Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Багаєва, Тетяна$<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
Шифр: stmm/2018/1
   Журнал

Соціологія: теорія, методи, маркетинг [Текстььь]. - К. : Ін-т соціології НАН України, 1996 - . - ISSN 1563-3713. - Выходит ежеквартально
2018г. N 1
Содержание:
Лапан, Тетяна. Інтерв'ю з Наталією Черниш / Т. Лапан. - С.8-17
Дембіцький, Сергій. Конструюваня, валідизація та інтерпретація соціологічного тесту "Типи політичної культури - II" / С. Дембіцький. - С.25-45. - Бібліогр. в кінці ст.
Савчинський, Руслан. Проект аналітичної соціології, або у пошуках відповіді на питання "чому?" / Р. Савчинський. - С.46-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Степаненко, Віктор. Цивільність: соціологічна актуалізація концепту / В. Степаненко. - С.65-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Паніотто, Володимир. Динаміка рівня щастя та його детермінанти. Україна 2001-2017 / В. Паніотто, Ю. СахноА. Пясковська. - С.84-102. - Бібліогр. в кінці ст.
Вишняк, Олександр. Тенденції змін членства в політичних партіях та партійної ідентифікації громадян України / О. Вишняк. - С.103-117. - Бібліогр. в кінці ст.
Даниленко, Оксана. Інтерпретація ідей А. Шюца при дослідженні ситуації солдата, який повертається додому, в сучасній Україні / О. Даниленко. - С.118-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Степаненко, Віктор. Урбаністичні марення і дослідницька пристрасть Блера Рубла / В. Степаненко. - С.134-135
Багаєва, Тетяна. Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін / Т. Багаєва. - С.151-178. - Бібліогр. в кінці ст.
Багаєва, Тетяна. Програма навчальної дисципліни "Соціологія брендингу" / Т. Багаєва. - С.179-186
Саєнко, Юрій. Вирішальний іспит людства / Ю. Саєнко, Ю. Бородянський. - С.187-196
Ворона, В. М. Пам'яті Мирослава Володимировича Поповича / В. М. Ворона [та ін.]. - С.232-234
Другие авторы: Ручка А. О., Сакада М. О., Танчер В. В.
Паніотто, Володимир. Мирослав Попович і соціологія / В. Паніотто. - С.235-236
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Багаєва, Тетяна.
    Місце та роль соціології брендингу в розбудові та викладанні комунікаційних дисциплін [] / Т. Багаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - N 1. - С. 151-178. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Реклама--Управління--Україна
   Комунікації--Дисципліни (навч.)--Україна

фывфывфыв:
маркетингові підходи -- керований хаос -- соціологічна наука

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.


    Багаєва, Тетяна.
    Програма навчальної дисципліни "Соціологія брендингу" [] / Т. Багаєва // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. - 2018. - N 1. - С. 179-186 . - ISSN 1563-3713
Рубрики: Соціологія--Дисциаліни (навч.)
   Реклама--Управління

фывфывфыв:
брендингова діяльність -- комунікації брендингу

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)