Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Бренди<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.


    Яцюк, Д.
    Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду [] / Д. Яцюк // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 3. - С. 28-32. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
фывфывфыв:
маркетингові комунікації -- бренд -- реклама

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

2.


    Пилипчук, В.
    Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України [] / В. Пилипчук, В. Логвінова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 44-48. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
фывфывфыв:
ринок спортивних товарів

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Логвінова, В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

3.


    Новікова, И.
    Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide [] / И. Новікова // Маркетинг в Україні : видання Української Асоціації Маркетингу. - 2007. - N 5. - С. 49-50 . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Бренди
   
фывфывфыв:
Інтернет- маркетинг -- Бренд- інтеграція

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : ПЧЗ (1), ВВ (1)
Свободны: ПЧЗ (1), ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)