Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетингова стратегія<.>
Общее количество найденных документов : 15
Показаны документы с 1 по 15
1.
658.8
Ц 56


    Циба, Т. Є.
    Маркетингове планування [] : навч. посібник / Т. Є. Циба. - К. : Центр навч. л-ри, 2007. - 128 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 120-123 . - ISBN 966-364-397-8 : 17.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Економіка управління--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
планування -- маркетинговий план -- маркетингове дослідження -- ситуативний аналіз -- маркетингова стратегія -- планування бюджету маркетингу
Аннотация: Основи організації та концепція планування маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Сокур, М.І.; Баюра, В.І.
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

2.
334.7(477)(075.8)
І-23


    Іванюта, Світлана Миколаївна.
    Підприємництво та бізнес-культура [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Іванюта, В. Ф. Іванюта. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 288 с. : рис. - Л-ра: с. 284-287. - ISBN 978-966-364-549-0 : 041.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Підприємництво--Бізнес-культура--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
предпринимательство -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- власна справа -- собственное дело -- патентування -- патентование -- інтелектуальна власність -- интеллектуальная собственность -- життєвий цикл підприємства -- жизненнный цикл предприятия -- витрати виробництва -- расходы производства -- підприємницький прибуток -- предпринимательская прибыль -- підприємницькі ризики -- предпринимательские риски -- страхування в підприємництві -- страхование в предпринимательстве -- ринок в підприємництві -- рынок в предпринимательстве -- конкуренція в підприємництві -- конкуренция в предпринимательстве -- підприємницька таємниця -- предпринимательская тайна -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- реклама -- диверсифікація -- диверсификация -- планування в підприємництві -- планирование в предпринимательстве -- звітність підприємства -- отчетность предприятия -- менеджмент підприємництва -- менеджмент предпринимательства -- державне регулювання -- государственное регулирование -- культура підприємництва -- культура предпринимательства -- етика підприємництва -- этика предпринимательства
Аннотация: Сутність, еволюція та проблеми розвитку піприємницької діяльності в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Іванюта, В.Ф.
Экземпляры всего: 3
ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
338.48(075.8)
Д 84


    Дурович, Александр Петрович.
    Маркетинг гостиниц и ресторанов [] : учеб. пособие / А. П. Дурович. - М. : Новое знание, 2006. - 632 с. : рис. - (Экономическое образование). - Лит. в конце глав. - ISBN 5-94735-111-0 : 95.00 грн
УДК
ББК 65.441.357я73
Рубрики: Готелі--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- среда маркетинга -- середовище маркетингу -- конъюнктура рынка -- кон'юнктура ринку -- конкурентне середовище підприємства -- конкурентная среда предприятия -- поведение потребителей -- повідінка споживача -- решение о покупке -- рішення про покупку -- покупательское поведение -- купівельна поведінка -- сегментация рынка -- сегментація ринку -- позиционирование продукта -- позиціювання продукту -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія -- продуктовая политика -- продуктова політика -- новий продукт -- товарная марка -- ценовая политика -- цінова політика -- сбыт -- збут -- маркетинговые коммуникации -- маркетингові комунікації -- реклама -- личная продажа -- особистий продаж -- представление продукта -- представлення продукту -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- связи с общественностью -- зв'зки з громадськістю -- выставки -- виставки -- ярмарки -- контроль маркетинга -- фирменный стиль -- фірмовий стиль
Аннотация: Представлены концептуальные положения маркетинга гостиниц и ресторанов.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

4.
336.71
Н11


    Нікітін, Андрій Валерійович.
    Маркетинг у банку [] : навч. посібник / А. В. Нікітін, Г. П. Бортніков, А. В. Федорченко; за ред. А. В. Нікітіна ; М-во освіти і науки України, ДВНЗ "Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана". - 2-ге вид., без змін. - Київ : КНЕУ, 2009. - 431 с. : рис., табл. - Дод.: с.418-426. - Л-ра: с.427. - ISBN 966-574-909-9 : 147.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банки--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
банківський ринок -- банківська конкуренція -- маркетингова стратегія -- продуктова політика -- ціноутворення
Аннотация: Навчальний посібник підготовлено вперше відповідно до навчальної програми курсу "Маркетинг у банку" для студентів, що навчаються за магістерською програмою "Банківський менеджмент".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бортніков, Геннадій Петрович; Федорченко, Андрій Васильович; Нікітін, Андрій Валерійович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Державний вищий навчальний заклад "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

5.


    Акрам, М.
    Критерії вибору банку студентами університетів (за даними Пакистану) [] / М. Акрам, А. Раза, М. Фархан // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2012. - N 2. - С. 310-322. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Банки--Пакистан
фывфывфыв:
критерії вибору банку -- маркетингова стратегія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Раза, А.; Фархан, М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

6.
658
М26


    Маркова, Вера Дмитриевна.
    Маркетинг услуг [] / В. Д. Маркова. - М. : Финансы и статистика, 1996. - 127 с. : рис., табл. - Лит.: с. 127. - ISBN 5-279-01552-0 : 6500.00 р.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Послуги--Навчальні видання
фывфывфыв:
классификация услуг -- класифікація послуг -- купівельні ризики -- покупательские риски -- сбыт товаров -- збут товарів -- сервисные услуги -- сервісні послуги -- организация сервиса -- організація сервісу -- целевые рынки -- цільові ринки -- конкуренция -- конкуренція -- продвижение услуг -- просування послуг -- банковский маркетинг -- банківський маркетинг -- коммуникационная политика -- комунікаційна політика -- маркетинговая стратегия -- маркетингова стратегія
Аннотация: Специфика услуг и их место в экономике; услуги, связанные со сбытом и эксплуатацией технически сложных товаров, маркетинг в сфере нематериальных услуг на примере банковской деятельности.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

7.
658.8(075.8)
К82


    Крикавський, Євген Васильович.
    Стратегічний маркетинг [] : навч. посібник / Є. В. Крикавський, Л. І. Третьякова, Н. С. Косар ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2012. - 255, [1] с. : табл., граф. - (Серія "Світ маркетингу і логістики" ; вип. 3). - Слов. термін.: с. 214-232. - Л-ра: с. 230-232. - Дод.: с. 233-253. - ISBN 978-617-607-335-2 : 55.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкурентні переваги -- конкурентные преимущества -- маркетингові стратегії сегментації -- маркетинговые стратегии сегментации -- маркетингові стратегії зростання -- маркетинговые стратегии роста -- стратегічне управління портфелем бізнесу -- стратегическое управление портфелем бизнеса -- маркетингові стратегії диференціації -- маркетинговые стратегии дифференциации -- маркетингові стратегії позиціонування -- маркетинговые стратегии позиционирования -- маркетингові стратегіїї конкуренції -- маркетинговые стратегии конкуренции -- маркетингові товарні стратегії -- маркетинговые товарные стратегии -- маркетингові цінові стратегії -- маркетинговые ценовые стратегии
Аннотация: Викладено роль і місце маркетингу в управлінні підприємством, що функціонує у змінному ринковому середовищі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьякова, Людмила Іванівна; Косар, Наталія Степанівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

8.
658(075.8)
П52


    Полторак, В. А.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник / В. А. Полторак, І. В. Тараненко, О. Ю. Красовська. - 3-тє вид., переробл. та допов. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 340, [1] с. : табл., граф. - Предм. покажч.: с. 316-320. - Л-ра: с. 321-325. - Дод.: с. 326-336. - ISBN 978-617-673-255-6 : 72.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Дослідження--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- інформаційне забезпечення маркетингу -- информационное обеспечение маркетинга -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингова розвідка -- маркетинговая разведка -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- документальна інформація -- документальная информация -- опитування -- опрос -- опитувальні методики -- опросные методики -- метод експертних оцінок -- метод экспертных оценок -- експеримент -- маркетингові дослідні методики -- маркетинговые исследовательские методики -- репрезентативність -- репрезентативность -- вибірка -- выборка -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження споживачів -- исследования потребителей -- дослідження фірми -- исследования фирмы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- рекламна діяльність -- рекламная деятельность -- збут -- сбыт -- директ-маркетинг
Аннотация: Розглядаються теоретико-методологічні, методичні, технологічні і змістовні аспекти організації і проведення маркетингових досліджень, використання їх результатів у виробничій та маркетинговій діяльності підприємства.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Тараненко, І. В.; Красовська, О. Ю.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

9.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
фывфывфыв:
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

10.


    Кадирус, І. Г.
    Формування маркетингових стратегій у забезпеченні конкурентоспроможності аграрних підприємств [] / І. Г. Кадирус, А. С. Донських, К. І. Левковська // Інвестиціі: практика та досвід. - 2018. - N 22. - С. 85-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільськогосподарські підприємства--Конкуренція (екон.)
   Сільськогосподарські підприємства--Маркетинг

фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- фактори -- конкурентоспроможність -- фільтр

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Донських, А. С.; Левковська, К. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

11.


   
    Практичний посібник з експорту до Канади для українських малих та середніх підприємств [] // Швейное Дело и Мода : всеукр. рекл.-информ. журнал. - 2018. - N 9. - С. 41-50 : рис. ; № 8. - С. 49-59
Рубрики: Одяг--Експорт--Україна
фывфывфыв:
пошук партнерів в Канаді -- маркетингова стратегія -- магазини масової торгівлі

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
shdi/2018/9 :
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)


Найти похожие

12.


    Марушева, О. А.
    Недоліки маркетингових стратегій у будівельній галузі в Україні [] / О. А. Марушева // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 15. - С. 107-112. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Будівництво--Маркетинг--Україна
фывфывфыв:
стратегічне управління -- соціально-економічні відносини -- державне регулювання -- маркетингова стратегія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

13.


    Разінькова, М. Ю.
    Етапи проведення маркетингового планування в ресторанному бізнесі [] / М. Ю. Разінькова // Економіка та держава. - 2020. - N 2. - С. 62-66. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Ресторанно-готельний бізнес--Планування--Маркетинг--Україна
фывфывфыв:
підприємництво -- маркетингова стратегія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

14.
65.050.214я73
М 29


    Мартиненко, Микола Мефодійович.
    Стратегічний менеджмент [] : підруч. / М. М. Мартиненко, І. А. Ігнатьєва. - Київ : Каравела, 2006. - 320 с. : рис., табл. - Літ.: с. 319. - ISBN 966-8019-58-Х : 38.00 грн.
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Теорія--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічне управління -- цілі організації -- зовнішнє середовище організації -- потенціал організації -- SWOT-аналіз -- стратегії організації -- корпоративна стратегія -- ресурсна стратегія -- реструктуризація -- маркетингова стратегія -- соціальна (кадрова) стратегія -- виробнича стратегія -- інноваційні проекти -- інвестиційна стратегія
Аннотация: Підручник детально розкриває навчальний матеріал програми програмно-орінтованих дисциплін "Стратегічний менеджмент" та "Стратегічне управління".

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Ігнатьєва, Ірина Анатоліївна
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

15.
339.138(075.8)
М34


   
    Marketing: communicating with the consumer. D'Atcy Masius Benton & Bowles [Текст] / With a forward by the Rt. Hon. Peter Walker, mbe, mp Secretary of State for Wales. - London : Mercury Books, 1992. - 198 p. - Текст: англ. - App.: p. 169-189. - Bibliogr.: p. 191-193. - Ind.: p. 194-198 . - ISBN 1-85251-032-3 : 100.00 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Міжнародний маркетинг--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова стратегія -- маркетингові рішення -- роздрібна торгівля -- управління функцією міжнародного маркетингу -- міжнародне дослідження споживачів -- кабінетне дослідження
Аннотация: The single market will change the nature of marketing in Europe. Businesses will have to decide whether their brands can cross borders and how to develop them in order to facilitate such transferences. This book considers the effects of the single market on marketing, the media, advertising, public relations and retailing. The CBI Initiative 1992 aims to provide British business with information and advice on the most important aspects of the single European Market. The companies that have contributed to the series are all founder members of the CBI.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)