Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=бренд держави<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Мазаракі, Анатолій.
    Ідентифікація контенту національного брендінгу [] / А. Мазаракі, Г. П'ятницька, О. Григоренко // Вісник Київск. нац. торг.-екон. ун-ту. - 2019. - N 2. - С. 5-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1727-9313
Рубрики: Торгові марки--Ідентифікація--Україна
   Держава--Імідж--Україна

фывфывфыв:
національний бренд -- бренд територій -- бренд держави -- міжнародне середовище -- інформаційні екстерналії

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
П'ятницька, Галина; Григоренко, Олег

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Романенко, Євгенія.
    Будемо здоровими, будучи справжніми українцями [] / Євгенія Романенко // Світло спілкування. - 2022. - N 31. - С. 21-22 : фот. - Содержание: Не матюкаймося, ми - не орки / Євгенія Романенко. . - (Прагніть до високого!)
Рубрики: Патріотизм--Психологія, 21 ст.
фывфывфыв:
психологія патріотизму -- бренд держави
Аннотация: [Тема публікації практикуючого психолога з Житомирщини - зміст бренду "українець", бо після 24 лютого 2022-го року Україна, українець, українське стало світовим брендом].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : КР (1), ФП (1)
Свободны: КР (1), ФП (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)