Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Чайка, Г. Л.$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
174
Ч-74


    Чмут, Тамара Купріянівна.
    Етика ділового спілкування [] : навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 5-те вид., стер. - К. : Вікар, 2006. - 223 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 223. - ISBN 966-7131-80-7 : 021.00 грн
УДК
ББК 87.75я73
Рубрики: Етика--Ділове спілкування
   
фывфывфыв:
професійна культура -- профессиональная культура -- вербальні засоби -- вербальные способы -- мовленнєвий етикет -- речевой этикет -- невербальна комунікація -- невербальная коммуникация -- ораторське мистецтво -- ораторское искусство -- конфлікти -- конфликты -- проксеміка -- проксемика -- кінесика -- кинесика -- індивідуальна бесіда -- индивидуальная беседа
Аннотация: Етичні норми та психологічні механізми ділового спілкування.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Чайка, Г.Л.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
392(075)
Ч-15


    Чайка, Г. Л.
    Культура ділового спілкування менеджера [] : навч. посібник / Г. Л. Чайка. - К. : Знання, 2005. - 442 с. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 417-442. - ISBN 966-346-028-8 : 039.00 грн, 036.50 грн
УДК
ББК 87.777я73
Рубрики: Етикет
   Етика ділового спілкування

   
фывфывфыв:
спілкування -- общение -- ділова етика -- деловая этика -- корпоративна культура -- корпоративная культура -- комунікативні конфлікти -- коммуникативные конфликты -- етичний кодекс -- этический кодекс -- самовдосконалення менеджера -- самоусовершенствование менеджера -- вербальне спілкування -- вербальное общение -- невербальне спілкування -- невербальное общение -- віртуальне спілкування -- виртуальное общение -- імідж -- имидж
Аннотация: Етичні засади, психологічна природа, засоби і техніка спілкування як інструмент професійної діяльності менеджера.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

3.
005.7(075.8)
Ч-20


    Чайка, Г. Л.
    Організація праці менеджера [] / Г. Л. Чайка. - Київ : Знання, 2007. - 420 с. - (Вища освіта XXI століття). - Библиогр.: с. 400-420. - ISBN 966-346-262-0 : 50.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
лідерство -- комунікації -- управлінська діяльність -- корпоративна культура -- інформаційні технології -- етика менеджера -- самоменеджмент
Аннотация: Зміст управлінської праці менеджера, методи та інструменти управління.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

4.
174
Ч-74


    Чмут, Тамара Купріянівна.
    Етика ділового спілкування [] : навч. посібник / Т. К. Чмут, Г. Л. Чайка. - 6-те вид. випр. і допов. - К. : Знання, 2007. - 230, [2] с. : рис., табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-966-346-355-1 : 038.00 грн
УДК
ББК 87.75я73
Рубрики: Ділова етика--Офіційне спілкування--Навчальні видання
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чайка, Г. Л.
Экземпляры всего: 1
МИСТ (1)
Свободны: МИСТ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)