Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=маркетинг підприємства<.>
Общее количество найденных документов : 14
Показаны документы с 1 по 14
1.


    Коломієць, О. В.
    Теоретичні аспекти формування маркетингової товарної політики підприємтсва [] / О. В. Коломієць // Формування ринкових відносин в Україні : зб. наук. праць. - 2007. - N 4. - С. 25-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Макроекономічні аспекти сучасної економіки
   
фывфывфыв:
маркетинг підприємства -- товарна політика підприємства -- номенклатура товарів

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.
347.2(075.8)
В 22


    Вачевський, М. В.
    Соціально-економічні аспекти використання інтелектуальної власності в сучасних умовах. Теорія і практика. [] : навч. посібник / М. В. Вачевський. - К. : Центр навч. л-ри, 2004. - 376 с. - Бібліогр.: с. 293-310 . - ISBN 966-8568-47-8 : 028.00 грн
УДК
ББК 67.9(4УКР)304.15я73
Рубрики: Майнове право--Навчальні видання для вищої школи
   Інтелектуальна власність--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
Раціоналізація, винахідництво -- Промислові зразки, товарні знаки -- патентна документація -- НТІ і технології -- маркетинг підприємства -- конкурентоздатність товару -- цінова система і місцевий бюджет -- фінансово-кредитна діяльність -- економічне виховання -- экономическое воспитание -- молодь і інтелектуалізація суспільства -- вибір професії
Аннотация: Інтелектуальна власність в умовах ринкової економіки, маркетинг, цінова система, фінанси, напрями підготовки молоді до цієї діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Бойко, Є.І. \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

3.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

4.
658.5(075.8)
П64


   
    Потенціал підприємства: формування та оцінка [] : навч. посібник / О. К. Добикіна [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2007. - 208 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 204. - ISBN 978-966-364-508-7 : 29.00 грн, 32.00 грн
УДК
ББК 65.290я73
Рубрики: Економічний потенціал--Підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   Економіка--Підприємства--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
концепція синергізму -- конепция синергизма -- виробнича функція -- производственная функция -- виробнича потужність -- производственная мощность -- конкурентоспроможність -- конкурентоспособность -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- грошові потоки -- денежные потоки -- ануитет -- ануїтет -- дисконтування -- дисконтирование -- оцінка нерухомості -- оценка недвижимости -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- промислова власність -- промышленная собственность -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия
Аннотация: Фомування, структура та оцінка потенціалу підприємства в ринкових умовах господарювання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Добикіна, О. К.; Рижиков, В. С.; Касьянюк, С. В.; Кокотько, М. Є.
Экземпляры всего: 3
ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

5.
005.334(075.8)
С42


    Скібіцький, Олександр Миколайович.
    Антикризовий менеджмент [] : навч. посібник / О. М. Скібіцький. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2009. - 568 с. : табл. - Л-ра: с. 560-563. - ISBN 978-966-364-763-0 : 124.99 грн, 109.00 грн
УДК
ББК 65.290-93я73
Рубрики: Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
антикризове управління -- економічні ризики -- економічна безпека -- маркетинг підприємства -- конкурентноздатність підприємства -- інвестиції -- санація підприємств -- банкрутство -- конфлікти -- контролінг -- інноваційний менеджмент -- інноваційна діяльність -- стратегічний менеджмент -- організаційні зміни -- стиль управління -- керівництво -- лідерство -- стратегічне управління
Аннотация: Висвітлюються питання сучасної теорії та практики управління кризовими ситуаціями в підприємствах виробничої сфери, торгівлі та сфери послуг.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Виноградський, М. Д. \рец.\; Жаворонкова, Г. В. \рец.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (2)
Найти похожие

6.
658(075.8)
Е 45


   
    Економіка підприємства: збірник тестів і задач [] : навч. посібник / А. В. Шегда [та ін.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 240 с. : табл. - Предм. покажч.: с. 225-235. - Л-ра: с. 236. - ISBN 978-966-364-993-1 : 68.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
підприємство -- предприятие -- підприємницька діяльність -- предпринимательская деятельность -- структура підприємства -- структура предприятия -- управління підприємством -- управление предприятием -- планування діяльності підприємства -- планирование деятельности предприятия -- виробничі засоби -- производственные средства -- оборотні кошти -- оборотные средства -- оплата праці -- оплата труда -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- витрати виробництва -- издержки производства -- собівартість -- себестоимость -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- ціноутворення -- ценообразование -- фінанси підприємства -- финансы предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємтсва -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- реструктуризація підприємства -- реструктиризация предприятия
Аннотация: Складається з інформативної частини - скороченого викладу навчального матеріалу, сконцентрованого в основних категоріях і поняттях, тестів і завдань для самостійного опрацювання.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шегда, А. В.; Харченко, Т. Б.; Сагайдак, Ю. А.; Пашнюк, Л. О.
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

7.
658.324(075.8)
Б 77


    Бойчук, Інна Володимирівна.
    Інтернет в маркетингу [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / І. В. Бойчук, О. М. Музика ; М-во освіти і науки України, Львівська комерційна академія. - К. : Центр учбов. л-ри, 2010. - 508, [2] с. : табл., рис. - Л-ра: с. 457-465. - ISBN 978-611-01-0099-1 : 81.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73 + 32.973я73
Рубрики: Інтернет- маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
бізнес-практика -- бизнес-практика -- интернет-услуги -- інтернет-послуги -- ресурси Інтернету -- ресурсы Интернет -- мережі Інтернет -- сети Интернет -- етапи розвитку Інтернету -- этапы развития Интернета -- веб-сервери -- середовище Інтернет -- среда Интернет -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегмент споживачів -- сегмент потребителей -- оцінка економічної ефективності -- оценка экономической эффективности -- банерна реклама -- банерная реклама -- електронна пошта -- электронная почта -- інструменти комунікаційних кампаній -- инструменты коммуникационных компаний
Аннотация: Сутність, цілі та функції Інтернету в маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Музика, Ольга Михайлівна; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

8.
658.8(075)
Б83


    Бородкіна, Наталія Олександрівна.
    Маркетинг [] : навчально-метод. посіб. / Н. О. Бородкіна, О. М. Бачинська ; М-во освіти і науки України, Житомир. держ. технол. ун-т. - Житомир : ЖДТУ, 2005. - 191 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд. - 10.50 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для самоосвіти
   
фывфывфыв:
місцеві видання -- местные издания -- принципи маркетингу -- види маркетингу -- концепції маркетингу -- функції маркетингу -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- конкуренція -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- конкурентноспроможність товару -- конкурентноспособность товара -- елімінування -- элиминирование -- ціноутворення -- ценообразование -- політика розподілу -- политика распределения -- франшиза -- просування -- проталкивание -- реклама -- стимулювання збуту -- стимулирование сбіта -- паблік рілейшинз -- брендинг -- стратегичний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Навчальний посібник підготовлений з метою самостійного вивчення студентами основних теоретичних аспектів маркетингової діяльності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бачинська, О. М.; Організація і розвиток науки у краї 11.02Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний технологічний університет
Экземпляры всего: 3
ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

9.
338.45(075)
Е 45


   
    Економіка підприємства [] = Economics of Enterprise : підручник / [Л. Г. Мельник та ін.] ; за ред. Л. Г. Мельника. - Суми : Унів. кн., 2004. - 648 с. - (Економічна освіта). - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Л-ра: с. - Бібліогр. в кінці розд.; - Глосарій: с. 600-630. - ISBN 966-680-156-6 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Економіка підприємств-- Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
класифікація підприємств -- классификация предприятий -- трудові фактори -- трудовые факторы -- основний капітал -- основной капитал -- оборотний капітал -- оборотный капитал -- природні фактори -- природные факторы -- інформаційні фактори -- информационные факторы -- нематеріальні активи -- нематериальные активы -- витрати підприємства -- затраты предприятия -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- фактор часу -- фактор времени -- економічна ефективність -- экономическая эффективность -- факторний аналіз ризику -- факторный анализ риска -- фінансова діяльність підприємства -- финансовая деятельность предприятия -- управлінський облік -- управленческий учет -- фінансова звітнисть -- финансовая отчетность -- податковий облік -- налоговый учет -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- управління підприємством -- управление предприятием -- стратегічне управління підприємством -- стратегическое управление предприятием -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- цінова політика підприємства -- ценовая политика предприятия -- планування підприємства -- планирование предприятия -- зовнішньоекономічна діяльність підприємства -- внешнеэкономическая деятельность предприятия -- основи розвитку підприємства -- основы развития предприятия -- прибуток виробництва -- прибыль производства -- інноваційний розвиток підприємства -- инновационное развитие предприятия -- інвестиційна діяльність -- инвестиционная деятельность -- антикризове управління підприємством -- антикризисное управление предприятием -- санація підприємств -- санация предприятий -- банкрутство та ліквідація підприємств -- банкротство и ликвидация предприятия -- економічна безпека підприємства -- экономическая безопасность предприятия
Аннотация: Розглянуто системи взаємопов'язаних факторів виробництва і реалізації продукції; проаналізовано інструментарій, що забезпечує порівнянну вартісну оцінку затрат і результатів діяльності, приділено увагу питанням пошуку і реалізації діяльності найбільш ефективних напрямків розвитку підприємств в умовах невизначеності.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мельник , Л. Г.; Карінцева, О. І.; Ілляшенко, С. М.; Мішенін, Є. В.; Мельник, Л. Г. \ред.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), АБ (1), ВВ (1)
Найти похожие

10.
658.012.4(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Маркетинг підприємства [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр., Каф. маркетинг. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 611, [1] с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 594-598. - Предм. покажч.: с. 599-611. - ISBN 978-611-01-0337-4 : 108.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- цінова політика -- ценовая политика -- маркетингова логістика -- маркетинговая логистика -- розподіл та збут у маркетингу -- распределение и сбыт в маркетинге -- комунікаційна політика -- коммуникационная политика -- персонал маркетинга -- персонал маркетингу -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- контроль у маркетингу -- контроль у маркетингу
Аннотация: Навчальний посібник ставить своєю метою забезпечення теоретичної, методичної і практичної підготовки студентів економічних спеціальностей до здійснення маркетингової діяльності в підприємствах.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі ім. М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

11.
004:004.738.5(075.8)
Е45


   
    Електронна комерція [] : навч. посібник / А. М. Береза [и др.] ; М-во освіти і науки України. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2002. - 326 с. : рис., табл. - Термінологічний слов.: 294-323. - Л-ра: с. 324. - ISBN 966-574-373-2 : 22.80 грн
УДК
ББК 32.973.202.1я73 + 65.292.я73
Рубрики: Електронна комерція--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
фінансові системи Internet -- финансовые системы Internet -- безпека інформації -- безопасность информации -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- електронний ринок -- электронный рынок -- електронна підтримка споживачів -- электронная поддержка потребителей -- віртуальні підприємства -- виртуальные предприятия -- перспективи електронної комерції -- перспективы электронной коммерции
Аннотация: Теоретичні положення і принципи електронної комерції, сучасні підходи до даної проблеми.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Береза, Андрій Мартинович; Козак, Ірина Антонівна; Левченко, Франк Андрійович; Гужва, Володимир Михайлович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний універсітет
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

12.
658.5(075.8)
М37


    Мачкур, Анатолій Євстахійович.
    Економіка і управління підприємством [] : практ. / А. Є. Мачкур, Л. А. Лещій, З. О. Коваль ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Вид-во Львів. політехніки, 2011. - 118, [2] с. : табл. - Л-ра: с. 117-118. - ISBN 978-617-607-010-8 : 30.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Підприємства--Управління--Навчальні видання для вищої школи
   Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
ринкова економіка -- рынковая экономика -- основні фонди підприємства -- основные фонды предприятия -- оборотні активи підприємства -- оборотные активы предприятия -- нематеріальні ресурси підприємства -- нематериальные ресурсы предприятия -- персонал підприємства -- персонал предприятия -- оплата праці -- оплата труда -- продуктивність праці -- производительность труда -- собівартість продукції -- себестоимость продукции -- інвестиційна діяльність підприємства -- инвестиционная деятельность предприятия -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия
Аннотация: Сформульовано основні питання для обговорення та самостійного вивчення дисципліни, наведено основні формули для розв'язування задач, вправи на розпізнавання термінів, контрольні питання, ситуаційні вправи, приклади розв'язання типових задач, тестові завдання тощо.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Лещій, Леся Анатоліївна; Коваль, Зоряна Остапівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

13.
658.8(075.8)
П18


    Парсяк, Володимир Никифорович.
    Маркетинг: сучасна концепція та технології [] : підручник / В. Н. Парсяк. - Херсон : ОЛДІ -ПЛЮС, 2015. - 324[2] с. : іл., табл. - (До 50-річчя економічної освіти на Миколаївщині). - Дод.: с. 289-319. - Л-ра: с. 320-324. - ISBN 978-966-289-050-1 : 185.00 грн
УДК
ББК 65.050.9
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Економічна теорія--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
теорїі маркетингу -- теории маркетинга -- державне регулювання маркетингу -- государственное регулирование маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетинг підприємства -- маркетинг предприятия -- контроль маркетингу -- контроль маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- дослідження середовища маркетингу -- исследования среды маркетинга -- дослідження ринку -- исследования рынка -- дослідження товару -- исследования товара -- дослідження покупців -- исследование покупателей -- дослідження підприємства -- исследования предприятия -- інструменти маркетингу -- инструменты маркетинга -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова політика розподілу -- маркетинговая политика распределения -- інтернет-комерція -- интернет-коммерция -- реклама в стимулюванні збуту -- реклама в стимулировании сбыта
Аннотация: Теоретичні положення та прикладні методжики маркетингу з використанням базових концепцій і понять відповідно державного освітнього стандарту.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
658(075.8)
М15


    Макаровська, Тетяна Павлівна.
    Економіка підприємства [] : навч. посіб. / Т. П. Макаровська, Н. М. Бондар ; Міжрегіон. акад. упр. персоналом. - Київ : МАУП, 2003. - 304 с. : рис., табл. - Літ.: с. 293-297. - ISBN 966-608-264-0 : 15.60 грн
УДК
ББК 65.29я73
Рубрики: Підприємства--Економіка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
управління підприємством -- ресурси підприємства -- інвестиційна діяльність -- інноваційні процеси -- організація виробництва -- інфраструктура підприємства -- прогнозування діяльності підприємства -- маркетинг підприємства -- продуктивність праці -- мотивація праці -- витрати на виробництво -- собівартість продукції -- ціни на продукцію -- ефективність діяльності підприємств -- банкрутство -- санація -- задачі з економіки підприємств
Аннотация: Розглядається діяльність підприємства, його ресурсне забезпечення, інфраструктура та організація виробничого процесу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бондар, Наталія Миколаївна; Міжрегіональна академія управління персоналом
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)