Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=рекламне повідомлення<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
659
О-64


   
    Організація та проведення соціальної рекламно-інформаційної кампанії [] : метод. посібник / [Т. А. Марочко та ін.] ; ПБО "Кожній дитині" в Україні, Держ. ін-т розв. сім'ї та молоді. - К. : Фенікс, 2007. - 107 с. : іл. - Бібліогр. в кінці глав. - Термінол. слов.: с. 84-107. - ISBN 978-966-651-548 : 6.00 грн
УДК
ББК 76 + 85.156.65
Рубрики: Реклама--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
рекламна кампанія -- рекламная кампания -- соціальна реклама -- социальная реклама -- соціальні комунікації -- социальные коммуникации -- психологія реклами -- психология рекламы -- рекламне повідомлення -- рекламное сообщение -- медіапланування -- медиапланирование -- моніторинг реклами -- мониторинг рекламы
Аннотация: Методичний посібник містить рекомендації щодо психологічних особливостей створення, розповсюдження соціальних рекламних матеріалів та оцінки їх ефективності, розглядає аспекти медіапланування.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Марочко, Т. А.; Ромат, Є. В.; Стрелковська, А. Л.; Хімченко, Т. В.; Представництва благодійної організації "Кожній дитині" в Україні; Державний інститут розвитку сім'ї та молоді
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

2.


    Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
фывфывфыв:
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Аннотация: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)