Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
 Найдено в других БД:Андрушівська ЦРБ (9)Житомирська МЦБС (3)
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=маркетинг<.>
Общее количество найденных документов : 2073
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
1.
Шифр: stmm (Журнал)
Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - Выходит ежеквартально. - ISSN 1563-3713

Рубрики:
Аннотация: Адреса редакції: Україна, 01021, м. Київ, вул. Шовковична, 12, факс: (044) 255-76-96, тел.: (044) 253-21-79; e-mail: journal@soc.org.ua, веб-сайт: http://www.kar.net/~i-soc/
Зарегистрированы поступления:
     2020  2019  2018  2017  2016  2015  2014  2013  2012  2011  2010  2009  2008  2007  2006 
Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Найти похожие

2.
Шифр: apek/2006/Окт.
   Журнал

Актуальні проблеми економіки [Текстььь] : наук. економ. журнал. - К. : Нац. акад. управління, 2000 - . - ISSN 19936788
2006г. Окт.
Содержание:
Бобруль, Г. І. Інформаційно-аналітична підтримка комерційної діяльності посередницьких фірм / Г. І. Бобруль. - С.5-11
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Боровик, В. В. Економетричний аналіз результатів спостережень за трудовими процесами в галузях АПК / В. В. Боровик. - С.11-18
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Величко, А. Є. Інформаційне забезпечення мотивації праці у сільському виробництві / А. Є. Величко. - С.18-26
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Вітвіцький, В. В. Автоматизовані системи управління продуктивністю агропромислового комплексу України / В. В. Вітвіцький. - С.26-33
Ворожко, В. П. Методичні основи нормування праці підрозділів захисту інформаційних ресурсів / В. П. Ворожко, О. І. Матяш. - С.33-37
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Ганущак, Л. М. Інформаційне забезпечення управління розвитком інноваційного потенціалу державних підприємств / Л. М. Ганущак. - С.37-45
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Гоц, Н. Є. Сучасні проблеми інформаційної підтримки оптичної пірометрії / Н. Є. Гоц. - С.45-52
Грицишина, В. В. Інформаційно-методичні основи нормативного моделювання вартості сільськогосподарської техніки і обладнання / В. В. Грицишина. - С.52-59
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ І УПРАВЛІННІ
Єрмошенко, М. М. Інформаційно-аналітична підтримка аналізу діяльності комерційних банків / М. М. Єрмошенко. - С.59-68
Кисляченко, М. В. Визначення продуктивності праці на основі моделювання трудових процесів із застосуванням мікронормування праці у спорудах захищеного грунту / М. В. Кисляченко. - С.68-77
фывфыв: МОДЕЛЮВАННЯ ТРУДОВИХ ПРОЦЕСІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ МІКРОНОРМУВАННЯ В СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОМУ ВИРОБНИЦВІ
Кобяк, О. В. Маркетинг персоналу як вид інформаційного забезпечення ринку праці молодих фахівців / О. В. Кобяк. - С.77-83
Коваленко, О. В. Інформаційне забезпечення ресурсозберігаючих технологій у виробництві будівельних матеріалів для сільського будівництва / О. В. Коваленко. - С.83-91
Колосок, А. М. Функціонування системи соціально-трудового партнерства / А. М. Колосок. - С.91-100
Корчинський, В. Є. Використання інформації про виконання місцевих бюджетів для оцінки політики горизонтального бюджетного вирівнювання в Україні / В. Є. Корчинський, С. К. Колодій. - С.100-110
Кузякін, С. і. Ринок похідних цінних паперів на погодні умови та можливість застосування Інтернет-технологій у торгівлі ними / С. і. Кузякін. - С.110-115
Кучеров, О. П. Використання управління знаннями для розвитку науково-технічного прогресу в сільському господарстві / О. П. Кучеров. - С.115-123
Лобастов, І. В. Моделювання економічної ефективності вирощування сільськогосподарських культур / І. В. Лобастов. - С.123-136
Марченко, Д. М. Автоматизовані інформаційні системи управління-ресурс підвищення / Д. М. Марченко, Г. М. Яровенко. - С.150-159
Лопатин, А. К. Статистические свойства финансового рынка Украины / А. К. Лопатин, О. Б. Черненко. - С.136-150
Михайловська, О. В. Розвиток інформаційно-комунікаційних технологій та їх роль у " новій" економіці "21 століття / О. В. Михайловська. - С.159-170
фывфыв: СУЧАСНИЙ СТАН ТА МІСЦЕ У СВІТОВІЙ ЕКОНОМІЦІ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Минухин, С. В. Формирование информационного обеспечения системы управления бизнес-процесами предприятия / С. В. Минухин. - С.170-178
Пех, М. Є. Особливості використання інформаційних технологій для створення економічних норм і нормативів / М. Є. Пех, Л. І. Супричова. - С.178-184
фывфыв: ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЕКОНОМІЦІ
Таран, В. М. Дослідження чинників впливу на зсувні процеси Південного берегу Криму на основі інформаційних технологій / В. М. Таран. - С.190-196
Хлістунова, Н. В. Інформаційна підтримка зниження впливу фінансових ризиків на діяльність підприємств / Н. В. Хлістунова. - С.196-200
Чайковська, К. В. Інформаційне забезпечення інноваційної діяльності машинобудівних підприємств України / К. В. Чайковська. - С.200-207
Щербина, В. М. Інформаційне забезпечення економічної безпеки підприємств та установ / В. М. Щербина. - С.220-226
Яковенко, С. І. Особливості інформаційного забезпечення та розвитку підприємств корпоративного типу в Україні / С. І. Яковенко. - С.226-240
Ярова, І. І. Електронні бізнес-моделі просування продукції промислових підприємств / І. І. Ярова. - С.240-247
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
65.050.24я73
С42


    Скибінський, Станіслав Володимирович.
    Маркетинг [] : підручник. Ч. 1 / С. В. Скибінський ; Львів. комерц. акад. Київ. нац. екон. ун-т. - К. : КНЕУ, 2005. - 568 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 559-565. - ISBN 966-574-753-3 : 072.00 грн, 066.00 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Економічне прогнозування
   
фывфывфыв:
система маркетингу -- концепція маркетингу -- концепция маркетинга -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- маркетинг фірм, організацій -- маркетинг фирм, организаций -- управління маркетингом -- управление маркетингом -- конкуренція -- конкуренция -- обмеження монополізму -- ограничение монополизма -- опитування -- опрос -- анкетування -- анкетирование -- кон'юнктура товарного ринку -- коньюнктура товарного рынка -- прогнозування продажу -- прогнозирование продаж -- маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- маркетингове дослідження -- маркетинговые исследования
Аннотация: Реалізовано принцип поєднання концептуальних засад маркетингу та їх втілення у практичній маркетинговій діяльності підприємств в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Львівська комерційна академія; Київський національний економічний університет
Экземпляры всего: 2
ЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1)
Найти похожие

4.
339.138
M34


   
    Marketing [Текст] / Eric N. Berkowitz [et al.]. - 5th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 1997. - 736 p. : il., graphs, tab. - (The Irwin Series in Marketing). - Gloss.: p. 658-673. - Chap. Not.: p. 674-695. - Name Ind.: p. 697-713. - Ind.: p. 715-731. - Cred.: p. 733-736. - ISBN 0-256-18968-4 : 030.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
ББК 65.050.24я73
РУБ 339.138
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
логістика (екон.) -- логистика (экон.) -- реклама -- економіка -- экономика -- прямий маркетинг -- прямой маркетинг -- промоушн -- маркетинг-план
Аннотация: The Fifth Edition of Marketing is the result of a product development process designed to focus on customer needs, and a commitment to provide exceptional customer value. In this edition was edded new dimensions to reflect changes in the business environment and in student and instructor interests.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Berkowitz, Eric N.; Kerin, Roger A.; Hartley, Steven W.; Rudelius, William
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

5.
Шифр: etde/2006/1
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2006г. N 1
Содержание:
Федоренко, В. Г. Інвестиції і зайнятість: механізм взаємодії / В. Г. Федоренко, А. М. Гаврилюк. - С.6-9
Лютий, І. О. Макроекономічні чинники грошово- кредитної політики України в сучасних умовах / І. О. Лютий, А. С. Криклій, І. Є. Януль. - С.9-12
Даниленко, А. С. Актуальні проблеми та перспективи розвитку земельних відносин / А. С. Даниленко, І. П. Манько. - С.12-16
Третьяков, В. М. До питання про формування в Україні галузі медичного права / В. М. Третьяков. - С.16-19
Казанська, О. О. Аналіз методів ціноутворення на українському ринку кабельного телебачення / О. О. Казанська. - С.19-21
Лазар, В. Л. Вдосконалення системи державного управління та регулювання сфери малого підприємництва в Україні / В. Л. Лазар. - С.21-24
Карамбович, І. М. Теорія митної справи: вихідні засади аналізу / І. М. Карамбович. - С.24-28
Венцковський, Д. Ю. Щодо формування сучасної експортної стратегії України / Д. Ю. Венцковський. - С.28-33
Науменко, О. В. Новий підхід в амортизації дисконту та визначенні очікуваного відшкодування для боргових цінних паперів / О. В. Науменко. - С.33-37
Штейн, О. І. Маркетинг у банківській сфері / О. І. Штейн. - С.37-40
Геєць, І. О. Обгрунтування доцільності овердрафтового кредитування підприємств банківськими установами / І. О. Геєць. - С.40-42
Бондарчук, І. В. Особливості інвестиційної стратегії нерезидентів в Україні / І. В. Бондарчук. - С.42-45
Сербина, Г. М. Інформаційні технології та інноваційна модель розвитку економіки / Г. М. Сербина. - С.45-49
Семенов, Г. А. Удосконалення управління підприємтсвом за допомогою бюджетів / Г. А. Семенов, А. В. Бондар. - С.49-54
Сімкова, Т. О. Основи системи ефективного управління якістю в економіці України / Т. О. Сімкова. - С.54-57
Семесько, В. М. Аутсорсинг і перспективи розвитку транспортної логістики / В. М. Семесько. - С.57-60
Бандур, С. І. Стратегія розвитку робочих місць в механізмі державного регулювання національного ринку праці / С. І. Бандур, Л. С. Тараєвська. - С.73-77
Таршина, О. С. Державна політика регулювання зайнятості / О. С. Таршина. - С.77-81
Макарова, М. В. Дистанційна зайнятість в умовах розвитку мережної економіки / М. В. Макарова. - С.81-83
фывфыв: ПРОБЛЕМИ ЗАЯНЯТОСТІ ТА РИНКУ ПРАЦІ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие

6.
658.8(075.8)
І-44


    Ілляшенко, Сергій Миколайович.
    Маркетингові дослідження [] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, М. С. Баскова ; за ред. С. М. Ілляшенка. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 с. : табл. - Л-ра: с. 176-177. - Глосарій: с. 178-181. - Дод.: с. 182-191. - ISBN 966-364-282-3 : 024.20 грн, 027.60 грн
УДК
ББК 65.291.31я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
маркетингова інформація -- маркетинговая информация -- сегментування ринку -- сегментирование рынка -- вивчення споживачів -- изучение потребителей -- місткість ринку -- ёмкость рынка -- дослідження продукту -- исследование продукта -- опитування -- опрос -- спостереження -- наблюдение -- експеримент -- эксперимент -- кон'юктура ринку -- коньюктура рынка -- реклама -- реклама -- анкетування -- анкетирование -- прогнозування -- прогнозирование -- класифікація споживачів -- классификация потребителей -- експерти -- эксперты -- маркетингове середовище -- маркетинговая среда
Аннотация: Викладено систему методів та алгоритмів внутрішньго та зовнішнього (макро -та мікро-) маркетингового середовища підприємств.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Баскова, М. С.; Ілляшенко, С. М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

7.
330.33
L86


    Lonier, Terri.
    Smart Strategies for Growing Your Business [Текст] / Terri Lonier. - New York [etc.] : John Wiley & Sons, 1999. - XVII, 300 p. - (Working Solo Series). - Resour.: p. 281-289. - Ind.: p. 291-300. - ISBN 0-471-24800-2 (pa. : alk. paper) : 15.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Малий бізнес--Менеджмент--Практичні посібники
   
фывфывфыв:
стратегії -- стратегии -- бізнес -- бизнес -- малий бізнес -- малый бизнес -- маркетинг -- економіка -- экономика
Аннотация: Whether your business is poised to make the next growth leap or your company has plateaued or is even out of control, this book contains the answers, prescriptions, and practicall inspiration you`ve been looking for. "Smart Strategies for Growing Your Business" is the book you need to put youself in the driver`s seat as you maneuver the twists and turns, peaks and valleys of your road to business success.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

8.
Шифр: etde/2006/5
   Журнал

Економіка та держава [Текстььь]. - 2004 . - Выходит ежемесячно
2006г. N 5
Содержание:
Ізмаїльський інститут водного транспорту. - С.6-8
фывфыв: ОСВІТА, ОБРАЗОВАНИЕ
Бородіна, О. М. Державне сприяння розвитку аграрного сектора економіки: виклики часу / О. М. Бородіна. - С.8-12
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Воротін, В. Є. Національний бізнес і державна влада: на шляху визначення пріоритетів / В. Є. Воротін, Д. В. Ляпін. - С.12-15
фывфыв: ДЕРЖАВНЕ УПРАВЛІННЯ, ГОСУДАРСТВЕННОЕ УПРАВЛЕНИЕ
Плющ, Р. М. Організаційна структура та розподіл повноважень у місцевому самоврядуванні / Р. М. Плющ. - С.19-22
фывфыв: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Кондрашов, О. М. Зміст та значення процесів реструктуризації промисловості / О. М. Кондрашов. - С.22-25
фывфыв: РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ ПРОМИСЛОВОСТІ, РЕСТРУКТУРИЗАЦИЯ ПРОМЫШЛЕННОСТИ
Артеменко, Л. П. Дослідження механізму впливу автоматизації на ефективність управлінської діяльності державних службовців / Л. П. Артеменко. - С.25-28
фывфыв: МІСЦЕВЕ САМОВРЯДУВАННЯ, МЕСТНОЕ САМОУПРАВЛЕНИЕ
Економіка України в умовах глобалізації / Денисенко М.П., Гречан А.П., Пінчук Ю.Б., Стороженко Л.О. - С.28-32
фывфыв: ГЛОБАЛІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ, ГЛОБАЛИЗАЦИЯ ЭКОНОМИКИ УКРАИНЫ
Криклій, А. С. Капіталізація банківської системи України в умовах глобалізації: проблеми та перспективи / А. С. Криклій, М. О. Боровікова. - С.32-36
фывфыв: БАНКІВСЬКА СИСТЕМА УКРАЇНИ, БАНКОВСКАЯ СИСТЕМА УКРАИНЫ
Герасимчук, В. Г. Інноваційно - інвестиційний розвиток промисловості України: проблеми і перспективи / В. Г. Герасимчук, Л. Є. Довгань. - С.41-44
фывфыв: ПРОМИСЛОВІСТЬ УКРАЇНИ, ПРОМЫШЛЕННОСТЬ УКРАИНЫ
Кушнір, Л. П. Кредитоспроможність сільськогосподарських підприємств: стан, проблеми та перспективи / Л. П. Кушнір. - С.48-50
фывфыв: СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИ ПІДПРИЄМСТВА, СЕЛЬСЬКОХОЗЯЙСТВЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Череп, А. В. Організація управління адміністративними витратами на підприємтсвах / А. В. Череп. - С.50-53
Черевко, В. О. Визначення структури фінансового потоку регіону / В. О. Черевко. - С.53-56
фывфыв: РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Бараник, З. П. Методичні підходи до оцінювання функціонування регіонів країни за станом соціально- економічного розвитку / З. П. Бараник. - С.56-60
фывфыв: РЕГІОНАЛЬНА ЕКОНОМІКА, РЕГИОНАЛЬНАЯ ЭКОНОМИКА
Терещенко, О. В. Дослідження диференціації параметрів господарської діяльності промислових підприємств із різною інноваційною активністю / О. В. Терещенко, Д. В. Верба. - С.60-65
фывфыв: ПРОМИСЛОВІ ПІДПРИЄМСТВА, ПРОМЫШЛЕННЫЕ ПРЕДПРИЯТИЯ
Реутов, В. Е. Конкурентоздатність підприємства: критерії, показники і методики оцінювання / В. Е. Реутов. - С.65-68
фывфыв: КОНКУРЕТОЗДАТНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ, КОНКУРЕНЦИЯ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
Бова, Т. В. Адаптаційні аспекти організаційно- інформаційної структури управління на промислових підприємствах / Т. В. Бова. - С.68-71
фывфыв: УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВАМИ, УПРАВЛЕНИЕ НА ПРЕДПРИЯТИЯХ
Поляк, О. Я. Основні умови ефективної політики управління корпоративним бізнесом у банку / О. Я. Поляк. - С.74-77
фывфыв: БАНКИ, БАНКИ
Шевченко, Л. Г. Оптимізація виробничої програми рибоконсервного підприємства / Л. Г. Шевченко. - С.77-80
фывфыв: РИБОКОНСЕРВНЕ ПІДПРИЄМСТВО, РЫБОКОНСЕРВНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
Стороженко, Л. О. Організаційно- управлінські аспекти забезпечення конкурентоздатності підприємств будівельного комплексу / Л. О. Стороженко. - С.80-83
фывфыв: КОНКУРЕНЦІЯ НА ПІДПРИЄМСТВАХ, КОНКУРЕНЦИЯ НА ПРЕДПРИТИЯХ
Борзенков, С. В. Глобальный маркетинг: тенденции маркетинговой политики продвижения новых брендов / С. В. Борзенков. - С.83-87
фывфыв: МАРКЕТИНГ, МАРКЕТИНГ
Гочарова, Н. М. Державний механізм реалізації політики мотивації праці в сільському господарстві / Н. М. Гочарова. - С.87-90
фывфыв: МОТИВАЦІЯ ПРАЦІ, МОТИВАЦИЯ ТРУДА
Петрова, І. Л. Проблеми та перспективи мінімізації безробіття / І. Л. Петрова. - С.90-92
фывфыв: БЕЗРОБІТТЯ, БЕЗРОБОТИЦА
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие

9.
338.3:659.1(477)(075.8)
П12


    Пазуха, Микола Дмитрович.
    Реклама у підприємницькій діяльності [] : навч. посібник / М. Д. Пазуха, М. В. Ігнатович . - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 176 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 128-129. - ISBN 966-364-268-8 : 24.20 грн, 23.50 грн грн, 24.00 грн грн
УДК
ББК 65.42-803я73
Рубрики: Економіка торгівлі
   Реклама

   
фывфывфыв:
еволюція реклами -- революция рекламы -- понятие рекламы -- поняття реклами -- рекламный процесс -- рекламний процес -- імпорт-експорт реклами -- импорт-экспорт рекламы -- міжнародна реклама -- международная реклама -- прямой маркетинг -- прямий маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшенз -- рекламний менеджмент ЗЕД -- рекламный менеджмент ЗЕД -- рекламні агентства -- рекламные агентства -- психологія реклами -- психология рекламы
Аннотация: Розвиток реклами в Україні та аналіз зарубіжного досвіду в системі маркетингових комунікацій та менеджменту.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Ігнатович, М.В.
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (1)
Найти похожие

10.
338.43(477)(075.8)
С30


    Семенов, Василь Федорович.
    Загальний курс агробізнесу [] : навч. посіб. / В. Ф. Семенов, І. Ю. Сіваченко, В. П. Федоряка ; за ред. В. Ф. Семенова, І. Ю. Сіваченка. - Київ : Знання, 2000. - 301 с. : табл. - (Вища освіта XXI століття). - Бібліогр.: с. 298-301 . - ISBN 966-620-009-9 : 16.80 грн, 7.25 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)32я73
Рубрики: Сільське господарство--Підприємництво--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
землеволодіння -- зелена революція -- агросервіс -- продовольчий маркетинг -- продовольчі ресурси -- землекористування -- фермерські господарства -- екологізація агробізнесу -- переробка сировини -- державне регулювання агробізнесу -- зарубіжний агробізнес
Аннотация: Зміст і сутність діяльності підприємств, пов'язаних із виробництвом сільськогосподарської продукції, її переробкою та реалізацією.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сіваченко, Ігор Юрійович; Федоряка, Василь Петрович; Семенов, Василь Федорович \ред.\; Сіваченко, Ігор Юрійович \ред.\
Экземпляры всего: 5
ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), ВВ (2)
Найти похожие

11.
368.97(477)(075)
О-92


    Охрименко, О. О.
    Страховий захист: менеджмент, маркетинг, економіка безпеки (туристське підприємництво) [] : навч. посібник / О. О. Охрименко. - К. : "BeeZone", 2005. - 414 с. : табл. - (Бібліотека страхування). - Бібліогр.: с. 409-414 . - ISBN 966-8283-15-5 : 45.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)271я73
Рубрики: Страхування--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
страхова діяльність -- страховая деятельность -- страховая компания -- страхова компанія -- страховой маркетинг -- страховий маркетинг -- страхові ризики -- страховые риски -- страховые услуги -- страхові послуги
Аннотация: Розглядаються всі складові, що зумовлюють ведення успішного бізнесу страховою компанією.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

12.
339.138(075.8)
Г65


    Гончарук, Яків Андрійович.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Я. А. Гончарук, А. Ф. Павленко, С. В. Скибінський ; М-во освіти і науки України, Київ. нац. екон. ун-т, Львів. комерц. акад. - Київ : КНЕУ, 2002. - 314 с. - Л-ра: с. 307-313. - ISBN 966-574-337-6 : 21.60 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
стратегія маркетингу -- анкета -- планування маркетингу -- конкуренція -- контроль і ревізія
Аннотация: 1500 запитань теоретичного та практичного спрямування з 20-ти тем дисципліни.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Павленко, Анатолій Федорович; Скибінський, Станіслав Володимирович; Міністерство освіти і науки України; Київський національний економічний університетЛьвівська комерційна академія
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1), ВУ (1)
Найти похожие

13.
65.050.24я73
М 27


   
    Маркетинг: принципи і функції [] : навч. посібник / О. М. Азарян [та ін.] ; за ред. О. М. Азарян. - 2-ге вид., переробл. і допов. - К. : НМЦВО М-ва освіти і науки України : Студцентр, 2001. - 320 с. - Бібліогр.: с.316-319 . - ISBN 966-7530-15-9 : 018.45 грн
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг
   
фывфывфыв:
життєвий цикл товару -- навколишнє середовище маркетингу -- реклама
Аннотация: Суть маркетингу і його сучасна концепція.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Азарян, О.М.; Баширов, І.Х.; Воробйов, Б.З.; Жаболенко, М.В.; Азарян, О.М. \ред.\
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

14.
334.722
С81


    Стонер, Джеймс А. Ф.
    Вступ у бізнес [] = Introduction to business / Джеймс А. Ф. Стонер, Едвін Г. Долан; Заг. ред. і вступ. ст. Й.С. Завадського. - К. : Вид-во Європ. ун-ту фін., інформ. систем, менеджменту і бізнесу, 2000. - 752 с. : табл., граф. - ISBN 966-7508-23-4 : 027.00 грн., 32.73 грн грн.
УДК
ББК 65.09
Рубрики: Підприємницька діяльність--бізнес--менеджмент--маркетинг
   Підприємницька діяльність--фінанси

   США
фывфывфыв:
форми організації бізнесу -- менеджмент -- формы организации бизнеса -- маркетинг -- реклама -- ціноутворення -- ценообразование -- виробничі операції -- производственные операции -- управління людськими ресурсами -- управление человеческими ресурсами -- бухгалтерський облік -- бухгалтерский учет -- банківська справа -- банковское дело -- страхування -- страхование -- міжнародний бізнес -- международный бизнес
Аннотация: Основоположні ідеї підприємницької діяльності в конкурентному середовищі.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Долан , Едвін Г.; Завадський, Й.С. \ред., авт. предисл.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), АБ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

15.
658.14(075.8)
Б20


    Балабанова, Людмила Веніамінівна.
    Управління маркетинговим потенціалом підприємства [] : навч. посіб. / Л. В. Балабанова, Р. В. Мажинський. - Київ : Професіонал, 2006. - 288 с. - Літ.: с. 232-242. - Покажч.: с. 242-246. - Дод.: с. 247-280. - ISBN 966-370-024-6 : 28.60 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)290-2я73
Рубрики: Підприємства--Маркетинг--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
ресурси підприємства -- маркетинговий потенціал -- самострахуванняя -- конкурентоспроможність -- маркетингові ресурси -- маркетинговий потенціал -- конкуренція
Аннотация: Теорія управління маркетинговим потенціалом підприємства, методологія його дослідження, управління в умовах формування і становлення ринкових відносин в Україні.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мажинський, Руслан Володимирович
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (3)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (3)
Найти похожие

16.
338.242(075.8)
Р 59


    Роглєв, Христо Йосипович.
    Основи готельного менеджменту [] : навч. посібник / Х. Й. Роглєв. - К. : Кондор, 2005. - 408 с. - Дод.: с. 385-397. - Л-ра: с. 398-405. - ISBN 955-8251-74-1 : 040.00 грн
УДК
ББК 65.050.214я73
Рубрики: Готелі--Менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
готельна справа -- гостиничное дело -- управління готелем -- управление гостиницей -- служба бронювання -- служба бронирования -- інтер'єр готелів -- интерьер гостиниц -- інженерно-технічна служба готелю -- инженерно-техническая служба гостиниц -- управління безпекою готеля -- управление безопасностью гостиницы -- управління персоналом готелю -- управление персоналом гостиницы -- готельний маркетинг -- гостиничный маркетинг -- готельні послуги -- гостиничные услуги -- товарно-матеріальні ресурси готелю -- товарно-материальные ресурсы гостиницы
Аннотация: Викладені сучасні функції управління і системи обслуговування в готелі, комплексні менеджерські функції і бізнеси-процеси.

Держатели документа:
ЖОУНБ
Экземпляры всего: 1
ФОНД (1)
Свободны: ФОНД (1)
Найти похожие

17.
339.138(075.8)
М80


    Мороз, Л. А.
    Маркетинг [] : навч. посібник / Л. А. Мороз, Н. І. Чухрай ; за наук. ред. Л. А. Мороза ; М-во освіти України, Держ. ун-т "Львів. політехніка". - Л. : Львів. політехніка, 1999. - 244 с. : граф., табл. - Бібліогр.: с. 240-241 . - ISBN 966-553-171-9 :
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
фывфывфыв:
маркетингова інформаційна система -- маркетинговая информационная система -- ринок -- рынок -- маркетингова товарна політика -- маркетинговая товарная политика -- маркетинговая ценовая политика -- маркетингова цінова політика -- маркетинговая сбытовая политика -- маркетингова збутова політика -- маркетингова політика комунікацій -- маркетинговая политика коммуникаций -- управління маркетинговою діяльністю -- управление маркетинговой1 деятельностью -- маркетинговий контроль -- маркетинговый контроль
Аннотация: Основні напрями маркетингової діяльності на підприємстві.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Чухрай, Н.І.; Мороз, Л. А. \ред.\; Міністерство освіти України; Державний університет "Львівська політехніка"
Свободных экз. нет
Найти похожие

18.
339.138(075.8)
М27


   
    Маркетинг [] : учебник / [А. Н. Романов [и др.] ; под ред. А. Н. Романова. - Москва : Банки и биржи : ЮНИТИ, 1996. - 560 с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Библиогр.: с. 541-546 . - ISBN 5-85173-003-X : 28.71 грн, 28.91 грн
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Управління--Навчальні видання
фывфывфыв:
бізнес-план -- бизнес-план -- ділова комунікація -- деловая коммуникация -- конкурентноспроможність -- конкурентноспособность -- монополія -- монополия -- постачальник -- маркетиноговые коммуникации -- маркетиногові комунікації -- поставщик -- ценообразование -- ціноутворення
Аннотация: Фундаментальный учебник по маркетингу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Романов, А. Н.; Корлюгов, Ю. Ю.; Красильников , С. А.; Васильев, Г. А.; Романов, А. Н. \ред.\
Экземпляры всего: 5
ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Свободны: ВВ (1), ЧЗ (1), АБ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

19.
339.138
К73


    Котлер, Филип.
    Маркетинг. Менеджмент [] = Marketing. Management : анализ, планирование, внедрение, контроль / Филип Котлер ; [под ред.: О. А. Третьяк, Л. А. Волковой, Ю. Н. Каптуревского ; пер. с англ.: М. Бугаев и др.]. - 2-е изд., испр. и доп. - СПб. : Питер, 1999. - 896 с. : ил. - (Теория и практика менеджмента). - Библиогр. в конце глав. - ISBN 5-8046-0048-6 : 20.16 грн
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Менеджмент--Навчальні видання

фывфывфыв:
управління -- управление -- стратегія маркетингу -- стратегия маркетинга -- глобальний маркетинг -- глобальный маркетинг -- паблік рілейшенз -- паблик рилейшнз -- PR -- ціноутворення -- ценообразование -- реклама -- маркетинговая логистика -- маркетингова логістика
Аннотация: Разнообразные направления и методы маркетинга, опыт рыночных изменений, перспективы развития маркетинга.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Третьяк, О. А. \ред.\; Волкова, Л. А. \ред.\; Каптуревский, Ю. Н. \ред.\; Бугаев, М. \пер.\; Бугаева, Е. \пер.\; Вихрова, А. \пер.\; Жильцов, С. \пер.\
Экземпляры всего: 3
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

20.
658.8
Н78


    Ноздрева, Р. Б.
    Маркетиг : как побеждать на рынке [] / Р. Б. Ноздрева, Л. И. Цыгичко ; рец. Ю. А. Савинов. - М. : Финансы и статистика, 1991. - 304 с. : рис. - Библиогр.: с. 294-298. - ISBN 5-279-00861-3 : 012.00 грн.
УДК
ББК 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--формування та розвиток ринкового попиту--система ціноутворення--маркетингова концепція
   
фывфывфыв:
коньюнктура -- кон'юнктура -- спрос -- попит -- симптоматика -- ревизия -- ревізія -- стратегия -- стратегія
Аннотация: Определение сущности маркетинговой концепции и основных ее принципов.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Цыгичко, Л.И.; Савинов, Ю.А. \рец.\
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Свободны: ЧЗ (1), ФОНД (2), АБ (1)
Найти похожие

21.
339.1(075.8)
Є-74


    Єрмошенко, Микола Миколайович.
    Комерційна діяльність посередницьких організацій [] : навч. посібник / М. М. Єрмошенко ; Нац. акад. управління. - 2-ге вид. - К. : Нац. акад. управління, 2006. - 348 с. - Бібліогр.: с. 337-344. - ISBN 966-95193-1-6 : 18.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)09я73
Рубрики: Комерційна діяльність--Посередництво--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
товарообмін -- товарообмен -- маркетинг -- бенчмаркінг -- бенчмаркинг -- операційний менеджмент -- операционный менеджмент -- оборотні активи -- оборотные активы -- комерційні ризики -- коммерческие риски -- контракти -- контракты -- договори -- договора -- угоди -- соглашения -- товарний запас -- товарный запас -- комерційна таємниця -- коммерческая тайна -- інформаційні технології -- информационные технологии -- попит -- спрос -- конкурентноздатність -- конкурентоспособность -- страхування -- страхование -- капітал -- капитал -- витрати обігу -- расходы оборота -- демонополізація -- демонополизация
Аннотация: Теоретичні, методологічні, методичні та практичні засади комерційної діяльності посередницьких організацій.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Національна академія управління
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

22.


    Бурлачок, В.
    Ще раз стосовно: "Що таке суспільство?" [Текстььь] / В. Бурлачок // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 5
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

23.


    Суїменко, Е.
    Соціальний та індивідуальний способи матеріально-виробничої життєдіяльності людей [Текстььь] / Е. Суїменко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 20
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

24.


    Рязанова, Л.
    Феномен "зірки" в сучасній масовій культурі (функціональний аналіз) [Текстььь] / Л. Рязанова // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 54-70
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

25.


    Хмелько, В.
    Становлення громадян України до її вступу до Євросоюзу і НАТО і їхні оцінки своєї обізнаності стосовно цих організацій [Текстььь] / В. Хмелько // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 71-87
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

26.


    Даниленко, О.
    Роль якісних методів у дослідженні соціальних конфліктів [Текстььь] / О. Даниленко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 110-123
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

27.


    Горбачак, О.
    Комп"ютерна обробка текстів у якісних та кількісних соціологічних дослідженнях [Текстььь] / О. Горбачак // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 124-133
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

28.


    Мартинюк, І.
    Академічна наука у громадській думці та в оцінках експертів [Текстььь] / І. Мартинюк, Н. Соболева // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 134-152
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Соболева, Н.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

29.


    Пилипенко, В.
    Людина за ринкових умов: вербальна поведінка та оцінка реформ [Текстььь] / В. Пилипенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 153-165
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

30.


    Арбеніна, В.
    Над чим працюють соціологи України (за результатами контент-аналізу матеріалів "Харківських соціологічних читань") [Текстььь] / В. Арбеніна // Соціологія: теорія, методи, маркетинг : Науково- теоретичний часопис. - К., 2006. - N 1. - С. 166-176
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

 1-30    31-60   61-90   91-120   121-150   151-180      
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)