Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>K=маркетинговые стратегии (туристические предприятия)<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.
338.48(075.8)
М21


    Мальська, Марта Пилипівна.
    Організація та планування діяльності туристичних підприємств: теорія та практика [] : навч. посібник / М. П. Мальська, О. Ю. Бордун ; Львів. нац. ун-т ім. І. Франка. - Київ : Центр учбов. літ., 2012. - 246, 2 с. : табл., рис. - Дод.: с. 238-242. - Л-ра: с. 243-246. - ISBN 978-611-01-0292-6 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.433я73
Рубрики: Туристична діяльність--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
туристичний ринок України -- туристический рынок Украины -- маркетингові стратегії (туристичні підприємства) -- маркетинговые стратегии (туристические предприятия) -- туристичні послуги -- туристические услуги -- реклама (туризм) -- реєстрація туристичного підприємства -- регистрация туристического предприятия -- фінансування туризму -- финансирование туризма -- інвестиційні проекти (туризм) -- инвестиционные проекты (туризм) -- бізнес-планування (туризм) -- бизнес-планирование (туризм) -- оподаткування (туризм) -- налогообложение (туризм)
Аннотация: Розглянуті важливі складові туристичної діяльності: планування, організація маркетингових заходів туристичних установ, фінансові відносини, нормативно-правові аспекти та ін.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Бордун, Ореста Юріївна; Львівський національний університет імені Івана Франка
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)