Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Поисковый запрос: <.>S=Торгівля -- Цифрові технології<.>
Общее количество найденных документов : 1
1.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

фывфывфыв:
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сідхарх

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)