Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Споживачі -- Поведінка<.>
Общее количество найденных документов : 5
Показаны документы с 1 по 5
1.
65.050.24я73
P47


    Peter, J. Paul.
    Consumer Behavior and Marketing Strategy [Текст] / J. Paul Peter, Jerry C. Olson. - 6th ed. - Boston, Mass. [etc.] : Irwin : McGraw-Hill, 2002. - XXVI, 582 p. : ill. - (McGraw-Hill/Irwin Series in Marketing). - Not.: p. 515-545. - Gloss.: p. 546-557. - Ind.: p. 558-582. . - ISBN 0-07-241064-7 : 065.00 грн
ІРЦ "Вікно в Америку"
Перевод заглавия: Поведінка споживача і стратегія маркетингу
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Маркетинг--Навчальні видання
   Споживачі--Поведінка--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
економіка -- экономика -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- промоушн -- реклама -- електронна комерція -- электронная коммерция -- продаж -- продажи
Аннотация: This book contains a variety of pedagodical aids to enhance student learning and facilitate the application of consumer behavior concepts to marketing practice.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Olson, Jerry C.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

2.
339.138(075.8)
П80


    Прокопенко, Ольга Володимирівна.
    Поведінка споживачів [] : навч. посібник / О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян. - К. : Центр учбов. л-ри, 2008. - 176 с. : табл. - Л-ра: с. 173-174. - Дод.: с. 175. - ISBN 978-966-364-653-4 : 47.00 грн, 28.00 грн
УДК
ББК 65.42-2я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   
фывфывфыв:
економічний обмін -- экономический обмен -- аналіз поведінки споживачів -- анализ поведения потребителей -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- товарні марки -- товарные марки -- збутова політика -- сбытовая политика -- цінова політика -- ценовая политика -- реакція споживачів -- реакция потребителей -- товарна політика -- товарная политика -- вивчення поведінки споживачів -- изучение поведения потребителей -- організаційні сполживачі -- организационные потребители -- індивідуальний споживач -- индивидуальный потребитель
Аннотация: Викладено теоретико-методологічні основи кількісних і якісних досліджень поведінки індивідуальних і організаційних споживачів, а також маркетингового впливу на неї.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Троян, М. Ю.
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ВВ (1)
Свободны: ФОНД (1), ВВ (1)
Найти похожие

3.
339(075.8)
О-50


    Окландер, Михайло Анатолійович.
    Поведінка споживача [] : навч. посібник / М. А. Окландер, І. О. Жарська ; М-во освіти і науки України, Одес. нац. політех. ун-т. - К. : Центр учбов. л-ри, 2014. - 206, [2] с. : табл. - Дод.: с. 166-203. - Слов. термін.: с. 204-206. - Л-ра: с. 207. - ISBN 978-617-673-269-3 : 54.00 грн
УДК
ББК 65.42я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
теорії поведінки споживача -- теории поведения потребителя -- властивості товару -- свойства товара -- культурні чинники зовнішнього впливу -- культурные факторы внешнего влияния -- соціальні чинники зовнішнього впливу -- социальные факторы внешнего влияния -- психологічні чинники внутрішнього впливу -- психологические факторы внутреннего влияния -- особисті чинники внутрішнього впливу -- личные факторы внутреннего влияния -- ситуаційні чинники впливу -- побудительные факторы влияния -- прийняття рішень індивідуальним споживачем -- принятие решений индивидуальным потребителем -- спонукальні чинники маркетингу -- побудительные факторы маркетинга -- прийняття рішень індустріальним споживачем -- принятие решений индустриальным потребителем -- консьюмеризм
Аннотация: Запропоновано концептуальні, методологічні та методичні положення поведінки споживача. Розглянуто відповідні чинники впливу.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Жарська, Ірина Олександрівна; Міністерство освіти і науки УкраїниОдеський національний політехнічний університет
Экземпляры всего: 2
ВВ (1), ФОНД (1)
Свободны: ВВ (1), ФОНД (1)
Найти похожие

4.
339.138(075.8)
O-58


    Onkvisit, Sak.
    Consumer behavior: strategy and analysis [Текст] / Sak Onkvisit, John J. Shaw. - New York : Macmillan college publ. co., 1994. - XVIII, 637 p. : iil. - Текст англ. - Ind.: p. 625-637. - ISBN 0-02-389353-2 : 50000.00 крб
Перевод заглавия: Поведінка споживача
Примечания об особенностях:
Дарунок Ігоря Мухина, працівника Бібліотеки Конгресу США, 1994 рік
УДК
ББК 65.050.24я73
Рубрики: Споживачі--Поведінка--Навчальні видання
   Маркетинг--Навчальні видання

   
фывфывфыв:
потребители -- поведінка споживачів -- поведение потребителей -- субкультура
Аннотация: Consumer behavior is one of the most popular and fastest-growing areas of marketing. This text provides a systematic and comprehensive scheme to describe, explain, and analyze consumer preference.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Shaw, John J.
Экземпляры всего: 1
ІН (1)
Свободны: ІН (1)
Найти похожие

5.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

фывфывфыв:
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сідхарх

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)