінці ст.
Василюк, А. Реформування шкільної освіти Польщі в історичний період 1945-1989 рр. / А. Василюк. - С.76-79. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

6.


    Пироженко, Л.
    Розробка основних положень теорії структури змісту освіти [] : 70-ті роки ХХ ст. / Л. Пироженко // Рідна шк. - 2010. - N 6. - С. 58-62. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта--Історія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)