Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=цифровий маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.


    Ромат, Е.
    Понятие цифрового (digital) маркетинга и его основные характеристики [] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. - 2016. - N 7/8. - С. 21-27. - Лит. в конце ст.
Рубрики: Маркетинг
фывфывфыв:
цифровий маркетинг -- цифровой маркетинг

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

2.
339.138:303.4
М27


   
    Маркетингові дослідження [] : підручник / Н. С. Косар [та ін.] ; М-во освіти і науки України, Нац. ун-т "Львів. політехніка". - Львів : Вид-во Львів. політехники, 2018. - 457, [3] с. : рис., табл. - (Світ маркетингу і логістики ; вип. 13). - Літ.: с. 418-424. - Дод.: с. 425-440. - Слов. термінів: с. 441-457. - ISBN 978-966-941-125-9 : 210.00 грн
УДК
ББК 65.290-2
Рубрики: Маркетинг--Дослідження--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- первинна інформація -- анкета -- цифровий маркетинг -- соціальні мережі -- попит -- моделі поведінки споживачів -- збут
Аннотация: У підручнику викладено основи теорії маркетингових досліджень та науково-методичні засади їх предметної реалізації. Висвітлено такі питання: товарний ринок та його клієнтура; попит на ринку та прогнозування збуту; конкуренція та конкурентоспроможність; поведінка споживачів.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Косар, Наталія Степанівна; Мних, Ольга Богданівна; Крикавський, Євген Васильович; Леонова, Софія Володимирівна; Міністерство освіти і науки України; Національний університет "Львівська політехніка"
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.


    Дорошкевич, Д. В.
    Алгоритм цифрового просування продукції високотехнологічного виробництва [] / Д. В. Дорошкевич, Л. В. Третьяков // Агросвіт : наук.-практ. журнал. - 2020. - N 13/14. - С. 23-31 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Цифрові технології--Маркетинг
фывфывфыв:
цифровий маркетинг -- маркетингові канали -- контекстна реклама

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьяков, Л. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

4.


    Пономаренко, Ігор.
    Діджиталізація фінансового сектору [] / І. Пономаренко, Л. Рудюк // Маркетинг в Україні. - 2020. - N 3. - С. 48-52 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Фінансовий ринок--Інноваційні технології--Інноваційний маркетинг--Україна
фывфывфыв:
цифровий маркетинг -- нейронні мережі -- блокчейн -- інтеграція новітніх досягнень -- інструменти діджитал маркетингу

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Рудюк, Людмила

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)