Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=символічне виробництво<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Слюсар, В. М.
    Субстанційний підхід до визначення поняття "реклама": філософсько-комунікативний аспект [] / В. М. Слюсар, Л. Л. Шкіль, М. В. Слюсар // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2021. - N 2(90). - С. 104-112
Рубрики: Інформаційне суспільство--Реклама--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирска область)--Інформаційне суспільство--Реклама
фывфывфыв:
інформаційний простір -- комунікативна діяльність -- рекламне повідомлення -- символічне виробництво -- обмін
Аннотация: [В статті здійснено аналіз актуальних підходів до визначення поняття "реклама". Застосовано субстанційний підхід для його дефініювання, який продовжуючи класичну традицію наукового мислення, проголошує основоположним принципом розуміння об'єкта наукового пізнанняя як стійкої сутності, зведення багатоманітності й мінливості властивостей до постійного, відносно сталого й постійного існуючого означення].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шкіль, Л. Л.; Слюсар, М. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

2.


    Куцепал, С. В.
    Комунікативна діяльність особистості у вимірі невизначеності інформаційного суспільства: соціально-філософська рефлексія [] / С. В. Куцепал // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка. Філософські науки. - 2020. - N 1(87). - С. 112-119
Рубрики: Інформаційне суспільство--Інтернет-комунікації--Житомир, місто (Житомирська область)
   Житомир, місто (Житомирська область)--Інформаційне суспільство--Інтернет-комунікації
фывфывфыв:
віртуальна реальність -- ситуація невизначеності -- символічне виробництво
Аннотация: [У статті доводиться, що сьогодення позначене у світоглядному плані кардинальною зміною ставлення до соціальної реальності та комунікації].

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : КР (1)
Свободны: КР (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)