Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=сегментування<.>
Общее количество найденных документов : 40
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-40 
1.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

2.
Шифр: etde/2006/10
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2006г. N 10
Содержание:
Ткач, Т. Пріоритетні стратегії розвитку науки і вищої освіти: контекст давоського форуму / Т. Ткач. - С.6-8
фывфыв: ВИЩА ОСВІТА, ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ
Мних, Н. В. Іноземний досвід страхування депозитів та можливість його реалізації в сучасних умовах в Україні / Н. В. Мних. - С.11-14
фывфыв: СТРАХУВАННЯ ДЕПОЗИТІВ, СТРАХОВАНИЕ ДЕПОЗИТОВ
Струк, О. М. Особливості просування національних економічних інтересів країн Центрально- Східної Європи на зовнішні ринки: досвід для України / О. М. Струк. - С.14-18
Длігач, А. О. Стратегіїї ринкового сегментування / А. О. Длігач. - С.18-23
фывфыв: СТРАТЕГІЇ РИНКОВОГО СЕГМЕНТУВАННЯ, СТРАТЕГИИ РИНОЧНОГО СЕГМЕНТУВАНИЯ
Вініченко, І. І. Організаційно- економічний механізм управління інвестиційним процесом у сільському господарстві / І. І. Вініченко. - С.23-26
фывфыв: ІНВЕСТИЦІЙНІ ПРЦЕСИ У СІЛЬСЬКОМУ ГОСПОДАРСТВІ, ИНВЕСТИЦИОННЫЕ ПРОЦЕССЫ В СЕЛЬСКОМ ХОЗЯЙСТВЕ
Правик, Ю. М. Регулювання інвестиційних потоків як необхідна складова формування бізнес- стратегії для іноземних капіталовкладень / Ю. М. Правик. - С.26-31
Соболь, В. А. Управління інвестиційними процесами / В. А. Соболь, І. В. Кошелев, М. С. Федоренко. - С.31-34
фывфыв: ІНВЕСТИЦІЇ, ИНВЕСТИЦИИ
Щурик, М. В. Теоретичні та прикладні засади інноватики відтворення земельних ресурсів макрорегіону / М. В. Щурик. - С.34-38
фывфыв: ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ, ЗЕМЕЛЬНЫЕ РЕСУРСЫ
Бараник, З. П. Оцінка фактично загиблої площі сільськогосподарських культур при настанні страхового випадку в Україні / З. П. Бараник, О. В. Войтко. - С.38-42
Клименко, О. В. Формування агротехнічного сервісу в Україні: вимоги сьогодення / О. В. Клименко. - С.42-46
фывфыв: АГРОТЕХНІЧНИЙ СЕРВІС, АГРОТЕХНИЧЕСКИЙ СЕРВИС
Губарик, О. М. Ринкові фактори ефективного розвитку фермерських господарств / О. М. Губарик. - С.46-49
фывфыв: ФЕРМЕРСЬКІ ГОСПОДАРСТВА, ФЕРМЕРСКИЕ ХОЗЯЙСТВА
Голян, В. А. Перспективні напрями раціоналізації землекористування / В. А. Голян. - С.49-53
Малікова, І. Ю. Розвиток особистих господарств у перехідній економіці / І. Ю. Малікова. - С.53-56
Матвєєва, Н. М. Удосконалення тарифного регулювання в житлово- комунальному господарстві / Н. М. Матвєєва. - С.61-65
фывфыв: ЖИТЛОВО- КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО, ЖИЛИЩНО- КОММУНАЛЬНОЕ ХОЗЯЙСТВО
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
фывфыв: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері націонадьної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрагоськи. - С.70-72
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційне моделювання структури місцевого самоврядування / Р. М. Плющ. - С.72-75
фывфыв: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Белов, А. В. Стратегия принятия управленческих решений с использованием информационных системи / А. В. Белов, А. В. Харламов, А. М. Басько. - С.75-78
Козарь, Т. П. Сучасні проблеми державного регулювання ринку праці на регіональному рівні в Україні / Т. П. Козарь. - С.78-80
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ РЕГУЛИРОВАНИЕ, РИНОК ПРАЦІ, РЫНОК ТРУДА, РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Нафієв, Р. Е. Методи оцінки ефективності роботи економіста / Р. Е. Нафієв. - С.80-82
фывфыв: ПРАЦЯ ЕКОНОМІСТА СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА, РАБОТА ЭКОНОМИСТА НА СОВРЕМЕННОМ ПРЕДПРИЯТИИ
Скульська, В. Є. Розвиток професійного навчання безробітних в Україні / В. Є. Скульська. - С.82-84
фывфыв: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРАБОТИЦА
Матвієнко, П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення / П. В. Матвієнко. - С.65-70
фывфыв: ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ, ПЕНСИОННОЕ ОБЕСПЕЧЕНИЕ
Довбань, І. М. Напрями вдосконалення ефективності взаємодії органів державної влади у сфері національної інформаційної безпеки / І. М. Довбань, Г. В. Шимшир"ян, Живко Цане Чапрогоськи. - С.70-72
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие

3.
Шифр: mvuk/2007/4
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2007г. N 4
Содержание:
Калашник, В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних / В. Калашник. - С.4-8
Головкіна, Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів / Н. Головкіна. - С.9-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Чурилов, М. Структура процесу формування вибіркової сукупності / М. Чурилов. - С.14-21
Кракович, Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн / Д. Кракович. - С.22-24. - Бібліогр. в кінці ст.
Решетнікова, Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання / Г. Решетнікова, А. Жидков. - С.25-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Зозульов, О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств / О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова. - С.33-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Карпенко, Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод") / Н. Карпенко, В. Штуль. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевцова, О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств / О. Шевцова. - С.49-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Дайновський, Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла / Ю. Дайновський. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Пруднікова, М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону / М. Пруднікова. - С.61-64
Парімал, Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів / Чандра Бісвас Парімал. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Лилик, І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі / І. Лилик. - С.68-70
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
339.138(075.8)
Г 20


    Гаркавенко, С. С.
    Маркетинг [] : підручник / С. С. Гаркавенко. - 5-е вид., допов. - К. : Лібра, 2007. - 718 с. : рис. - Бібліогр.: с. 710-717. - ISBN 978-966-7035-89-1 : 078.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Управління економікою--Навчальні видання для вищої школи
   Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи

   
фывфывфыв:
сущность и содержание маркетингу -- сутність і зміст маркетингу -- внешняя среда маркетинга -- зовнішнє середовище маркетингу -- маркетинові дослідження -- маркетинговые исследования -- прогнозування ринку -- прогнозирование рынка -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії -- товарна політика -- товарная политика -- конкурентоспроможність товара -- конкурентоздатность товара -- управління товаром -- управление товаром -- цінова політика -- ценовая политика -- політика розподілу -- политика распределения -- товарорух -- товародвижение -- комунікаційна політика -- политика комуникаций -- планування реклами -- планирование рекламы -- стимулирование сбыта -- стимулювання збуту -- персональний продаж -- маркетинг предприятия -- маркетинг підприємства -- практикум маркетингу
Аннотация: Викладено теоретичні основи маркетингу, його функції та практикум, що включає типові маркетингові ситуації та завдання до них.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

5.


    Решетнікова, Г.
    Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання [] / Г. Решетнікова, А. Жидков // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 4. - С. 25-27. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетингові дослідження
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Жидков, А.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

6.
Шифр: mvuk/2008/1
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 1
Содержание:
Демчик, С. Митна вартість: підходи що до визначення / С. Демчик. - С.4-5
Сокол, М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України( / М. Сокол. - С.5-8
Бондарчук, О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі / О. Бондарчук. - С.8-9
Головкіна, Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління / Н. Головкіна. - С.9-15. - Л-ра: с. 15
Галіцин, В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень / В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко. - С.16-19. - Л-ра: с. 19
Гладунов, О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи / О. Гладунов. - С.20-25. - Л-ра: с. 25 : граф.
Ковач, О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики : (за результатами маркетингових дослідження у Закарпатської області) / О. Ковач. - С.26-32. - Л-ра: с. 32 : табл.
Іванова, Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні / Л. Іванова. - С.33-38. - Л-ра: с. 38 : табл.
Ковальчук, С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи / С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха. - С.39-44 : табл.
Яшкіна, О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів / О. Яшкіна. - С.45-48. - Л-ра: с. 48
Бровченко, В. Холістична парадигма маркетингу / В. Бровченко. - С.49-50. - Л-ра: с. 50
Пригожина, Анжела. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій / А. Пригожина. - С.51-57
Гардис, фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету / фон Дитрих Гардис. - С.58-60
Едвардз, Джуліан. Саморегулювання бізнесу / Д. Едвардз. - С.61-68
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

7.


    Яшкіна, О.
    Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів [] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 1. - С. 45-48. - Л-ра: с. 48 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Маркетинг--Маркетингові дослідження
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

8.
Шифр: mvuk/2008/5
   Журнал

Маркетинг в Україні [Текстььь]. - К. : Київський нац. економ. ун-т, 1998 - . - ISSN 1606-3732. - Выходит раз в два месяца
2008г. N 5
Содержание:
Карпенко, Н. Сучасна парадигма споживчої кооперації України у громадянському суспільстві / Н. Карпенко. - С.12-13
Вихристенко, Б. Практико - правові аспекти діяльності громадських туристичних організацій України / Б. Вихристенко. - С.15-18
Міненко, М. Особливості діяльності галузевих асоціацій в Україні на сучасному етапі / М. Міненко. - С.19-23
Овчарек, В. Співпраця між професійними об'єднання - засіб розвитку підприємництва / В. Овчарек. - С.24
Березін, І. Ринок маркетингових послуг у 2207 році / І. Березін. - С.25-27
Житник, О. Дослідницька галузь в Україні : підсумки експертного опитування MARKETVIEW / О. Житник, А. Телейко. - С.28-30
Робул, Ю. Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси / Ю. Робул. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Лазова, В. Еволюція "Зовнішки" : від 3Х6 до нових технологій / В. Лазова. - С.35-36
Панкратьєва, Є. Ринок PR у Європі. Європейське дослідження ринку PR у 2007 році : тенденції в управлінні комунікаціями з громадськістю / Є. Панкратьєва. - С.37-39
Дупляк, Т. Виставкові центри України : стан і проблеми розвитку / Т. Дупляк. - С.40-43. - Бібліогр. в кінці ст.
Клименко, Н. Роль маркетингу в процесі девелопменту об'єкта комерційної нерухомості / Н. Клименко. - С.44-46
Артюхов, М. Особливості використання інтернету в системі маркетингу підприємства / М. Артюхов. - С.47-50. - Бібліогр. в кінці ст.
Шрамко, І. Репутація компанії : створено інтернетом / І. Шрамко. - С.51-53
Каніщенко, О. Міжнародний ринок баштових кранів : український прорив / О. Каніщенко, А. Рубаняк. - С.54-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Данніков, О. Проблеми побудови та функціонування франчайзингових систем в україні / О. Данніков. - С.62-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

9.


    Робул, Ю.
    Психографічне сегментування споживачів туристичних послуг на прикладі міста Одеси [] / Ю. Робул // Маркетинг в Україні. - 2008. - N 5. - С. 31-34. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Туризм--Туристичний ринок
   Одеса

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

10.
Шифр: etde/2009/2
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2009г. N 2
Содержание:
Іващук, І. О. Вимоги СОТ до країн - членів СОТ та врахування національних інтересів / І. О. Іващук. - С.6-9. - Л-ра в кінці ст.
Гайдуцький, А. П. Гносеологія ідентифікації грошових переказів мігрантів як різновид капіталу / А. П. Гайдуцький. - С.10-14. - Л-ра в кінці ст.
Олексюк, О. І. Вплив глобалізації на результативність соціально - економічного розвитку України / О. І. Олексюк. - С.15-19. - Л-ра в кінці ст.
Мних, М. В. Розвиток теорії страхування у сучасних умовах / М. В. Мних. - С.20-21. - Л-ра в кінці ст.
Гончарова, Н. П. Концептуальні положення щодо державного супроводження процесу формування промислової політики інноваційної орієнтації / Н. П. Гончарова. - С.22-25
Харчук, В. Ю. Сиситема стратегічного ризик - планування інноваційно - активних суб'єктів господарювання / В. Ю. Харчук. - С.26-28. - Л-ра в кінці ст.
Баженова, Ю. В. Моделювання впливу монетарних та фіскальних змінних на економіку України / Ю. В. Баженова. - С.29-31. - Л-ра в кінці ст.
Шумило, Ю. О. Аналіз виробничих витрат у системі бюджетів підприємств / Ю. О. Шумило. - С.32-35. - Л-ра в кінці ст.
Ставнича, М. М. Використання бюджетних інструментів у світовій практиці регулювання регіонального розвитку / М. М. Ставнича. - С.36-38. - Л-ра в кінці ст.
Дмитренко, Г. А. Людиноцентрична освіта як імперитив підвищення якості життя населення України / Г. А. Дмитренко. - С.39-42. - Л-ра в кінці ст.
Докучаев, О. А. Шляхи підвищення ефективності використання потенціалу управлінського персоналу підприємтсав / О. А. Докучаев. - С.43-45. - Л-ра в кінці ст.
Яншина, А. М. Теоретичні засади функціонування вторинного ринку синдикованого фінансування / А. М. Яншина. - С.46-49. - Л-ра в кінці ст.
Клименко, Д. М. Банківський нагляд як забезпечення прозорості банківської системи / Д. М. Клименко. - С.50-51. - Л-ра в кінці ст.
Мохонько, Г. А. Оцінювання економічної стійкості підприємств видавничо - поліграфічної галузі : критерії та показники / Г. А. Мохонько. - С.52-55. - Л-ра в кінці ст.
Бачуріна, І. В. Методологія виділення кластерів у агропромисловому секторі України / І. В. Бачуріна. - С.56-58. - Л-ра в кінці ст.
Кудря, Я. В. Економічна сутність управління корпораціями в машинобудівній галузі економіки України / Я. В. Кудря. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Прокопчук, С. І. Економіко - статистичні моделі основних показників діяльності підприємств залізобетонних виробів України як основа для пронозування / С. І. Прокопчук. - С.63-65. - Л-ра в кінці ст.
Уколов, О. Обгрунтування необхідності удосконалення звіту про "Фінансові результати" / О. Уколов. - С.66-67
Радиш, Я. Ф. Державницькі погляди патріарха Володимира (за матеріалами "Українського церковно - історичного журналу") / Я. Ф. Радиш, В. В. Ропар. - С.68-70. - Л-ра в кінці ст.
Паращич, І. М. Права громадян і права пацієнтів та їх захист у системі охорони здоров'я України / І. М. Паращич. - С.71-72. - Л-ра в кінці ст.
Долгий, М. Л. Системний підхід до державного управління у сфері захисту від надзвичайних ситуацій / М. Л. Долгий. - С.73-75. - Л-ра в кінці ст.
Ріктор, Т. Л. Управлінська еліта як стратегічний ресурс побудови держави : проблеми та перспективи / Т. Л. Ріктор. - С.76-78. - Л-ра в кінці ст.
Франчук, І. А. Особливості механізму державного регулювання енергетики як природної монополії / І. А. Франчук. - С.79-81. - Л-ра в кінці ст.
Самофалова, Т. О. Входження України в глобальний економічний простір : альтернативи довготерміновій стратегії не існує / Т. О. Самофалова. - С.82-84. - Л-ра в кінці ст.
Стеценко, Є. В. Завдання органів державної влади у здійсненні транскордонного співробітництва територій / Є. В. Стеценко. - С.85-87. - Л-ра в кінці ст.
Гребенюк, О. О. Економічна природа і критерії ідентифікації проблемних регіонів / О. О. Гребенюк. - С.88-90. - Л-ра в кінці ст.
Орлова, Н. С. Державне регулювання зовнішніх механізмів корпоративного управління / Н. С. Орлова. - С.91-93. - Л-ра в кінці ст.
Шевська, О. І. Механізми фінансового оздоровлення житлово - комунального господарства України / О. І. Шевська. - С.94-97. - Л-ра в кінці ст.
Кошева, А. М. Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні / А. М. Кошева. - С.98-102. - Л-ра в кінці ст.
Меленюк, В. О. Вдосконалення механізмів державного регулювання соціального розвитку України / В. О. Меленюк. - С.103-106. - Л-ра в кінці ст.
Мороз, В. М. Система трудового потенціалу України : теоретитчні основи формування дефініції / В. М. Мороз. - С.107-109. - Л-ра в кінці ст.
Орлов, В. В. Співпраця органів державної влади у сфері державної молодіжної політики та молодіжних громадських організацій в Україні / В. В. Орлов. - С.110-113. - Л-ра в кінці ст.
Соболь, В. А. Суспільні конфлікти у державному управлінні : аналітико - теоретичні основи / В. А. Соболь. - С.114-116. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

11.


    Кошева, А. М.
    Стан та перспективи розвитку державно - управлінського впливу на сегментування ринку житла в Україні [] / А. М. Кошева // Економіка та держава. - 2009. - N 2. - С. 98-102. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Економіка житлово- комунального господарства
фывфывфыв:
державна житлова політика -- соціальне житло -- комерційне житло

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

12.
658.8(075.8)
К66


    Корж, Марина Володимирівна.
    Маркетинг [] : навч. посібник / М. В. Корж. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 344 с. : табл., граф. - Основні терміни і поняття: с. 313-332. - Л-ра: с. 333-343. - ISBN 978-966-364-760-9 : 070.20 грн, 80.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
задачі підприємства -- задания предприятия -- сучасна концепція маркетингу -- современная концепция маркетинга -- суб'єкти маркетингу -- субекты маркетинга -- маркетингові цілі -- маркетинговые цели -- принципи класифікації маркетингу -- принципы классификации маркетинга -- системи маркетингу -- системы маркетинга -- маркетингова служба підприємства -- маркетинговая служба предприятия -- сегментування ринку збуту -- сегментация рынка сбыта -- економічний простір підприємства -- экономическое пространство предприятия -- економічна ситуація -- экономическая ситуация -- класифікація товару -- классификация товара -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- товарна політика -- товарная политика -- марочна політика -- марочная политика -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- бренд -- ціноутворення -- ценообразование -- конкуренти -- рекламна кампанія -- рекламная кампания
Аннотация: Основні питання маркетингу та проблеми розвитку маркетингової системи на сучасному підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

13.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - К. : Центр учбов. л-ри, 2009. - 364 с. : табл. - Л-ра: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 86.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- концепції промислового маркетингу -- концепции промышленного маркетинга -- моделі стратегічних рішень -- модели стратегических рещений -- промислові ринки -- промышленные рынки -- планування маркетингу -- планирование маркетинга -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- маркетинговая инфомация -- маркетингова інформація -- галузева конкуренція -- отраслевая конкуренция -- конкурентні стратегії -- конкурентные стратегии -- конкурентоспроможність -- конкурентоздатность -- ринкова конюнктура -- рыночная кон'юнктура -- прогнозирование сбыта -- прогнозування збуту -- ризик -- риски -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- попит -- спрос -- місткість ринку -- емкость рынка -- закупівлі -- закупки -- товарна політика -- товарная политика -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- збут -- сбыт -- канали розподілу -- каналы распредиления -- збутові запаси -- сбытовые запасы -- маркетингові комунікації -- маркетинговые комуникации
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу, дослідження ринку промислових товарів, їх класифікація та основні відмінності від ринку споживчого призначення.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, В. П.; Коваленко, Л. П.
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

14.
658.7(075)
Б77


    Бойко, Игорь Иванович.
    Классический маркетинг и маркетинговые экспертные оценки [] : учеб. пособие для студ. высш. учеб. завед. / И. И. Бойко ; Укр. гуманит. ин-т. - К. : Кондор, 2008. - 302 с. : рис. - Л-ра: с. 301 - 302. - ISBN 978-966-351-074-3 : 40.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
принципы маркетинга -- принципи маркетингу -- классический маркетинг -- класичний маркетинг -- маркетинговая среда -- маркетингове середовище -- стратегия маркетинга -- стратегія маркетингу -- планирование маркетинга -- планування маркетингу -- сегментирование рынка -- сегментування ринку -- ценообразование -- ціноутворення -- коммуникационная система фирмы -- комунікаційна система фірми -- организация службы маркетинга -- організація служби маркетингу -- маркетинговый контроль -- маркетинговий контроль -- конкурентоспособность собственной фирмы -- конкурентоспроможність власної фірми -- коммерческий риск -- комерційний ризик -- маркетинговые экспертные расчеты -- маркетингові експертні розрахунки -- общие маркетинговые исследования -- загальні маркетингові дослідження -- рейтинг нового продукта -- рейтинг нового продукту -- оценка ресурсов фирмы -- оцінка ресурсів фірми -- эффективность работы фирмы -- ефективність роботи фірми -- рейтинг угроз продукту -- рейтинг загроз продукту -- продвижение товара на рынок -- просування товару на ринок -- рекламная деятельность фирмы -- рекламна діяльність фірми -- оценка мотивов клиентов -- оцінка мотивів клієнтів
Аннотация: [Источник содержит сведения о маркетинге как деятельности, направленной на образование спроса и достижение целей предприятий через максимальное удовлетворение потребностей потребителей].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Украинский гуманитарный институт
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

15.
658.7(075.8)
Ч-96


    Чухрай, Наталія.
    Логістичне обслуговування [] : підручник для вищ. навч. закл. / Наталія Чухрай. - Л. : Львів. політехніка, 2006. - 292 с. : табл., граф. - Дод.: с. 269-275. - Тести: с. 276-284. - Л-ра: с. 285-290. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-553-568-4 : 84.00 грн
УДК
ББК 65.40я73
Рубрики: Логістика --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
споживачі -- потребители -- аутсорсинг -- партнерський маркетинг -- партнерский маркетинг -- лояльні клієнти -- лояльные клиенты -- сегментування ринку -- сегментация рынка -- стантарти обслуговування -- стандарты обслуживания -- диференціація стандартів -- дифференциация стандартов -- прогнозування попиту -- прогнозирование спроса -- страховий запис -- страховая запись -- рівень обслуговування клієнтів -- уровень обслуживания клиентов -- стратегії логістичного обслуговування -- стратегии логистического обслуживания -- якість логістичного обслуговування -- качество логистического обслуживания
Аннотация: Обслуговування клієнтів та роль логістики у цьому процесі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

16.
Шифр: frvv/2011/5
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текстььь]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Выходит ежемесячно
2011г. N 5
Содержание:
Павліковський, А. М. Фінансово-економічна криза в Україні: причини, актуальні тенденції та перспективи подолання / А. М. Павліковський. - С.3-10. - Л-ра в кінці ст.
Погребняк, М. М. Застосування принципу планомірності при державному регулюванні перехідної економіки / М. М. Погребняк. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст.
Мудрак, Р. П. Міжнародна методологія індикаторів продовольчої безпеки: відмінності у підходах та можливості застосування на національному рівні / Р. П. Мудрак. - С.25-30. - Л-ра в кінці ст.
Кудласевич, О. М. З історії становлення моделі соціальної відповідальності підприємництва у другій половині XIX - на початку XX століття / О. М. Кудласевич. - С.31-36. - Л-ра в кінці ст.
Вишнівська, Н. В. Трансферти в системі міжбюджетних відносин / Н. В. Вишнівська. - С.45-48. - Л-ра в кінці ст.
Деркач, М. І. Сучасна аксіоматика фіскальної децентралізації державного управління / М. І. Деркач. - С.54-57. - Л-ра в кінці ст.
Варламова, М. Л. Інвестиційно-інноваційна діяльність на підприємствах переробної галузі як фактор конкрентоспроможності регіону / М. Л. Варламова. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Квасова, О. П. Підвищення ефективності організаційно-економічного механізму діяльності фінансових посередників на ринку цінних паперів / О. П. Квасова. - С.65-69. - Л-ра в кінці ст.
Геєць, І. О. Сучасні проблеми та економічні аспекти розвитку світового ринку авіабудування / І. О. Геєць. - С.78-83. - Л-ра в кінці ст.
Дронова, А. Ю. Основні аспекти державного регулювання цін на ринку нафтопродуктів України / А. Ю. Дронова. - С.83-89. - Л-ра в кінці ст.
Булах, Т. М. Стратегічні напрями аграрної політики в контексті соціально-економічного розвитку села / Т. М. Булах. - С.89-93. - Л-ра в кінці ст.
Резнік, Н. П. Принципи інвестиційного забезпечення в національному агропромисловому комплексі / Н. П. Резнік. - С.93-96. - Л-ра в кінці ст.
Рудченко, О. Ю. Ефективність управління об'єктами державної власності в агропромисловій сфері / О. Ю. Рудченко [та ін.]. - С.96-101. - Л-ра в кінці ст.
Другие авторы: Омельянчик Н. І., Тютюн М. Ф., Нецора Т. Г., Мудрак Н. В.
Шуст, О. А. До питання використання аутсорсингу в практичній діяльності аграрних підприємств / О. А. Шуст. - С.101-104. - Л-ра в кінці ст.
Артімонова, І. В. Формування каналів розподілу сільськогосподарської продукції / І. В. Артімонова. - С.105-109. - Л-ра в кінці ст.
Свиноус, І. В. Переваги і недоліки державної підтримки виробництва молока на великотоварних сільськогосподарських підприємствах / І. В. Свиноус. - С.109-115. - Л-ра в кінці ст.
Гаврик, О. Ю. Основні напрями, критерії і покахники ефективності в яєчному виробництві / О. Ю. Гаврик. - С.115-119. - Л-ра в кінці ст.
Білянський, О. М. Економічний аналіз Житлового кодексу України в історичному і міжнародному контексті / О. М. Білянський, В. П. Ніколаєв. - С.135-140. - Л-ра в кінці ст.
Баланчук, Д. В. Сегментування корпоративних клієнтів банку / Д. В. Баланчук. - С.141-144. - Л-ра в кінці ст.
Старовойтенко, О. А. Пізнавальний туризм / О. А. Старовойтенко. - С.144-147. - Л-ра в кінці ст.
Ус, Р. Л. Моделі холістичного аудиту інформаційних технологій / Р. Л. Ус. - С.147-153. - Л-ра в кінці ст.
Пузирьова, П. В. Особливості функціонування виробничої стратегії промислових підприємств у сучасних умовах / П. В. Пузирьова. - С.154-156. - Л-ра в кінці ст.
Гриценко, О. М. Проблемні питання обліку запасів у торговельно-виробничій діяльності підприємств ресторанного господарства / О. М. Гриценко. - С.162-165. - Л-ра в кінці ст.
Коваленко, В. В. Оцінка ефективності присутності іноземного капіталу і фінансова безпека банківської системи / В. В. Коваленко, Л. М. Єріс. - С.170-176. - Л-ра в кінці ст.
Богомазова, В. М. Методи оцінки впливу зовнішніх припущень та внутрішніх передумов на розвиток економки / В. М. Богомазова, В. С. Гвоздь. - С.177-183. - Л-ра в кінці ст.
Костенюк, І. В. Проблеми та перспективи залучення іноземного капіталу до інноваційного розвитку регіонів України / І. В. Костенюк, Я. В. Хоменко. - С.195-199. - Л-ра в кінці ст.
Кремпова, Н. Л. Формування фінансової стратегії соціально-економічного розвитку регіонів / Н. Л. Кремпова. - С.200-204. - Л-ра в кінці ст.
Чернюк, О. В. Виділення однорідних регіонів України за соціально-економічними характеристиками / О. В. Чернюк. - С.204-208. - Л-ра в кінці ст.
Бондарук, Т. Г. Становлення інституту місцевих фінансів / Т. Г. Бондарук. - С.208-212. - Л-ра в кінці ст.
Токар, В. В. Прожитковий мінімум: соціально-економічна сутність та українські реалії / В. В. Токар. - С.213-216. - Л-ра в кінці ст.
Коваль, О. П. Механізми забезпечення гарантій збереження коштів пенсійних накопичень / О. П. Коваль. - С.217-222. - Л-ра в кінці ст.
Палига, Є. М. Зовнішні загрози кадровій безпеці підприємств в Україні / Є. М. Палига, І. Я. Бурда. - С.222-226. - Л-ра в кінці ст.
Кондирін, О. В. Доходи населення як основний показник рівня життя в Україні / О. В. Кондирін. - С.229-232. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

17.
658.8(075.8)
П31


    Петруня, Юрій Євгенович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Ю. Є. Петруня. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : Знання, 2010. - 351 с. : граф., табл. - ("Вища освіта XXI століття"). - Л-ра: с. 333-335. - Глосарій: с. 336-345. - Предм. покажч.: с. 346-351. - ISBN 978-966-346-671-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингове середовище -- маркетинговая среда -- споживчий маркетинг -- потребительский маркетинг -- промисловий маркетинг -- промышленный маркетинг -- маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціювання -- позиционирование -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая ценовая политика -- торговельні посередники -- торговые посредники -- реклама -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг
Аннотация: Основи маркетингу та складові маркетингової діяльності підприємства: маркетингове середовище, маркетингова інформація та маркетингові дослідження, сегментування, вибір цільового ринку і позиціювання, товарна і цінова політика, політика розподілу, маркетингові комунікації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

18.
658.8(075.8)
О-75


    Оснач, Ольга Федорівна.
    Промисловий маркетинг [] : підручник / О. Ф. Оснач, В. П. Пилипчук, Л. П. Коваленко. - Київ : Центр учбов. л-ри, 2011. - 363, [1] с. : рис., табл. - Літ.: с. 359-361. - ISBN 978-966-364-842-2 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетинку -- стратегії промислового маркетингу -- ринки промислових товарів -- планування маркетингової діяльності -- конкурентні стратегії -- кон'юнктура ринку -- сегментування ринку -- закупівля товарів -- товарна продукція -- асортимент продукції -- цінова політика -- збут готової продукції -- управління збутом -- матеріальні запаси -- маркетингові комунікації
Аннотация: Сутність, завдання, концепції та особливості промислового маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Пилипчук, Володимир Петрович; Коваленко, Лілія Петрівна
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

19.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління збутовою політикою [] : навч. посібник / Л. В. Балабанова, Ю. П. Митрохіна. - К. : Центр учбов. л-ри, 2011. - 240 с. : табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Л-ра: с. 221-229. - Предм. покажч.: с. 230-232. - Ім. покажч.: с. 233. - Дод.: с. 234-239. - ISBN 978-611-01-0214-8 : 58.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Економіка підприємста--Збут--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетинговий менеджмент -- збутова політика -- сбытовая политика -- планування збуту -- планирование сбыта -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- мотивація -- мотивация -- стимулювання збуту -- стимулирование сбыта -- маркетинговий контроль -- аудит -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- позиціонування підприємства -- позиционирование предприятия -- діагностика процесу управління -- диагностика процесса управления -- ефективність управління збутом -- эффективность управлния сбытом
Аннотация: Аспекти формування збутової політики на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Митрохіна, Юлія Павлівна
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

20.


    Баланчук, Д. В.
    Сегментування корпоративних клієнтів банку [] / Д. В. Баланчук // Формування ринкових відносин в Україні. - 2011. - N 5. - С. 141-144. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Банки--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

21.
681.51
К 65


   
    Конфликт сложных систем. Модели и управление [Текстььь] / [Б. К. Нартов и др.] ; под ред. А. А. Пунтуса. - М. : Изд-во МАИ, 1995. - 120 с. : рис., табл. - Авт. указ. на оборот. тит. л. - Лит.: с. 116-117. - ISBN 5-7035-0554-2 : 205000.00 крб
УДК
ББК 32.817
Рубрики: Складні системи--Математичні моделі--Управління--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
построение моделей -- побудова моделей -- оптимизация траекторий -- оптимізація траєкторій -- метод возраста -- метод віку -- метод фиктивных потоков -- метод фіктивних потоків -- управление взаимодействиями -- управління взаємодіями -- метод упругих функций -- метод пружних функцій -- поиск подвижных целей -- пошук рухомих цілей -- нестационарный поиск -- нестаціонарний пошук -- адресация данных -- адресація даних -- стробирование -- стробування -- блок обнаружения -- блок виявлення -- моделирование шумов -- моделювання шумів -- сегментування обчислювального русурсу -- сегментирование вычислитильного ресурса -- задача коммивояжера -- задача комівояжера
Аннотация: Математические модели конкуренции подвижных объектов и систем объектов, задачи поиска целей.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Нартов, Борис Кимович; Братцев, Серей Григорьевич; Мурзин, Федор Александрович; Пунтус, Артур Агафонович; Пунтус, Артур Агафонович \ред.\
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

22.
658.8(075.8)
П81


   
    Промисловий маркетинг. Теорія та господарські ситуації [] : підручник / під ред. А. О. Старостіної. - К. : Іван Федоров, 1997. - 400 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 453-456. - Слов.: с. 395-407. - Дод.: с. 408-452. - ISBN 966-95130-0-6 : 26.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Промисловий маркетинг--Україна--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
промисловий ринок -- промышленный рынок -- процес постачання -- процесс снабжения -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- ринкове сегментування -- рыночное сегментирование -- ринкове позиціонування -- рыночное позиционирование -- продуктова стратегія -- продуктовая стратегия -- ціноутворення -- ценообразование -- розповсюдження товарів -- распространение товаров -- особистий продаж -- личная продажа -- реклама -- стратегія планування -- стратегия планирования -- міжнародна маркетингова діяльність -- международная маркетинговая деятельность -- етика маркетингової діяльності -- этика маркетинговой деятельности -- кейси -- кейсы
Аннотация: Теоретичні основи промислового маркетингу, його основні напрямки, етика маркетингової діяльності та кейси (господарські ситуації).

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Старостіна, А. О. \ред.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

23.
658.8(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Стратегічний маркетинг [] : підручник для студ. вищ. навч. закл. / Л. В. Балабанова, В. В. Холод, І. В. Балабанова ; М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Донец. нац. ун-т екон. і торг. ім. М. Туган-Барановського, Ін-т екон. і упр. Каф. маркет. менеджменту. - К. : Центр учбов. л-ри, 2012. - 631, [1] с. : граф., табл. - (Школа маркетингового менеджменту). - Бібліогр.: с. 606-611. - Предм. покажч.: с. 612-624. - Ім. покажч.: с. 625-626. - ISBN 978-611-01-0387-9 : 117.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегічний маркетинг -- стратегический маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- цільовий ринок -- целевой рынок -- маркетингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- портфельні та конкурентні маркетингові стратегії -- портфельные и конкурентные маркетинговые стратегии -- модель Кано -- матриця Симона -- цінові стратегії -- ценовые стратегии -- стратегії розподілу і збуту -- стратегии распределения и сбыта -- маркетингові комунікаційні стратегії -- маркетинговые коммуникационные стратегии
Аннотация: Зміст підручника "Стратегічний маркетинг" складається з трьох частин і десяти розділів. У першій частині визначено сутність роль і завдання стратегічного маркетингу. У другій частині опрацьовано методологічний інструментарій стратегічного маркетингу.У третій частині охарактеризовано сучасні підходи до визначення споживчої цінності товару як ключового фактора стратегічного маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Холод, Вікторія Вікторівна; Балабанова, Ірина Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Донецький національний університет економіки і торгівлі імені М. Туган-БарановськогоІнститут економіки і управління. Кафедра маркетингово менеджменту
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ЧЗ (1)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

24.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг у галузях і сферах діяльності [] : навч. посібник / [І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - К. : Центр учбов. л-ри, 2013. - 535, [1] с. : табл., рис. - Л-ра в кінці розд. - Предм. покажч.: с. 529-535. - ISBN 978-617-673-192-4 : 103.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Маркетинг -- --Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
торговельний маркетинг -- торговый маркетинг -- маркетинг народних ремесел -- маркетинг народных ремесел -- банківський маркетинг -- банковский маркетинг -- маркетинг у туризмі -- маркетинг в туризме -- маркетинг індустрії гостинності -- маркетинг индустрии гостеприимства -- муніципальний маркетинг -- муниципальный маркетинг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- маркетинг
Аннотация: У навчальному посібнику представлено теоретичний та практичний матеріал стосовно особливостей використання методів та інструментів маркетингу в окремих галузях, сферах діяльності: торгівлі ,туризмі, індустрії гостинності, банківській сфері, народних художніх промислах, муніципальному управлінні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Буднікевич, І.; Баранник, О.; Кифак, О.; Нємцева, І.; Буднікевич, І. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

25.
658.8(075.8)
К21


    Кардаш, Віктор Якович.
    Маркетингова товарна політика [] : навч. посібник / В. Я. Кардаш ; Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 1997. - 156 с. : рис., табл. - Л-ра: с. 152. - ISBN 966-574-105-5 : 11.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Товарна політика--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
класифікація товарів -- классификация товаров -- класифікація послуг -- классификация услуг -- номенклатура продукції -- номенклатура продукции -- ціна товару -- цена товара -- методи ціноутворення -- методы ценообразования -- якість продукції -- качество продукции -- рейтинг товару -- міжнародні критерії конкурентоспроможності товару -- международные критерии конкурентоспособсти товара -- імідж товару -- имидж товара -- ринок товарів -- рынок товаров -- ринок послуг -- рынок услуг -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товарна політика підприємства -- товарная политика предприятия -- диверсифікація товарної політики -- диверсификация товарной политики -- управління продуктом -- управление продуктом -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- зрілість товару -- зрелость товара -- планування нової продукції -- планирование новой продукции -- товарні марки -- товарные марки -- штрихове кодування -- штриховое кодирование
Аннотация: З позиції системного аналізу розглянуто питання товарної політики підприємств маркетингової орієнтації.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

26.
339.138(73)
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing essentials / Филип Котлер ; пер. с англ. В. Б. Боброва ; общ. ред. и вступ. ст. Е. М. Пеньковой. - М. : Прогресс, 1992. - 736 с. : табл. - Библиогр. и коммент.: с. 708-731. - 8.00 крб
УДК
ББК 65.9(7СПО)
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
управління маркетингом -- управление маркетингом -- ринок -- рынок -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- мікросередовище функціонування фірми -- микросреда функционирования фирмы -- споживацькі ринки -- потребительские рынки -- ринок підприємств -- рынок предприятий -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- розробка товару -- разработка товара -- товарна марка -- товарная марка -- життєвий цикл товару -- жизненный цикл товара -- ціноутворення -- ценообразование -- методи розповсюдження товару -- методы распространения товара -- планування -- планирование -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг
Аннотация: Дана характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, В. Б. \пер.\; Пенькова, Е. М. \ред., авт. вступ. ст.\
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

27.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Основы маркетинга [] = Marketing Essentials / Филип Котлер ; пер с англ. В. Б. Боброва ; [ред.: О. Г. Радынова, Ю. И. Куколев]. - М. : Ростинтэр, 1996. - 704 с. : ил. - Прил.: с. 647-669. - Библиогр.: с. 670-685. - Указ. имен: с. 686-687. - Предм. указ.: с. 688-694. - ISBN 5-87484-025-7 : 16.10 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   
фывфывфыв:
соціальні основи маркетингу -- социальные основы маркетинга -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- споживчі ринки -- потребительские рынки -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- товари -- товары -- ціноутворення -- ценообразование -- роздрібна та оптова торгівля -- розничная и оптовая торговля -- просування товарів -- продвижение товаров -- стратегічне планування -- стратегическое планироваие -- міжнародний маркетинг -- международный маркетинг -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг
Аннотация: Дается общая характеристика маркетинга как направления хозяйственной деятельности. В общедоступной форме излагается весь его комплекс, его составные элементы, а также показано, как использовать маркетинг в той или иной конкретной рыночной ситуации.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бобров, В. Б. \пер.\; Радынова, О. Г. \ред.\; Куколев, Ю. И. \ред.\
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), АБ (2), ФОНД (2)
Найти похожие

28.


    Манжос, Т. В.
    Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник // Актуал. пробл. екон. : наук. економ. журнал. - 2016. - N 4. - С. 401-407. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-6788
Рубрики: Математичні моделі
   Інновації

   Реклама

фывфывфыв:
дифузія інновацій -- диффузия инноваций -- оптимальна рекламна стратегія -- оптимальная рекламная стратегия -- сегментування ринку -- сегментирование рынка

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мельник, О. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

29.
Шифр: frvv/2017/12
   Журнал

Формування ринкових відносин в Україні [Текстььь]. - К. : НДЕІ, 1999 - . - Выходит ежемесячно
2017г. N 12
Содержание:
Агапова, А. І. Криптовалюти: новий виклик для фінансової системи України / А. І. Агапова. - С.3-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Галасюк, В. В. Україна: орієнтири для економічного ренесансу / В. В. Галасюк. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Гриджук, Д. М. Дослідження інформаційних потоків центрів прибутку корпоративного та роздрібного бізнесу банку / Д. М. Гриджук. - С.13-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Діброва, О. В. Інформаційна безпека наукоємного сектору як фактор розвитку національної економіки / О. В. Діброва. - С.19-23. - Бібліогр. в кінці ст.
Жилинська, О. І. Економічний зміст експортного контролю / О. І. Жилинська. - С.23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Молнар, О. С. Роль держави в управлінні інфраструктурними проектами / О. С. Молнар, Н. Ю. КирликГ. І. Костьов'ят. - С.27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Раллє, Н. В. Державне управління економікою: практичний досвід та наукове знання / Н. В. Раллє. - С.32-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Шевченко, О. О. Енергомодернізація бюджетних освітніх установ на основі провадження механізму енергосервісних контрактів / О. О. Шевченко. - С.36-44. - Бібліогр. в кінці ст.
Блудова, Т. В. Аналіз загроз економічній безпеці держави при здійсненні інноваційного розвитку / Т. В. Блудова, М. С. Островська. - С.45-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Гаврилко, П. П. Глобальні інформаційно-комунікаційні технології в банківській діяльності / П. П. Гаврилко, М. Ю. Лалакулич. - С.52-56. - Бібліогр. в кінці ст.
Мусієнко, В. Д. Інноваційний розвиток національної економіки як основа формування соціально-економічного напряму / В. Д. Мусієнко, А. С. Щербакова. - С.56-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Ігнатенко, О. С. Організація підготовки фахівців з фінансування та кредитування сільськогосподарських підприємств / О. С. Ігнатенко. - С.63-69. - Бібліогр. в кінці ст.
Закревська, Л. М. Концепція формування системи управління майновим потенціалом підприємства / Л. М. Закревська, К. В. Дячук. - С.69-74. - Бібліогр. в кінці ст.
Васильчак, С. В. Механізми формування економічної безпеки підприємств готельного бізнесу на основі маркетингових інструментів / С. В. Васильчак, О. В. Фурсіна, О. М. Вівчарук. - С.75-79. - Бібліогр. в кінці ст.
Волот, О. І. Генеза наукової думки у становленні теоретичних засад інформаційного суспільства / О. І. Волот. - С.79-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Дрок, П. В. Використання технічних засобів у навчанні студентів документознавців / П. В. Дрок. - С.83-89. - Бібліогр. в кінці ст.
Ареф'єв, С. О. Бізнес-процеси підприємства: сутність та класифікація / С. О. Ареф'єв, В. А. Поцелуйко. - С.89-93. - Бібліогр. в кінці ст.
Магута, О. В. Роль вищої освіти в інноватизації економіки України / О. В. Магута. - С.94-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Ганжа, В. В. Реалізація експортного потенціалу будівельної галузі України / В. В. Ганжа. - С.103-109. - Бібліогр. в кінці ст.
Дудко, П. М. Переваги та загрози від застосування методу QFD (структурування функції якості) на підприємстві / П. М. Дудко. - С.110-114. - Бібліогр. в кінці ст.
Заєць, О. С. Використання освітніх стимулюючих функцій людського капіталу будівельних підприємств / О. С. Заєць. - С.115-121. - Бібліогр. в кінці ст.
Зоріна, О. А. Аналіз фінансового потенціалу підприємства: теоретичний аспект / О. А. Зоріна. - С.121-128. - Бібліогр. в кінці ст.
Зінченко, М. М. Інтелектуальний капітал підприємства: сутність та особливості формування в будівництві / М. М. Зінченко. - С.128-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Осадча, Г. Г. Методологічні аспекти обліку дебіторської заборгованості на виробничих підпримствах / Г. Г. Осадча, В. О. Козаченко. - С.134-138. - Бібліогр. в кінці ст.
Куденко, О. В. Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет / О. В. Куденко. - С.138-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Макатьора, Д. А. Методика діагностики технологічного рівня виробничих процесів на підприємстві / Д. А. Макатьора. - С.146-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Марченко, І. С. Економічний механізм формування та використання грошових потоків / І. С. Марченко, Ю. Л. Труш. - С.154-157. - Бібліогр. в кінці ст.
Ніфатова, О. М. Формалізоване представлення інтегрованого брендингу: сутність та особливості управління / О. М. Ніфатова. - С.157-163. - Бібліогр. в кінці ст.
Плюта, І. Ю. Пріоритетні напрями забезпечення модернізації системи електропостачання в Україні зурахуванням досвіду ЄС / І. Ю. Плюта. - С.163-168. - Бібліогр. в кінці ст.
Попович, О. В. Аналіз витрат від основної діяльності ПАТ "Авіаційна Компанія "Дніпроавіа" за період з 2014 по 2016 / О. В. Попович, А. А. Носовський. - С.168-171. - Бібліогр. в кінці ст.
Слободян, Н. Г. Аналіз факторів впливу на поведінку витрат промислового підприємства / Н. Г. Слободян, Н. С. Носенко. - С.172-177. - Бібліогр. в кінці ст.
Смелянець, Т. В. Управління конкурентоспроможністю аграрних форувань в Україні / Т. В. Смелянець. - С.177-183. - Бібліогр. в кінці ст.
Шинкар, С. М. Теоретичний базис забезпечення економічної безпеки промислових підприємств / С. М. Шинкар. - С.183-188. - Бібліогр. в кінці ст.
Габрель, М. М. Принципи й шляхи розвитку міських поселень регіону в умовах адміністративно-територіальних трансформацій / М. М. Габрель, Й. Я. Хром'якН. М. Лисяк. - С.189-206. - Бібліогр. в кінці ст.
Галаченко, О. О. Парадигма системно-рефлексивного маркетингу, як інструмент підвищення конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг в умовах регіону / О. О. Галаченко. - С.206-212. - Бібліогр. в кінці ст.
Ольшанська, О. В. Регіональні туристичні кластери як важливий чинник економічного зростання / О. В. Ольшанська, А. О. Мельник. - С.212-216. - Бібліогр. в кінці ст.
Кошель, А. О. Формування основних факторів і показників, які визначають цінність земель в межах населених пунктів / А. О. Кошель. - С.217-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Селіверстова, Л. С. Тенденції розвиту вітчизняних суб'єктів господарювання / Л. С. Селіверстова, О. М. Пархацька. - С.222-225. - Бібліогр. в кінці ст.
Стрільчук, Ю. І. Факторний аналіз банківського кредитування населення / Ю. І. Стрільчук. - С.226-231. - Бібліогр. в кінці ст.
Куйбіда, С. В. Напрями забезпечення прискореної інноваційної реструктуризації промисловості України / С. В. Куйбіда. - С.231-238. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

30.


    Куденко, О. В.
    Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет [] / О. В. Куденко // Формування ринкових відносин в Україні. - 2017. - N 12. - С. 138-146. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Комп'ютерні пристрої--Ринок (екон.)--Україна

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 1-30    31-40 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)