Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Цінні та рідкісні видання ЖОУНБ ім. О. Ольжича (7)Народицька ЦРБ (1)Радомишльська ЦРБ (2)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=здібності<.>
Общее количество найденных документов : 346
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
159.9(075.8)
С79


    Степанов, Олександр Максимович.
    Основи психології і педагогіки [] : [навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.] / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Академвидав, 2006. - 520 с. - (Альма-матер). - Бібліогр.: с. 480-519. - ISBN 966-8226-07-0 : 31.50 грн, 038.00 грн, 42.00 грн
УДК
ББК 88.3я73 + 74.00я73
Рубрики: Психологія загальна--Навчальні видання для вищої школи
   Педагогіка загальна--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
особистість -- личность -- темперамент -- воля -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- лідерство -- лидерство -- міжособистісні стосунки -- межличностные отношения -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- характер -- освіта -- образование -- обучение -- навчання -- спілкування -- общение -- педагогічний процес -- педагогический процесс -- здібності -- способности -- виховання -- воспитание -- дидактика
Аннотация: Загальні засади психології та педагогіки, актуальні методологічні проблеми сучасної психології, основні закономірності дидактики і теорії виховання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Фіцула, Михайло Миколайович
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (2), ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
Шифр: ppts/2006/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 8
Содержание:
Черніков, А. В. Тренінг по сімейній діагностиці / А. В. Черніков. - С.1-12 : іл.
фывфыв: ТРЕНІНГ, ТРЕНИНГ, ДІАГНОСТИКА СІМЕЙНА, ДИАГНОСТИКА СЕМЕЙНАЯ
Сіткар, В. І. Психологічний практикум для школярів / В. І. Сіткар. - С.13-25 : мал.
фывфыв: ПРАКТИКУМ, ШКОЛЯРІ, ШКОЛЬНИКИ, УВАГА, ВНИМАНИЕ, СПОСТЕРЕЖЛИВІСТЬ, НАБЛЮДАТЕЛЬНОСТЬ
Позитивная психотерапия : Справочный материал. - С.26-34. - Бібліогр. в кінці ст. - Закінч. Поч.: 2006. - № 7.
фывфыв: ПСИХОТЕРАПІЯ, ПСИХОТЕРАПИЯ
Горностай, П. П. Консультативный практикум / П. П. Горностай. - С.35-42
фывфыв: ПРАКТИКУМ, ТРУДНОСТИ ОБУЧЕНИЯ И ВОСПИТАНИЯ, ТРУДНОЩІ НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ, МОТИВАЦІЯ, МОТИВАЦИЯ, МЕЖЛИЧНОСТНЫЕ ОТНОШЕНИЯ, ВІДНОШЕННЯ МІЖ ОСОБАМИ
Климчук, В. О. Факторний аналіз: використання у психологічних дослідженнях / В. О. Климчук. - С.43-48. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АНАЛІЗ ФАКТОРНИЙ, АНАЛИЗ ФАКТОРНЫЙ, ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНІ, ИССЛЕДОВАНИЯ ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ
Зінченко, С. М. Специфічні розлади здібностей дитини до навчання / С. М. Зінченко, В. В. Злагодух. - С.48-51. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЗДІБНОСТЕЙ РОЗЛАДИ, СПОСОБНОСТЕЙ НАРУШЕНИЯ, ДИТИНА, РЕБЕНОК
Пеньковська, Н. М. Здатність молодших школярів регулювати власну поведінку як складова рефлексивної самосвідомості / Н. М. Пеньковська. - С.51-55: іл. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, МЛАДШИЕ ШКОЛЬНИКИ, ПОВЕДІНКА, ПОВЕДЕНИЕ, САМОСВІДОМІСТЬ, САМОСОЗНАНИЕ
Попелюшко, Р. П. Програма корекції відхилень у розвитку самооцінки студентської молоді / Р. П. Попелюшко. - С.55-65: табл. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ВІДХИЛЕННЯ, ОТКЛОНЕНИЯ, КОРЕКЦІЯ, КОРРЕКЦИЯ, САМООЦІНКА, САМООЦЕНКА, МОЛОДЬ СТУДЕНТСЬКА, СТУДЕНЧЕСКАЯ МОЛОДЕЖЬ, РОЗВИТОК, РАЗВИТИЕ
Радчук, Г. К. Організація практики у системі професійної підготовки психологів / Г. К. Радчук. - С.65-74
фывфыв: ПСИХОЛОГИ, ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА, ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА, ПРАКТИКА
Харченко, С. В. Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин / С. В. Харченко. - С.75-80: табл. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СПОСОБНОСТИ ТВОРЧЕСКИЕ, ЗДІБНОСТІ ТВОРЧІ, СПОСОБНОСТИ ИНТЕЛЛЕКТУАЛЬНЫЕ, ЗДІБНОСТІ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ, МУЖЧИНА, ЧОЛОВІК, ЖЕНЩИНА, ЖІНКА
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
159.9(075.8)
С79


    Степанов, Олександр Максимович .
    Основи психології і педагогіки [] : посібник / О. М. Степанов, М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2003. - 504 с. - (Альма-матер). - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8226-07-0 : 24.00 грн
УДК
ББК 88я73 + 74я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання
   Педагогіка--Навчальні видання

фывфывфыв:
спілкування -- общение -- характер -- х -- здібності -- способности -- освіта -- образование
Аннотация: Загальні засади психології та педагогіки з урахуванням історичного досвіду і сучасних реалій вітчизняної школи.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Фіцула, Михайло Миколайович
Экземпляры всего: 3
ФОНД (1), ЧЗ (2)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (2)
Найти похожие

4.
159.923
А36


    Айзенк, Ганс Юрген.
    Проверьте свои способности [] = Chek your own I.Q. / Ганс Ю. Айзенк ; [пер. с англ. А. Н. Лука, И. С. Хорола ; предисл. Ф. Д. Горбова]. - М. : Педагогика-Пресс, 1992. - 176с. : рис. - ISBN 5-7155-0635-2 : 19.00 крб
УДК
ББК 88.52
Рубрики: Психодіагностика--Популярні видання
   Інтелект--Тестування--Популярні видання

   
фывфывфыв:
cловесные тесты -- словесні тести -- числовые тесты -- числові тести -- зрительно-пространственные тесты -- зорово-просторові тести -- інтелектуальні здібності -- интеллектуальные способности -- тестирование интеллекта -- тестування інтелекту
Аннотация: Сборник психологических тестов для оценки интеллектуальных возможностей человека.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Лука, А. Н. \пер.\; Хорол, И. С. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

5.
74.204
Л 13


    Лаврук, В.
    Внутрішньошкільний контроль [] / В. Лаврук. - К. : Шк. світ, 2006. - 128 с. - (Бібліотека ''Шкільного світу''). - Бібліогр.: с. 127. - ISBN 966-8651-59-6. - ISBN 966-420-095-6. - ISBN 966-356-129-7 : 005.62 грн
ББК 74.204
Рубрики: Шкільна педагогіка
   Школознавство

   
фывфывфыв:
науково-експериментальна діяльність -- научно-экспериментальная деятельность -- управління -- управление -- ділове документування -- делопроизводство -- виховний потенціал -- воспитательный потенциал -- здібності -- способности -- міжпредметний зв'язок -- межпредметная связь -- фронтальна перевірка -- фронтальная проверка -- педагогічна рада -- педагогический совет
Аннотация: Методична допомога з аналізу й координації навчально-виховного процесу, що спрямовується на забезпечення його оптимізації.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

6.
159.9
А17


    Абульханова-Славская, Ксения Александровна.
    Философско-психологическая концепция С. Л. Рубинштейна: к 100-летию со дня рождения [] / К. А. Абульханова-Славская, А. В. Брушлинский ; отв. ред. Е. А. Будилова. - М. : Наука, 1989. - 248 с. - Библиогр.: с. 238-242. - ISBN 5-02-013315-9 : 3.00 р.
УДК
ББК 88
Рубрики: Психологія--Історія--СРСР, 20 ст.--Наукові видання
   
фывфывфыв:
деятельность -- діяльність -- проблема бессознательного -- проблема несвідомого -- детерминизм -- детермінізм -- мышление -- мислення -- жизненный путь -- життєвий шлях -- советская психология -- радянська психологія -- теоретическая психология -- теоретична психологія -- экспериментальная психология -- експериментальна психологія -- педагогическая практика -- педагогічна практика -- речь -- мова -- культурно-историческая теория -- культурно-історична теорія -- теория интериоризации -- теорія інтеріоризації -- наследственные способности -- спадкові здібності -- врожденные способности -- вроджені здібності -- историческая психология -- історична психологія -- социальная психология -- соціальна психологія -- психическое развитие -- психічний розвиток -- проблема человека -- проблема людини -- способ жизни -- спосіб життя
Аннотация: Философско-психологическая концепция С. Л. Рубинштейна, ее различные аспекты и этапы развития, жизненный и научный путь ученого, современные проблемы психологической науки.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Брушлинский, А. В.; Будилова, Е. А. \ред.\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (психолог, філософ ; 1889 - 1960) \про нього\; Рубінштейн, Сергій Леонідович (психолог, філософ ; 1889 - 1960)
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

7.
Шифр: viur/2007/2
   Журнал

Відкритий урок : розробки, технології, досвід [Текстььь]. - К. : Плеяди, 2001 - . - Выходит дважды в год
2007г. N 2
Содержание:
Пинка, Н. Сходинками педагогічної майстерності / Н. Пинка. - С.3 - 7
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
іванова, О. Навчаємо критично мислити / О. іванова. - С.8 - 16. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, НОВАТОРСЬКА АКТИВНІСТЬ
Бікеєва, А. Поради щодо своєї роботи / А. Бікеєва. - С.17 - 34
фывфыв: ВЧИТЕЛЬ
Бейн, К. Запрошення учнів на ранкову зустріч / К. Бейн. - С.35 - 39
фывфыв: ВІТАННЯ, ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ
Баконіс, Е. Антикорупційне виховання у школі / Е. Баконіс, В Вайцекаускене, Д. Пянкаускене. - С.40 - 49
фывфыв: КОРУПЦІЯ, КОНВЕНЦІОНАЛЬНЕ МИСЛЕННЯ, ЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁЁКРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ
Тручінскене, Д. Корупція в Давньоримській республіці : План - конспект уроку / Д. Тручінскене. - С.50 - 54
фывфыв: КОРУПЦІЯ, АНТИКОРПЦІЙНА ОСВІТА
Галінайтіте, Е. Реформація в Європі / Е. Галінайтіте. - С.54 - 55
фывфыв: КОРУПЦІЯ, АНТИКОРУПЦІЙНА ОСВІТА
Мамінскене, Л. Розвиток СРСР у часи холодної війни / Л. Мамінскене. - С.55 - 58
фывфыв: КОРУПЦІЯ, АНТИКОРУПЦІЙНА ОСВІТА
Островерхова, Н. Санітарно-гігієнічний аспект аналізу уроку / Н. Островерхова. - С.59 - 75
фывфыв: ГІГІЄНА ПРИМІЩЕНЬ, ГІГІЄНІЧНЕ ВИХОВАННЯ, РУХОВА АКТИВНІСТЬ
Петрова, К. Здоров'я - мудрих гонорар / К. Петрова. - С.76 - 83
фывфыв: ГІГІЄНА, РУХОВА АКТИВНІСТЬ
Кондратюк, Г. Привітаймо наших мам: [Сценарій] / Г. Кондратюк, О. Синявська, В. Гадун. - С.84 - 91
фывфыв: СВЯТО МАТЕРІ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

8.
Шифр: posh/2007/2
   Журнал

Початкова школа [Текстььь]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2007г. N 2
Содержание:
Біда, С. Створення ситуації успіху у навчально-виховному процесі / С. Біда. - С.1 - 3
фывфыв: РЕЛЕВАНТНІ ЗАНЯТТЯ, НАВЧАЛЬНІ ПРИЙОМИ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Пономарьова, К. Розвиток зв'язного мовлення учнів 1-2 класів / К. Пономарьова. - С.3 - 7
фывфыв: МОВЛЕННЄВИЙ РОЗВИТОК, МОЛОДШІ ШКОЛЯРІ, МОНОЛОГІЧНЕ МОВЛЕННЯ
Янко, Н. Причини стилістичних помилок у письмових роботах учнів та запобігання їм / Н. Янко. - С.7 - 9
фывфыв: СТИЛІСТИЧНІ ПОМИЛКИ, МОВЛЕННЄВА КУЛЬТУРА, ТАВТОЛОГІЯ
Давиденко, Г. Сторінками казок світової класики : Методична розробка уроків вивчення казок розділу "Із скарбниці казкарів світу" у 3 класі за Читанкою О.Я. Савченка (уроки № 44 - 52 відповідно до орієнтованого тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Шинкаренко І. Бондарська Г. - С.10 - 15
фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ
Мовчун, А. Поезії та казки Лесі Українки для дітей / А. Мовчун. - С.16 - 20. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПОЕЗІЇ, КАЗКИ, ЛЕСЯ УКРАЇНКА
Дудко, Л. Розв'язування задач з пропорційними величинами / Л. Дудко, В. Московченко. - С.20 - 24
фывфыв: ПРОСТІ ЗАДАЧІ, ОСНОВНІ ТИПИ ЗАДАЧ, ПРОПОРЦІЙНІ ВЕЛИЧИНИ
Олешко, Н. Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва / Н. Олешко, І. Шевчук. - С.25 - 27
фывфыв: ПІЗНАВАЛЬНА АКТИВНІСТЬ УЧНІВ, ПІЗНАВАЛЬНІ ЗДІБНОСТІ, МИСТЕЦТВО
Скворцова, С. Програма з математики для загальноосвітніх навчальних закладів (1 - 4 класи) / С. Скворцова, С. Тарнавська. - С.28 - 31
фывфыв: МАТЕМАТИКА, ПРИЙОМИ РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ, АЛГЕБРАЇЧНА ПРОПЕДЕВТИКА
Корнієнко, С. Ростемо здоровими і міцними / С. Корнієнко. - С.32 - 35
фывфыв: ФІЗИЧНИЙ РОЗВИТОК, ЗМІЦНЕННЯ ЗДОРОВ'Я, ФІЗИЧНА КУЛЬТУРА
Триліс, С. Природа і здоров'я людини / С. Триліс. - С.35 - 38
фывфыв: ПРИРОДНІ ФАКТОРИ, РУХАЛЬНА АКТИВНІСТЬ, ОЗДОРОВЧИЙ БІГ
Митник, О. Логіка у 5 класі. Методичні рекомендації / О. Митник. - С.39 - 42
фывфыв: УМОВИВІД, МИСЛЕННЯ, ЛОГІЧНІ ЗАДАЧІ
Пушкарьова, Т. Особливості педагогічної адаптації дітей 6 - 7 років до навчання в школі / Т. Пушкарьова. - С.42 - 44. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: АДАПТАЦІЯ ПЕРШОКЛАСНИКІВ, ПЕДАГОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ, ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Романенко, О. Пробудження інтересу до власної особистості / О. Романенко. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: САМООЦІНКА, САМОПІЗНАННЯ, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Охрімчук, Р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / Р. Охрімчук. - С.48 - 51
фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, БАТЬКІВСЬКА УВАГА, СОЦІАЛЬНІ КАТАКЛІЗМИ
Хоружа, Л. Формуємо культуру поведінки молодших школярів / Л. Хоружа. - С.52 - 57
фывфыв: ФОРМИ ПОВЕДІНКИ, МОРАЛЬНІ НОРМИ ПОВЕДІНКИ, КУЛЬТУРА ПОВЕДІНКИ
Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтв : Програма спецкурсу / О. Середа. - С.57 - 61
фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ПІЗНАВАЛЬНІ ПРОЦЕСИ, КОМУНІКАТИВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ
Кондратюк, Л. Комбінований урок з природознавства у 3 класі / Л. Кондратюк. - С.61 - 63
фывфыв: КРУГООБІГ ВОДИ, ПОРИ РОКУ, ОХОРОНА ПРИРОДИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.
Шифр: posh/2007/4
   Журнал

Початкова школа [Текстььь]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2007г. N 4
Содержание:
Методичні рекомендації щодо проведення моніторингового дослідження якості математичної освіти у 2006/2007 навчальному році : Наказ Міністерства освіти і науки від ... 13.03.07 № 1/9-139. - С.1 - 4
фывфыв: НАКАЗ , МІНІСТЕРСТВО НАУКИ І ОСВІТИ, МАТЕМАТИЧНА ОСВІТА
Медведюк, О. Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент / О. Медведюк. - С.5 - 7
фывфыв: ПРОБЛЕМНА СИТУАЦІЯ, ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПІДХІД, РОЗУМОВІ ЗДІБНОСТІ
Бех, І. Поступ особистості до відданості чеснотам / І. Бех. - С.7 - 11
фывфыв: МОРАЛЬНО-ДУХОВНИЙ РОЗВИТОК, ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ, ЕМОЦІЙНЕ СЕРЕДОВИЩЕ
Вашуленко, М. Урок української мови / М. Вашуленко. - С.12 - 18. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МОВНІ ЯВИЩА, ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИЙ ПІДХОД, САМОКОНТРОЛЬ
Базарницька, І. Самостійність учнів на уроках української мови як засіб особистісного зростання / І. Базарницька. - С.18 - 21
фывфыв: ПРИКМЕТНИК, ІМЕННИК, ДІЄСЛОВО
Давиденко, Г. Сторінками творів зарубіжних письменників : Методична розробка уроків вивчення творів зарубіжних письменників у 4 класі за читанкою О.Я.Савченко (уроки № 34-41 відповідно до орієнтовного тематичного планування на II семестр) / Г. Давиденко, В. Собко, Г., Грива І. Бондарська Г. - С.22 - 25
фывфыв: ЛІТЕРАТУРНА КАЗКА, О.С.ПУШКІН, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Лісович, О. Казка вчить, як на світі жить. Іван Франко "Три міхи хитрощів" : Урок позакласного читання з елементами театралізації у 3 - 4 класах) / О. Лісович. - С.26 - 29
фывфыв: КАЗКА, СЛОВНИКОВІ ПІРАМІДИ, І.ФРАНКО
Кочина, Л. Тематичні тестові завдання з математики / Л. Кочина. - С.30 - 35
фывфыв: МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ, ПРОСТІ ЗАДАЧІ, СКЛАДЕНІ ЗАДАЧІ
Семенко, В. Тестові завдання з курсу "Я і Україна" для 2 класу / В. Семенко. - С.36 - 37
фывфыв: ПРИРОДНІ УМОВИ, ПОРИ РОКУ, СИМВОЛИ ДЕРЖАВИ
Лобова, О. Навчаємо мовою казки: дидактичні казки у підручниках "Музика" / О. Лобова. - С.38 - 41. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: МУЗИЧНА ОСВІТА, ДИДАКТИЧНІ КАЗКИ
Охрімчук, р. Ділова гра "Дитина у ситуації соціальної кризи" / р. Охрімчук. - С.41 - 44
фывфыв: СОЦІАЛЬНЕ СЕРЕДОВИЩЕ, ОСОБИСТІСНЕ СТАНОВЛЕННЯ
Тетерятник, М. Науково-методична культура вчителя початкових класів / М. Тетерятник. - С.45 - 47. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: НОВА ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА, НАУКОВО-МЕТОДИЧНА КУЛЬТУРА, ПРОФЕСІЙНІ ЗНАННЯ
Любарська, Л. Орієнтовний запитальник для актуалізації опорних знань учнів 2 класу з образотворчого мистецтва, визначення рівня засвоєння учнями базових теоретичних положень предмета / Л. Любарська, Л. Вовк. - С.47 - 48
фывфыв: ПЛАСТИКА ФОРМ, МОВА ЖИВОПИСУ, ГРАФІКА
Середа, О. Розвиток естетично-творчої діяльності молодших школярів засобами різних видів мистецтва / О. Середа. - С.49 - 52
фывфыв: ХУДОЖНЯ ПРАЦЯ, МУЗИЧНА ТВОРЧІСТЬ, ЗАКОНИ КРАСИ
Корнієнко, С. Батьківські збори "Ранкова гімнастика - шлях до здоров'я" : Збори - практикум, які проводить учитель фізкультури або класовод / С. Корнієнко. - С.53 - 55
фывфыв: ЗАРЯДКА-ГРА, РАНКОВА ЗАРЯДКА
Митник, О. Дисципліна розуму - складова мистецтва мислення молодшого школяра / О. Митник. - С.55 - 59
фывфыв: КУЛЬТУРА МИСЛЕННЯ, КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ, ПІЗНАВАЛЬНА СФЕРА
Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60
фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК
Ханас, Л. Ти наше диво калинове, кохана українська мово! / Л. Ханас. - С.61 - 63
фывфыв: УКРАЇНСЬКА МОВА, СЦЕНАРІЙ
Триліс, С. Авторський урок фізичного виховання: його особливості та відмінності / С. Триліс. - С.59 - 60
фывфыв: ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ, АВТОРСЬКИЙ УРОК
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Харченко, С. В.
    Интеллектуальные и творческие способности мужчин и женщин [Текстььь] / С. В. Харченко // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 8. - 75-80: табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Способности творческие, Здібності творчі, Способности интеллектуальные, Здібності інтелектуальні, Мужчина, Чоловік, Женщина, Жінка

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

11.
378.1
П 84


   
    Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку [] / за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - 322 с. : табл. - ISBN 966-8456-83-9 : 025.00 грн
    Содержание:
Дубасенюк, О. А. Концептуальні моделі педагогічної освіти : наукові пошуки та здобутки / О. А. Дубасенюк. - С .8-29. - Бібліогр.: с. 28-29
фывфыв: педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка, педагогічна діяльність
Осадчий, М. М. Тенденції розвитку національних освітніх систем / М. М. Осадчий, О. М. Спірін. - С .30-50. - Бібліогр.: с. 48-50
фывфыв: національна освіта, освіта, інформаційне суспільство
Сидорчук, Н. Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору / Н. Г. Сидорчук. - С .51-67. - Бібліогр.: с. 67
фывфыв: вища освіта, педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка
Вітвицька, С. С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України / С. С. Вітвицька. - С .68-99. - Бібліогр.: с. 99
фывфыв: педагогічна освіта, вища освіта
Дубасенюк, О. А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи / О. А. Дубасенюк. - С .100-173. - Бібліогр.: с. 170-173 : табл.
фывфыв: виховна діяльність, педагогічна діяльність, педагогічні уміння, педагогічний стаж, самооцінка, професійно-педагогічна підготовленість, факторний аналіз
Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості / О. Є. Антонова. - С .174-215. - Бібліогр.: с. 213-214 : табл.
фывфыв: педагогічна обдарованість, обдарованість, творчі здібності, креативність, педагогічні здібності, здібності, професійна спрямованість
Яценко, С. Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів / С. Л. Яценко. - С .215-234. - Бібліогр.: с. 232-234
фывфыв: освіта, особистісна орієнтація, особистісно орієнтоване навчання
Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти / Н. В. Якса. - С .235-255. - Бібліогр.: с. 254-255
фывфыв: полікультурна освіта, освіта, розвивальна освіта, традиційна освіта, раціоналістична освіта, неінституційна освіта, педагогіка толерантності, професійна культура, толерантність
Калінін, В. О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур / В. О. Калінін. - С .256-273. - Бібліогр.: с. 273 : табл.
фывфыв: професійна компетентність, освіта
Костюшко, Ю. О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту / Ю. О. Костюшко. - С .274-293. - Бібліогр.: с. 291-293
фывфыв: професійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка, педагогічні технології, тренінги, конфлікти
Єремєєва, В. М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя / В. М. Єремєєва. - С .294-301. - Бібліогр.: с. 301
фывфыв: інноваційні технології, професійно-педагогічна освіта, підготовка майбутніх учителів
Спірін, О. М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту / О. М. Спірін. - С .302-315. - Бібліогр.: с. 315 : табл.
фывфыв: кредитно-модульна система, ТЕМПУС-ТАСІС
УДК
ББК 74.580
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів
   Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія

   
фывфывфыв:
педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- освітні системи -- образовательные системы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно оиентированное обучение -- ступенева освіта -- поэтапное образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии
Аннотация: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
Шифр: obdy/2007/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2007г. N 2
Содержание:
Сєрєнко, Н. П. Усе на світі починається з любові / Н. П. Сєрєнко. - С.2 - 9
фывфыв: СЕРЕДНЯ ОСВІТА, ЛІЦЕЙ ДЛЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Куліш, В. П. "Кадри вирішують все..." / В. П. Куліш. - С.9 - 10
фывфыв: УЧИТЕЛЬ, ПЕДАГОГІЧНА МАЙСТЕРНІСТЬ
Прилипко, Т. І. Виховуємо особистість / Т. І. Прилипко. - С.11 - 12
фывфыв: ТВОРЧА ОСОБИСТІСТЬ, ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ
Котляр, Н. П. Діагностика і розвиток особистості учня в ліцеї / Н. П. Котляр. - С.13 - 14
фывфыв: ЛІЦЕЙ, РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ
Янчевський, Л. К. Науково-дослідна робота з фізики / Л. К. Янчевський. - С.14 - 18
фывфыв: ФІЗИКА, ЕКСПЕРЕМЕНТАЛЬНІ МОЖЛИВОСТІ
Котляр, Г. В. Педагогіка співпраці / Г. В. Котляр. - С.18 - 19
фывфыв: ТВОРЧА ДУМКА, ЛІЦЕЙ
Наумова, Ю. М. Найкращі ідеї - у життя / Ю. М. Наумова. - С.19 - 22
фывфыв: ОСВІТА НОВОГО ТИПУ, РОЗКРИТТЯ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ
Калашнікова, А. М. Робота з обдарованими дітьми / А. М. Калашнікова. - С.23 25
фывфыв: РОЗВИТОК ДИТИНИ, ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Соловйова, Н. М. Знання іноземних мов - обов'язкове / Н. М. Соловйова. - С.25 - 26
фывфыв: ІНОЗЕМНІ МОВИ, ПОЗАКЛАСНА РОБОТА
Куліш, Д. В. "КРОКС" - це не просто гра... / Д. В. Куліш. - С.27 - 28
фывфыв: ДОЗВІЛЛЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ, "КРОКС"
Свєшнікова, Н. В. Немає людей без таланту... / Н. В. Свєшнікова. - С.29 - 33
фывфыв: ВИХОВАННЯ ОСОБИСТОСТІ, РОЗВИВАЛЬНІ ЗАСОБИ МИСТЕЦТВА
Яворський, В. А. До рідного ліцею на місце роботи / В. А. Яворський. - С.34 - 37
фывфыв: ПРОФЕСІЯ ВЧИТЕЛЯ
Коміренко, М. М. Виховуємо майбутнє України / М. М. Коміренко. - С.37 39
фывфыв: НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС, ОБДАРОВАНІ ДІТИ
Губко, О. Т. Ранній вияв поетичних здібностей дитини : Монографічне дослідження / О. Т. Губко. - С.40 - 52
фывфыв: ПОЕТИЧНІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ЛІТЕРАТУРНА ТВОРЧІСТЬ
Бондаренко, О. Практикум з розвитку пам'яті для учнів середнього шкільного віку / О. Бондаренко. - С.53 - 63
фывфыв: ЗАУЧУВАННЯ МАТЕРІАЛУ, ВИСОКОРОЗВИНЕНА УВАГА, ВЕРБАЛЬНА ПАМ'ЯТЬ
Шпак, С. В. Перспективне завдання як засіб виявлення та розвитку творчого пенціалу учнів / С. В. Шпак. - С.63 - 67
фывфыв: ТВОРЧІЙ ПОТЕНЦІАЛ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

13.
Шифр: posh/2007/6
   Журнал

Початкова школа [Текстььь]. - К. : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Выходит ежемесячно
2007г. N 6
Содержание:
Вербицький, В. Соціально-педагогічна концепція екологічної освіти : "Сім'я - дошкільна установа - школа - позашкільний та вищий навчальні заклади" / В. Вербицький. - С.1 - 6
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РОДИННА ПЕДАГОГІКА, СТАН ДОВКІЛЛЯ
Василенко, Г. Екологічна освіта та виховання / Г. Василенко. - С.6 - 8
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Христофор, А. Сутність і дидактичні можливості екологічного виховання / А. Христофор. - С.9 - 12
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТИ, ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ЗАПОВІДНИКИ
Бондаренко, С. Виховання відповідального ставлення до свого здоров'я / С. Бондаренко. - С.12 - 14
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ЗДОРОВ'Я ШКОЛЯРІВ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Пурдя, Л. Екологічна освіта і виховання молодших школярів : З досвіду Балаклійської районної станції юних натуралістів / Л. Пурдя. - С.14 - 15
фывфыв: СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ, ПРИРОДНІ БАГАТСТВА, ЮНІ НАТУРАЛІСТИ
Павлюк, С. Екологія душі школяра - екологія природи / С. Павлюк, В. Шмаль. - С.16 - 18
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА, НАКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Дудік, Г. Формування екологічної свідомості дітей починається змалку / Г. Дудік, В. Шабликіна. - С.19 - 21
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, СТРУКТУРА ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Гончар, М. Карнавал осінніх барв : Урок - екскурсія в природу для учнів початкових класів / М. Гончар. - С.21 - 22
фывфыв: ПОРИ РОКУ, НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ
Плесовських, О. Птахи та звірі / О. Плесовських. - С.22 - 23
фывфыв: ПТАХИ, ЗВІРІ
Деркач, О. Неси добро у світ природи : Виховний захід для учнів початкових класів / О. Деркач. - С.23 - 25
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРИ, ПРИРОДА
Вербицька, О. Інтерактивні методи навчання предметів природничого циклу / О. Вербицька. - С.25 - 27. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ПРИРОДА, ІНТЕРАКТИВНЕ НАВЧАННЯ
Гончарова, О. Екологічна освіта учнів у позашкільному закладі / О. Гончарова. - С.28 - 31
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, ЕКОЛОГІЧНА СВІДОМІСТЬ
Пуляєва, В. Пізнавальна активність у трудовій діяльності молодших школярів / В. Пуляєва. - С.32 - 33
фывфыв: ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ, ТРУДОВІ НАВЧАЛЬНІ НАВИЧКИ
Тихенко, Л. Інтегративний підхід до навчання дітей здорового способу життя / Л. Тихенко. - С.33 - 36. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, ПОЗАШКІЛЬНА ОСВІТА, ЮННАТІВСЬКИЙ РУХ
Грицина, Т. Екологічна освіта молодших школярів під час вивчення рідної мови / Т. Грицина. - С.36 - 38. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, РІДНА МОВА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Дужук, С. Використання казки в екологічному вихованні учнів / С. Дужук. - С.38 - 39
фывфыв: ДИДАКТИЧНІ ІГРИ, ЕКОЛОГІЧНА ОСВІТА, КАЗКА
Радченко, Т. Перші кроки до спостережень у природі / Т. Радченко. - С.40
фывфыв: ПРИРОДА, НАВКОЛИШНІЙ СВІТ
Богатир, Т. Планування гурткової еколого-натуралістичної роботи за новими програмами / Т. Богатир. - С.41 - 42
фывфыв: ЕКОЛОГІЧНІ ЗНАННЯ, ПОЗАШКІЛЬНИЙ ЗАКЛАД, ПРИРОДООХОРОНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Бабенко, В. Еколого-натуралістичне виховання школярів / В. Бабенко. - С.42 - 45
фывфыв: ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ, ЕКОЛОГІЧНА ГРА
Ківшарь, В. Використання елементів народознавства на заняттях гуртків еколого-натуралістичного профілю / В. Ківшарь. - С.45 - 47
фывфыв: НАРОДОЗНАВСТВО, ЕКОЛОГІЯ, ЕКОЛОГІЧНА КУЛЬТУРА
Жестерьова, В. Майстер-клас з біокераміки / В. Жестерьова. - С.47 - 48
фывфыв: ЛІПЛЕННЯ З ТІСТА, БІОКЕРАМІКА
Хінцинська, І. Значення вітамінів для здоров'я людини / І. Хінцинська. - С.49
фывфыв: ВІТАМІНИ, КОРИСНІ ПРОДУКТИ
Пушкар, В. Використання методів "глибинної екології" в роботі з юннатами / В. Пушкар. - С.50 - 51
фывфыв: ХУДОЖНЯ РЕПРЕЗЕНТАЦІЯ, РЕФЛЕКСІЯ, ЕКОЛОГІЧНА ІДЕНТИФІКАЦІЯ
Мазур, П. Тематичні екскурсії - перший шабель у залученні молодших школярів до натуралістичної роботи / П. Мазур. - С.52 - 53
фывфыв: ПРИРОДА, МОЛОДШІ ШКОЛЯРИ
Русан, Г. Проведення конкурсу експерименталь-дослідницьких робіт "Юний дослідник" / Г. Русан. - С.54 - 55
фывфыв: ПРИРОДОЗНАВСТВО, РОСЛИНИЙ СВІТ , ТВАРИНИЙ СВІТ
Провоторов, О. Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів / О. Провоторов. - С.55 - 59
фывфыв: МОВЛЕННЄВІ ЗДІБНОСТІ, ДИТЯЧА ПЕРІОДИКА
Кучер-Томченко, Д. Акваріум як штучна водна екосистема / Д. Кучер-Томченко. - С.59 - 60
фывфыв: АКВАРІУМНІ РИБКИ, АКВАРІУМНІ РОСЛИНИ
Гуменко, Є. Риби / Є. Гуменко. - С.60 - 62
фывфыв: МОРСЬКІ КОНИКИ, ЛІТАЮЧІ РИБИ, ЕОЛІСКУС
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: obdy/2007/5
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2007г. N 5
Содержание:
Остапчук, О. М. Пріоритети розвитку освіти / О. М. Остапчук. - С.2 - 3
фывфыв: ЗМІСТ ОСВІТИ, НОВА ШКОЛА
Будій, Н. Д. Концепція успішності особистості учнів і педагогів школи / Н. Д. Будій. - С.7 - 10
фывфыв: ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС, КЛАСИ ТВОРЧОСТІ, ТВОРЧІ МАЙСТЕРНІ
Ростоцька, М. Є. Плекаємо творчу особисть / М. Є. Ростоцька. - С.11 - 13
фывфыв: КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ, КРЕАТИВНІ НАВИЧКИ, САМОРЕАЛІЗАЦІЯ ОСОБИСТОСТІ
Ваврич, М. П. Право вибору профілю навчання за гімназистами / М. П. Ваврич. - С.14 - 17
фывфыв: ПРОФІЛІ НАВЧАННЯ, САМОВИХОВАННЯ , ГІМНАЗІЯ
Нова, М. А. До глибин науки / М. А. Нова. - С.17 - 18
фывфыв: ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА РОБОТА, НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
Гонташ, Г. Є. Школа носить ім'я Назарія Яремчука / Г. Є. Гонташ. - С.19 - 22
фывфыв: УЧНІВСЬКИЙ КОЛЕКТИВ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ РОЗВИТОК, ПРЕДМЕТНІ ОЛІМПІАДИ
Несмашна, Г. Є. Психологічний супровід інноваційної діяльності педагогів / Г. Є. Несмашна. - С.23 - 31. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІННОВАЦІЇ, НОВОВВЕДЕННЯ, ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ
Колісник, О. Г. Навчаємо батьків / О. Г. Колісник. - С.32 - 35
фывфыв: СІМЕЙНЕ ВИХОВАННЯ, ТЕСТИ ДЛЯ БАТЬКІВ, СПІВПРАЦЯ ШКОЛИ ТА СІМ'Ї
Бай, О. Б. Активізуємо пізнавальну діяльність учнів : Уроки географії / О. Б. Бай. - С.36 - 41
фывфыв: ГЕОГРАФІЯ, ПІЗНАВАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ, ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
Кондратьєва, Л. І. Як підтримати інтерес до математики в учнів з різними здібностями / Л. І. Кондратьєва. - С.42 - 47
фывфыв: МАТЕМАТИКА, РІВНЕВА ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ
Заброцька, С. Г. "Обдарованість" - риса тільки обраних? / С. Г. Заброцька. - С.48 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТВОРЧІ ЗДІБНОСТІ, ЕЙДЕТИЗМ
Цибульська, С. А. Міркуй, фантазуй, твори, малюк! / С. А. Цибульська. - С.55 - 62. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: УЯВА, ЛОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ, ІГРОВІ ПРИЙОМИ
Будій, Л. Будуємо храм душі / Л. Будій. - С.64 - 67. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: САМОСВІДОМІСТЬ УКРАЇНЦІВ, УКРАЇНСЬКА МОВА, УКРАЇНСЬКЕ ВІДРОДЖЕННЯ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.


    Губко, О. Т.
    Ранній вияв поетичних здібностей дитини [Текстььь] / О. Т. Губко // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 2. - С. 40 - 52
Рубрики: Естетичне виховання
   Робота з обдарованими дітьми

   
фывфывфыв:
поетичні здібності -- дитяча літературна творчість

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

16.


    Заброцька, С. Г.
    "Обдарованість" - риса тільки обраних? [Текстььь] / С. Г. Заброцька // Обдарована дитина = Gifted child : Науково-практичний освітньопопулярний журнал. - К. : СОЦИС, 2007. - N 5. - С. 48 - 54. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Робота з обдарованими дітьми
   
фывфывфыв:
творчі здібності -- ейдетизм

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

17.


    Олешко, Н.
    Активізація навчальної діяльності молодших школярів засобами мистецтва [Текстььь] / Н. Олешко, І. Шевчук // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 2. - С. 25 - 27
Рубрики: Початкова школа
   
фывфывфыв:
пізнавальна активність учнів -- пізнавальні здібності -- мистецтво

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Шевчук, І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

18.


    Медведюк, О.
    Проблемно-пошукові ситуації на уроках як мотиваційний компонент [Текстььь] / О. Медведюк // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 4. - С. 5 - 7
Рубрики: Початкова школа
   
фывфывфыв:
проблемна ситуація -- індивідуальний підхід -- розумові здібності

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

19.


    Провоторов, О.
    Дитяча періодика України як засіб розвитку мовленнєвої творчості школярів [Текстььь] / О. Провоторов // Початкова школа : Щомісячний науково-методичний журнал. - К. : Початкова школа, 2007. - N 6. - С. 55 - 59
Рубрики: Початкова школа--Методика викладання рідної мови
   
фывфывфыв:
мовленнєві здібності -- дитяча періодика

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), АБ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), АБ (1)

Найти похожие

20.


    Захарчук, І.
    Формування творчої особистості студента [Текст] / І. Захарчук // Англійська мова та література : наук.-метод. журнал. - 2007. - N 24. - С. 23-27
Рубрики: Англійська мова--Методика викладання--Вищі навчальні заклади
   
фывфывфыв:
творчі здібності -- творческие способности

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ІН (1)
Свободны: ІН (1)

Найти похожие

21.
159.922.1(075)
Б46


    Бендас, Татьяна Владимировна.
    Гендерная психология [] : учеб. пособие / Т. В. Бендас. - Санкт-Петербург : Питер, 2007. - 431 с. : ил. - (Учебное пособие). - Библиогр.: с. 337-430. - ISBN 5-94723-369-X : 40.00 грн
УДК
ББК 88.373я73
Рубрики: Гендерна психологія--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
психомоторика -- социальное поведение -- соціальна поведінка -- феминизм -- фемінізм -- гендерные отношения -- гендерні відносини -- гендерна демографія -- гендерная демография -- гендерная психология -- гендерна психологія -- рост женщин -- зріст жінок -- рост мужчин -- зріст чоловіків -- вес мужчин -- вага чоловіків -- вес женщин -- вага жінок -- телосложение мужчин -- будова тіла чоловіків -- телосложение женщин -- будова тіла жінок -- болезни мужчин -- хвороби чоловіків -- болезни женщин -- хвороби жінок -- продолжительность жизни -- тривалість життя -- смертность мужчин -- смертність чоловіків -- смертность женщин -- смертність жінок -- ощущения мужчин -- відчуття чоловіків -- ощущения женщин -- відчуття жінок -- восприятие мужчин -- сприйняття чоловіків -- восприятие женщин -- сприйняття жінок -- социальная перцепция мужчин -- соціальна перцепція чоловіків -- социальная перцепция женщин -- соціальна перцепція жінок -- внимание мужчин -- увага чоловіків -- внимание женщин -- увага жінок -- интеллект мужчин -- інтелект чоловіків -- интеллект женщин -- інтелект жінок -- речь мужчин -- мова чоловіків -- речь женщин -- мова жінок -- математические способности мужчин -- математичні здібності чоловіків -- математические способности женщин -- математичні здібності жінок -- эмоциональные состояния мужчин -- емоційні стани чоловіків -- эмоциональные состояния женщин -- емоційні стани жінок -- мотивация достижения мужчин -- мотивація досягнення чоловіків -- мотивация достижения женщин -- мотивація досягнення жінок -- мотивация власти мужчин -- мотивація влади чоловіків -- мотивация власти женщин -- мотивація влади жінок -- супружеские отношения -- подружні відносини -- девиантные отношения -- девіантні відносини -- взаимоотношения родителей -- взаємовідносини батьків -- гендерные стереотипы -- гендерні стереотипи -- гендерные установки -- гендерні установки -- память мужчин -- пам'ять чоловіків -- память женщин -- пам'ять жінок
Аннотация: Новая отрасль психологической науки - гендерная психология, исследующая проблемы дифференциации мужчин и женщин. В приложениии помещены методики, используемые для сравнения мужчин и женщин по различным позициям.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.
37.015.3(075.8)
Ш 16


    Шадських, Юрій Генадійович.
    Психологія і педагогіка [] : навч. посібник для студ. вищ. закл. освіти / Ю. Г. Шадських. - Л. : Магнолія плюс, 2006. - 320 с. - Термінолог. слов.: с. 299-313. -Л-ра: с. 314-318. - ISBN 966-8340-54-х : 35.00 грн
УДК
ББК 88.840я73
Рубрики: Психологія загальна--Навчальні видання для вищої школи
   Педагогіка--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
психіка -- психика -- личность -- общение -- свідомість -- сознание -- характер -- здібності -- способности -- пізнавальні процеси -- познавательные процессы -- мотивація -- мотивация -- я-концепція -- я-концепция -- конфлікти -- конфликты -- освіта -- образование -- навчання -- обучение -- виховання -- воспитание
Аннотация: Основні поняття психології й педагогіки. Сутність механізмів психічних процесів, станів, якостей особистості як підвалин її формування в процесі виховання, навчання і освіти.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

23.
159.98(075)
Ц 61


    Цимбалюк, І. М.
    Психологія торгівлі [] : навч. посібник / Іван Цимбалюк. - К. : Професіонал, 2007. - 368 с. : рис. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-370-035-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 88.491я73
Рубрики: Психологія торгівлі--Навчальні видання
   Торгова етика--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
психологія продавця -- психология продавца -- темперамент продавця -- темперамент продавца -- психологія реалізації товару -- психология реализации товара -- психологія реклами -- психология рекламы -- етика торгівлі -- этика торговли -- торгове спілкування -- торговое общение -- кофлікти -- конфликты -- психічни процеси продавця -- психические процессы продавца -- рекламний менеджмент -- професійна поведінка продавця -- профессиональное поведение продавца -- емоції продавця -- почуття продавця -- эмоции продавца -- психологія праці -- психология труда -- професійна мораль -- профессиональная мораль -- ділові стосунки -- деловые отношения -- рекламный менеджмент -- чувства продаца -- пам'ять продавця -- память продавца -- мислення продавця -- мышление продавца -- здібності продавця -- способности продавца -- особистість продавця -- личность продавца -- уява продавця -- воображение продавца -- увага продавця -- внимание продавца -- психологічний клімат -- психологический климат -- педагогічна грамотність -- педагогическая грамотность -- сенс життя -- смысл жизни -- формування особистості -- формирование личности -- знаки зодіаку -- знаки зодиака -- імена -- имена -- менталітет -- менталитет
Аннотация: Аналіз і виклад системи знань про психологію продавця і покупця, їх взаємини, особливості процесу купівлі, етики поведінки при вирішенні конфліктних ситуацій, прогресивних методів торгівлі, психології торгового колективу, психологічних особливостей торгової реклами, формування іміджу працівника торгівлі.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

24.
159.922.7
К 68


    Коробко, С. Л.
    Робота психолога з молодшими школярами [] / С. Л. Коробко ; за ред. акад. С. Д. Максименка. - К. : Літера ЛТД, 2006. - 416 с. - ISBN 966-7543-66-8 : 036.00 грн
УДК
ББК 88.834.021
Рубрики: Психологія вікова--Молодший шкільний вік
   Психодіагностика--Методи дослідження--Молодший шкільний вік

   Психологія практична--Психокорекція

   
фывфывфыв:
психічний розвиток -- психическое развитие -- тренінг -- тренинг -- тестування -- тестирование -- шкільна адаптація -- школьная адаптация -- комунікативні здібності -- коммуникативные способности -- емоції -- эмоции -- гипперактивность -- гіперактивність -- сором'язливість -- застенчивость -- психологічна служба -- психологическая служба -- Етичний кодекс психолога -- Этический кодекс психолога -- Декларация прав ребенка -- Декларація прав дитини -- агресивність -- агрессивность -- мотивація -- психологическое исследование -- коррекционные игры -- корекційні ігри -- увага -- внимание -- память -- пам'ять -- мислення -- мышление -- творческие способности -- творчі здібності -- самооцінка -- самооценка -- самосвідомість -- самосознание -- самостійність -- самостоятельность -- відповідальність -- ответственность -- особистісний розвиток -- личностное развитие -- соціальні навички -- социальные навыки
Аннотация: Модель супроводу розвитку учнів у початковій школі на різних етапах. Широкий спектр технологій психологічного діагностування та корекції.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Коробко, О.І.; Максименко, С.Д. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
159.98
А36


    Айзенк, Ганс Юрген.
    Специальные IQ тесты [] / Ганс Айзенк ; [пер. с англ. К. Савельева]. - М. : Эксмо, 2006. - 208 с. : ил. - (Тренируй свой ум). - ISBN 5-699-18257-8 : 9.00 грн
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психодіагностика--Популярні видання
   Інтелект--Тестування--Популярні видання

   
фывфывфыв:
коэффициент умственного развития -- коефіцієнт розумового розвитку -- IQ -- интеллект -- інтелект -- тести -- тесты -- интеллектуальные способности -- інтелектуальні здібності
Аннотация: Сборник специальных тестов психолога с мировой известностью - Ганса Айзенка, которые позволяют дать комплексную оценку коэффициента умственного развития.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Савельев, К. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

26.
159.98
А36


    Айзенк, Ганс Юрген.
    Супертесты IQ [] / Ганс Айзенк ; [пер. с англ. В. Штаермана]. - М. : Эксмо, 2006. - 208 с. : ил. - ISBN 5-699-17295-5 : 9.00 грн
УДК
ББК 88.3
Рубрики: Психодіагностика--Популярні видання
   Інтелект--Тестування--Популярні видання

   
фывфывфыв:
IQ -- интеллект -- інтелект -- гениальность -- геніальність -- тесты -- тести -- мышление -- мислення -- коэффициент интеллекта -- коефіцієнт інтелекту -- интеллектуальные способности -- інтелектуальні здібності
Аннотация: Новые супертесты знаменитого исследователя IQ - Ганса Айзенка - позволяют не только познать истинные глубины своего интеллекта, но и измерить скорость мышления.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Штаерман, В. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

27.
159.9(075.8)
В18


    Варій, Мирон Йосипович.
    Загальна психологія [] : підручник для студ. психол. і пед. спец. / Мирон Йосипович Варій. - 2-ге вид., випр. і допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 968 с. - Бібліогр. в кінці глав. - Алф. покажч.: с. 946-967. - ISBN 966-364-376-5 : 84.00 грн
УДК
ББК 88.3я73
Рубрики: Психологія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
структуралізм -- структурализм -- психология -- функціоналізм -- функционализм -- гештальтпсихологія -- гештальтпсихология -- психоаналіз -- психоанализ -- фройдизм -- фрейдизм -- неофройдизм -- неофрейдизм -- біхевіоризм -- бихевиоризм -- необіхевіоризм -- необихевиоризм -- когнитивизм -- когнітивізм -- психолінгвістика -- психолингвистика -- девіантна поведінка -- девиантное поведение -- кризи особистості -- кризисы личности -- психічне здоров'я -- психическое здоровье -- відчуття -- ощущения -- сприйняття -- восприятие -- пам'ять -- память -- мислення -- мышление -- уява -- воображение -- психосемантика -- емоції -- эмоции -- почуття -- чувства -- воля -- здібності -- способности -- психічні стани -- психические состояния -- увага -- внимание -- психомоторика -- особистість -- личность -- трансперсональна психологія -- трансперсональная психология -- гуманістична психологія -- гуманистическая психология -- розвиток інтелекту -- развитие интеллекта -- вищі психічні функції -- высшие психические функции -- центральна нервова система людини -- центральная нервная система человека -- людська психіка -- человеческая психика -- психічні відхилення -- психические отклонения -- психічна норма -- психическая норма -- методи психології -- методы психологии -- теорії особистості -- теории личности -- типологія особитостей -- типология личностей -- темперамент -- теорії інтелекту -- теории интеллекта -- теорії емоцій -- теории эмоций -- емоційна поведінка -- эмоциональное поведение -- емоційні типи -- эмоциональные типы -- вольові якості -- волевые качества -- акцентуації характеру -- акцентуации характера -- свідомість особистості -- сознание личности -- самосвідомість особистості -- самосознание личности -- Я-концепція -- Я-концепция -- теорії уваги -- теории внимания -- психологія научання -- психология обучения -- психологія діяльності -- психология деятельности -- мова -- язык -- мовлення -- речь -- соціалізація особистості -- социализация личности -- психологічний захист особистості -- психологическая защита личности -- депривація -- депривация -- гармонія особистості -- гармония личности -- психічна стійкість -- психическая стойкость -- залежна поведінка -- зависимое поведение -- психологічна залежність -- психологическая зависимость -- саногенний потенціал особистості -- саногенный потенциал личности -- формування особистості -- формирование личности -- "конкурентноспроможна особистість" -- "конкурентоспособная личность"
Аннотация: Головні аспекти загальної психології в обсязі, необхідному для підготовки професіональних психологів і педагогів.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Піаже, Жан (психолог, філософ ; 1896 - 1980); Виготський, Лев Семенович (психолог ; 1896 - 1934); Райх, Вільгельм (психолог ; 1897 - 1954); Келлі, Джордж Александер (психолог ; 1905 - 1965); Саллівен, Гаррі Стек (психолог, психіатр ; 1892 - 1949); Левін, Курт (психолог ; 1890 - 1947); Мей, Ролло (психолог ; 1909 - 1994); Бандура, Альберт (психолог ; 1925); Роттер, Джуліан (психолог ; 1916 - 1995); Франкл, Віктор Еміль (психіатр, психолог ; 1905 - 1997); Джемс, Вільям (філософ, психолог ; 1842 - 1910); Лазурський, Олександр Федорович (лікар, психолог ; 1874 - 1917)
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

28.


    Іванова, О.
    Навчаємо критично мислити [Текстььь] / О. Іванова // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Освітянський науково-методичний журнал. - К. : Плеяди, 2007. - N 2. - С. 8 - 16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Виховна робота
   
фывфывфыв:
творчі здібності -- новаторська активність

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

29.
159.922.7(075.8)
В43


   
    Вікова та педагогічна психологія [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / [О. В. Скрипченко та ін.]. - Вид. 2-ге, допов. - К. : Каравела, 2007. - 400 с. - (Серія "Вища освіта в Україні"). - Біліогр. в кінці розд. - ISBN 966-8019-64-4 : 54.00 грн
УДК
ББК 88.840я73
Рубрики: Вікова психологія--Навчальні видання для вищої школи
   Педагогічна психологія--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
психічний розвиток -- психическое развитие -- психологія підлітка -- психология подростка -- психологія юнацького віку -- психология юношеского возраста -- психологія навчання -- психология обучения -- психологія виховання -- психология воспитания -- психологія вчителя -- психология учителя -- дошкільне дитинство -- дошкольное детство -- молодший шкільний івк -- младший школьный возраст -- юнацький вік -- юношеский возраст -- вік дорослості -- взрослый возраст -- учбова діяльність -- учебная деятельность -- педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- вікова психологія -- возрастная психология -- педагогічна психологія -- педагогическая психология -- психологія дошкільного дитинства -- психология дошкольного детства -- готовність до навчання -- готовность к обучению -- вікові кризи -- возрастные кризисы -- психологія учіння -- психология учения -- асоціальна поведінка -- асоциальное поведение -- педагогічні здібності -- педагогические способности -- психологічний аналіз уроку -- психологический анализ урока
Аннотация: Найновіші відомості з вікової і педагогічної психології.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Скрипченко, О. В.; Долинська, Л. В.; Огороднійчук, З. В.; Булах, І. С.
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (2)
Свободны: ЧЗ (2)
Найти похожие

30.
159.9.072(075.8)
С 50


    Смирнов, А. Г.
    Практикум по общей психологии [] : учебное пособие / А. Г. Смирнов. - 3-е изд. - М. : Изд-во Института психотерапии, 2005. - 224 с. - Библиогр. в конце разд. - ISBN 5-89939-131-6 : 035.00 грн
УДК
ББК 88.3я73
Рубрики: Психологія загальна--Практикум
   Психодіагностика

   
фывфывфыв:
відчуття -- ощущения -- восприятие -- сприйняття -- внимание -- увага -- память -- пам'ять -- мышление -- мислення -- воображение -- уява -- личность -- особистість -- мотивации -- мотивації -- эмоции -- емоції -- чувства -- почуття -- темперамент -- характер -- способности -- здібності -- межличностные отношения -- міжособистісні відносини -- коллектив -- колектив -- сімейні стосунки -- семейные отношения
Аннотация: Краткое содержание тем, планы семинарских занятий, практические задания.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)