Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>S=Освіта зарубіжних країн -- США -- Франція -- Англія<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
378.1
П 84


   
    Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку [] / за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - 322 с. : табл. - ISBN 966-8456-83-9 : 025.00 грн
    Содержание:
Дубасенюк, О. А. Концептуальні моделі педагогічної освіти : наукові пошуки та здобутки / О. А. Дубасенюк. - С .8-29. - Бібліогр.: с. 28-29
фывфыв: педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка, педагогічна діяльність
Осадчий, М. М. Тенденції розвитку національних освітніх систем / М. М. Осадчий, О. М. Спірін. - С .30-50. - Бібліогр.: с. 48-50
фывфыв: національна освіта, освіта, інформаційне суспільство
Сидорчук, Н. Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору / Н. Г. Сидорчук. - С .51-67. - Бібліогр.: с. 67
фывфыв: вища освіта, педагогічна освіта, професійно-педагогічна підготовка
Вітвицька, С. С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України / С. С. Вітвицька. - С .68-99. - Бібліогр.: с. 99
фывфыв: педагогічна освіта, вища освіта
Дубасенюк, О. А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи / О. А. Дубасенюк. - С .100-173. - Бібліогр.: с. 170-173 : табл.
фывфыв: виховна діяльність, педагогічна діяльність, педагогічні уміння, педагогічний стаж, самооцінка, професійно-педагогічна підготовленість, факторний аналіз
Антонова, О. Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості / О. Є. Антонова. - С .174-215. - Бібліогр.: с. 213-214 : табл.
фывфыв: педагогічна обдарованість, обдарованість, творчі здібності, креативність, педагогічні здібності, здібності, професійна спрямованість
Яценко, С. Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів / С. Л. Яценко. - С .215-234. - Бібліогр.: с. 232-234
фывфыв: освіта, особистісна орієнтація, особистісно орієнтоване навчання
Якса, Н. В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти / Н. В. Якса. - С .235-255. - Бібліогр.: с. 254-255
фывфыв: полікультурна освіта, освіта, розвивальна освіта, традиційна освіта, раціоналістична освіта, неінституційна освіта, педагогіка толерантності, професійна культура, толерантність
Калінін, В. О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур / В. О. Калінін. - С .256-273. - Бібліогр.: с. 273 : табл.
фывфыв: професійна компетентність, освіта
Костюшко, Ю. О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту / Ю. О. Костюшко. - С .274-293. - Бібліогр.: с. 291-293
фывфыв: професійна діяльність, психолого-педагогічна підготовка, педагогічні технології, тренінги, конфлікти
Єремєєва, В. М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя / В. М. Єремєєва. - С .294-301. - Бібліогр.: с. 301
фывфыв: інноваційні технології, професійно-педагогічна освіта, підготовка майбутніх учителів
Спірін, О. М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту / О. М. Спірін. - С .302-315. - Бібліогр.: с. 315 : табл.
фывфыв: кредитно-модульна система, ТЕМПУС-ТАСІС
УДК
ББК 74.580
Рубрики: Освіта--Педагогічна--Підготовка майбутніх учителів
   Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія

   
фывфывфыв:
педагогічна обдарованість -- педагогическая одаренность -- освітні системи -- образовательные системы -- особистісно орієнтоване навчання -- личностно оиентированное обучение -- ступенева освіта -- поэтапное образование -- інноваційні технології -- инновационные технологии
Аннотация: Сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку педагогічної освіти.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Вітвицька, С.С.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
371:37.014.5
П 84


    Вітвицька, С. С.
    Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України [Текстььь] / С. С. Вітвицька // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку : монографія / за заг. ред проф. О. А. Дубасенюка [та інші]. - Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006. - С. 68-99. - Бібліогр.: с. 99 . - ISBN 966-8456-83-9
УДК
ББК 74.20
Рубрики: Освіта зарубіжних країн--США--Франція--Англія
   Освіта--Педагогічна--Україна

   
фывфывфыв:
педагогічна освіта, вища освіта -- педагогическое образование -- вища освіта -- высшее образование
Аннотация: Аналіз розвитку педагогічної ступеневої освіти в зарубіжних країнах, в порівнянні з національною освітою України.

Держатели документа:
ЖОУНБ

Доп.точки доступа:
Дубасенюк, О.А.; Антонова, О.Є.; Сидорчук, Н.Г.; Спірін, О.М.; Якса, Н.В.
Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)