Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Сільські місцевості -- соціально-економічний розвиток -- Україна<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.


    Тимчук, С.
    Екологічний туризм як напрям соціально-економічного розвитку сільських територій [] / С. Тимчук // Вісник Тернопільського національного економічного університету : наук. журнал. - 2016. - N 1. - С. 35-41. - Л-ра в кінці ст. . - ISSN 1993-0240
Рубрики: Екологічний туризм--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.


    Івашина, Л. П.
    Особливості імідж-менеджменту розвитку сільського зеленого туризму [] / Л. П. Івашина // Інвестиціі: практика та досвід. - 2017. - N 20. - С. 72-76. - Літ. в кінці ст.
Рубрики: Туризм--Менеджмент--Україна
   Сільські місцевості--соціально-економічний розвиток--Україна

фывфывфыв:
імідж-менеджмент -- сільський зелений туризм -- органи державної влади -- сільські території

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Вакар, Т. В.
    Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку [] / Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 6. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Моніторинг--Україна
   Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна

фывфывфыв:
територіальний брендинг -- депресивні місцеві економіки -- унікальні особливості -- фактори розвитку

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Мороз, І. О.; Лазарчук, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

4.


    Карачина, Н. П.
    Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій [] / Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава. - 2019. - N 4. - С. 25-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Сільські місцевості--Соціально-економічний розвиток--Україна
фывфывфыв:
маркетингові технології -- сільський розвиток -- брединг територій -- брендові товари

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Вакар, Т. В.; Мороз, І. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)