Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Туристична індустрія -- Маркетинг -- Україна<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.


    Гаврилюк, А. М.
    Про ціннісні засади маркетингового конструкту "образ - імідж - бренд - репутація території" як пріоритету державної політики в сфері туризму в Україні [] / А. М. Гаврилюк // Інвестиціі: практика та досвід. - 2019. - N 1. - С. 76-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Туристична індустрія--Маркетинг--Україна
   Державна політика--Україна


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

2.


   
    Маркетинг як інструмент управління інноваційним розвитком туристичної сфери регіону [] / А. В. Завгородній [та ін.] // Регіон. екон. - 2020. - N 4. - С. 50-56. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1562-0905
Рубрики: Регіональна економіка--Розвиток--Україна
   Туристична індустрія--Інноваційний розвиток--Управління--Україна

   Туристична індустрія--Маркетинг--Україна

фывфывфыв:
рекреація -- ринок туристичних послуг -- інновації туризму -- інфраструктура -- туристичні потоки -- стратегія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Завгородній, А. В.; Крупіца, І. В.; Павлюк, С. І.; Лагодієнко, В. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)