Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=стратегія суб'єкта<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
655.41(075.8)
Т 35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2009. - 136 с. : рис., табл. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 021.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа
   
фывфывфыв:
видавнича продукція -- издательская продукция -- конкуреція -- конкуренция -- елементи потенціалу -- элементи потенциала -- нематеріальні ресурси -- нематериальные ресурсы -- організація видавничого бізнесу -- организация издательского бизнеса -- місія суб'єкта -- миссия субьекта -- стратегія суб'єкта -- стратегия субьекта -- тактика суб'єкта -- тактика субьекта -- особистість -- личность -- етичні аспекти -- этические аспекты -- ділова репутація -- деловая репутация
Аннотация: Момент істини у видавничій справі пов'язаний із вибором чи ігноруванням споживачами видавничого продукту. А книжковий прилавок є полем випробовувань фахової спроможності видавця, його здатності мислити категоріями ринку.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)