Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>K=видавничий бізнес<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
655.41(075.8)
Т35


    Теремко, Василь Іванович.
    Основні засади видавничого бізнесу [] : навч. посібник / В. І. Теремко. - К. : Академвидав, 2010. - 133, [1] с. - (Альма-матер). - Термін. слов.: с. 127-134. - Л-ра: с. 135. - ISBN 978-966-8226-76-2 : 25.00 грн
УДК
ББК 76.17я73
Рубрики: Видавнича справа--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
видавничий бізнес -- издательский бизнес -- видавничий продукт -- издательский продукт -- ризики у видавничому бізнесі -- риски в издательском бизнесе -- етика видавничого бізнесу -- этика в издательском бизнесе
Аннотация: У пропоноваму підручнику викладено проблематику видавничого бізнесу та осмислення основних його засад.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
76.18
Б41


    Бейверсток, Елісон.
    Як продавати книги [] / Елісон Бейверсток ; [пер. з англ. С. О. Царьової]. - 2-тє вид. - Харків : Каравела, 2002. - 352 с. - Бібліогр.: с. 350. - Пер. изд. : How to market books. - ISBN 966-8019-26-1 : 20.63 грн
ББК 76.18
Рубрики: Книготоргівля--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
книготоргівля -- видавничий бізнес -- продажа книжок -- маркетинг у видавничому бізнесі -- дизайн рекламних матеріалів -- друк рекламних матеріалів -- реклама у книготоргівлі -- коректурні знаки -- видавнича справа
Аннотация: Це повністю переглянуте (і виправлене) видання - необхідний посібник для всіх, хто пов'язаний з видавничим бізнесом.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Царьова, С. О. \пер.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.


    Булах, Тетяна.
    Інноваційні канали та форми організації рекламної комункації у видавничому бізнесі [] / Т. Булах // Вісн. Кн. палати. - 2020. - N 7. - С. 11-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Видавнича діяльність--Реклама
фывфывфыв:
реклама -- інноваційна реклама -- книготорговельна галузь -- видавничий бізнес -- рекламна комунікація

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : БГ (1)
Свободны: БГ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)