Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговий підхід<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Мних, О. Б.
    Криза транспортного машинобудування в Україні і маркетинговий підхід до формування ринкової вартості машинобудівних підприємств [] / О. Б. Мних // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 9. - С. 77-86. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Транспортне машинобудування--Кризи--Україна
   Машинобудівні підприємства--Маркетинг--Україна

   Інновації--Україна

фывфывфыв:
криза -- кризис -- машинобудівна галузь -- машиностроительная отрасль -- транспортне машинобудування -- транспортное машиностроение -- інноваційна активність -- инновационная активность -- маркетинговий підхід -- маркетинговый подход -- ринкова вартість -- рыночная стоимость

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Буднікевич, І. М.
    Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики [] / І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіон. екон. - 2017. - N 3. - С. 28-36. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Економічна політика--Україна
   Регіональна економіка--Конкуренція--Україна

   Місцевості--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
регіональна політика привабливості -- маркетинговий підхід -- успішні практики

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Гавриш, І. І.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)