Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
в найденном
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Калошин, В. Ф.$<.>
Общее количество найденных документов : 89
Показаны документы с 1 по 30
 1-30    31-60   61-89 
1.
Шифр: ppts/2006/2
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 2
Содержание:
Вірна, Ж. П. Прогнозування життєвих перспектив в умовах психолого-педагогічного супроводу розвитку дітей загальноосвітньої школи / Ж. П. Вірна, . К. Вінник, В. О. Ольхович. - С.1-4
фывфыв: СУПРОВІД ПСИХОЛОГІЧНИЙ, РОЗВИТОК ДІТЕЙ
Рискаль, Н. М. Про психологічну семантику діалогічного тексту / Н. М. Рискаль. - С.4-7. - Библиогр.: с.7
фывфыв: СЕМАНТИКА ПСИХОЛОГІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЛІТЕРАТУРНОГО ТВОРУ
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання / В. Ф. Калошин. - С.8-11
фывфыв: НАВЧАННЯ, ПАРАДОКСИ ОСВІТНІ
Колісник, О. П. Саморозвиток духовності особистості / О. П. Колісник. - С.12-18. - Библиогр.: с. 18
фывфыв: ДУХОВНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ
Лушин, П. В. Самостоятельная работа студентов или так ли близка европейская перспектива: "голографическые тексты" для проблематизации / П. В. Лушин. - С.19-23
фывфыв: ТЕСТЫ, СТУДЕНЧЕСТВО
Губенко, О. В. Навчальна програма спецкурсу "Психологія інтуїції" / О. В. Губенко. - С.23-27
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ІНТУЇЦІЇ, ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНА
Мороз, Л. І. Встановлення психологічного контакту працівниками Органів внутрішніх справ при спілкуванні з різними категоріями громадян / Л. І. Мороз, С. І. Яковенко : 28-30
фывфыв: КОНТАКТ ПСИХОЛОГІЧНИЙ, СПІЛКУВАННЯ, ОРГАНИ ВНУТРІШНІХ СПРАВ
Кирилюк, Л. Г. Активное обучение: инструментарий и методы : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / Л. Г. Кирилюк, В. В. Величко, Д.В., Карпиевич Е.Ф. Карпиевич Д.В. - С.31-36. - Библиогр.: с.36
фывфыв: АКТИВНОЕ ОБУЧЕНИЕ
Рибалка, В. В. Особистісно-центроване консультування клієнтів із патогенною психодинамічною негонгруентністю : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / В. В. Рибалка. - С.37-47. - Библиогр.: с.46-47
Токарева, І. В. Ласкаво просимо у школу ввічливості : Закінч. Поч.: 2006. № 1 / І. В. Токарева. - С.47-53
Зубаль, Н. Г. Розвивальна ігротека для школярів 6-7 років : Продовж. Поч.: 2006. № 1 / Н. Г. Зубаль. - С.54-58
Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Продовж. Поч.: 2005. № 12 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.59-64
Лєпіхова, Л. А. Соціально-психологічна компетентність у цілеспрямованій поведінці особистості / Л. А. Лєпіхова. - С.65-69. - Библиогр.: с.69
фывфыв: КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНА, ПОВЕДІНКА, ОСОБИСТІСТЬ
Гурлєва, Т. С. Психологічне консультування через періодичну пресу: досвід і перспективи / Т. С. Гурлєва. - С.70-73. - Библиогр.: с.73
фывфыв: КОНСУЛЬТУВАННЯ ПСИХОЛОГІЧНЕ, ПСИХОЛОГІЯ ЗАСОБІВ МАСОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ
Філіппова, І. Ю. Мобінг як психолого-педагогічна проблема / І. Ю. Філіппова, О. С. Матвійчук. - С.74-75
фывфыв: МОБІНГ
Павлюк, Т. М. Психологія обходження з хворими: діагностика професійного типу медичних сестер / Т. М. Павлюк. - С.75-78. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ МЕДИЦИНИ, ХВОРІ, МЕДИЧНІ СЕСТРИ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.
Шифр: ppts/2006/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 3
Содержание:
Ліщинська, О. А. Можливості психологічної допомоги жертвам деструктивних тоталітарних організацій / О. А. Ліщинська. - С.1-4. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ЗАЛЕЖНІСТЬ ПСИХІЧНА КУЛЬТОВА, ДЕСТРУКТИВНА ТОТАЛІТАРНА ОРГАНІЗАЦІЯ, ПСИХОЛОГІЧНЕ НАСИЛЬСТВО
Мудрик, А. К. Соціальний інтелект та соціальна компетентність / А. К. Мудрик. - С.4-6. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІНТЕЛЕКТ СОЦІАЛЬНИЙ, КОМПЕТЕНТНІСТЬ СОЦІАЛЬНА
Мороз, Л. І. Теоретичне та прикладне обгрунтування алгоритму складання програми тренінгу професійно-психологічного спрямування / Л. І. Мороз. - С.7-11. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ТРЕНІНГИ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Калошин, В. Ф. Освітні парадокси традиційної системи навчання : Закінч. Поч.: 2006. № 2 / В. Ф. Калошин. - С.11-15
Гаєвська, Н. В. Формування іміджу як проекції архетипу в політичній рекламі / Н. В. Гаєвська. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ІМІДЖ, РЕКЛАМА ПОЛІТИЧНА
Рєпнова, Т. П. Тренінг емоційної зрілості / Т. П. Рєпнова. - С.19-31
фывфыв: ЕМОЦІЇ, ТРЕНІНГИ, ЗРІЛІСТЬ ЕМОЦІЙНА
Агаєв, Н. А. Рольові ігри професійно-психологічного спрямування в системі МВС України / Н. А. Агаєв, Є. С. Литвиненко. - С.31-35
фывфыв: ІГРИ РОЛЬОВІ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ПСИХОЛОГІЯ ЮРИДИЧНА
Ірхін, Ю. Б. Використання мультимедійних технологій при розробці модулів тренінгових програм / Ю. Б. Ірхін. - С.35-36
фывфыв: ТЕХНОЛОГІЇ МУЛЬТИМЕДІЙНІ, ТРЕНІНГИ
Ковальчишин, Н. І. Гра "Лабіринт" / Н. І. Ковальчишин. - С.36-37
фывфыв: ГРА, КЕРУВАННЯ, ДЕЛЕГУВАННЯ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ
Конуп, О. Ф. Допоміжні тренінгові вправи / О. Ф. Конуп. - С.38-39
фывфыв: ТРЕНІНГ, ВПРАВИ
Левенець, О. А. Тренінгові вправи для розвитку окремих психічних функцій / О. А. Левенець. - С.39-40
фывфыв: ТРЕНІНГ, ФУНКЦІЇ ПСИХІЧНІ
Сіліонова, Н. В. Вправи для курсантів, спрямовані на запобігання конфліктам та шкідливим звичкам / Н. В. Сіліонова. - С.40-41
фывфыв: КОНФЛІКТИ, ЗВИЧКИ ШКІДЛИВІ, ВПРАВИ
Цільмак, О. М. Комплекс вправ "Пізнай себе та інших" / О. М. Цільмак
фывфыв: ВПРАВИ, ПІЗНАННЯ СЕБЕ
Зубаль, Н. Г. Розвиваюча ігротека для школярів 6-7 років : Закінч. Поч.: 2006. №№ 1,2 / Н. Г. Зубаль. - С.43-52. - Бібліогр. в кінці ст.
Сізанов, О. М. Концептуально-методологічні підходи до створення модульного курсу по попередженню паління серед підлітків і молоді : Закінч. Поч.: 2005. № 12; 2006. №№ 1, 2 / О. М. Сізанов, М. М. Поплавський, В. О. Хриптович. - С.52-65
Сулицкий, В. В. Программа развивающих игр "Я выбираю профессию" / В. В. Сулицкий. - С.66-67
фывфыв: ИГРА РАЗВИВАЮЩАЯ, ПСИХОЛОГИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ
Котик, І. О. Роль рефлексії у формуванні готовності до вибору професії / І. О. Котик. - С.67-71. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: РЕФЛЕКСІЯ, ВИБІР ПРОФЕСІЇ, ПСИХОЛОГІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Федотова, Т. В. Психологічні особливості етнічних стереотипів українців (на прикладі Волинського регіону) / Т. В. Федотова. - С.72-74. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА, ПСИХОЛОГІЯ ЕТНІЧНА УКРАЇНЦІВ
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

3.
Шифр: ppts/2006/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2006г. N 6
Содержание:
Москаленко, В. В. Скаутська група і формування моральних якостей підлітка / В. В. Москаленко. - С.1-6. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СКАУТИ, ЯКОСТІ МОРАЛЬНІ, ПІДЛІТКИ
Васютинський, В. О. Владно-підвладні аспекти статево-рольової і гендерної взаємодії / В. О. Васютинський. - С.6-16
фывфыв: СПІВВІДНОШЕННЯ ВЛАДНО-ПІДВЛАДНІ, СПІВВІДНОШЕННЯ СТАТЕВО-РОЛЬОВІ
Горностай, П. П. Консультативный практикум : Продовж. Поч.: 2006. № 5 / П. П. Горностай. - С.16-28
фывфыв: БАТЬКИ, ДІТИ
Красновський, В. М. Глобальні системи сучасності і підліток: фактори взаємодії / В. М. Красновський. - С.28-32. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПІДЛІТКИ, ГЛОБАЛЬНІ СИСТЕМИ СУЧАСНОСТІ
Гурлєва, Т. С. Оздоровлення соціокультурного середовища дітей як психологічна проблема / Т. С. Гурлєва, О. О. Вовчик-Блакитна. - С.32-34
фывфыв: ЗАКІНЧ. ПОЧ.: 2006. № 5
Копилов, С. О. "Скажи ж мені, будь ласка, Сократе...": З досвіду Школи діалогу культур / С. О. Копилов. - С.34-39
фывфыв: МОТИВАЦІЯ УЧБОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ, ШКОЛЯРІ МОЛОДШІ, ЕКСПЕРИМЕНТ
Пилипенко, Н. М. Динамічні перетворення у мотиваційній сфері осіб із підвищеною тривожністю під впливом психокорекції / Н. М. Пилипенко. - С.49-58
фывфыв: СТУДЕНТИ, ПСИХОКОРЕКЦІЯ , МОТИВАЦІЯ
Тренінг профілактики алкогольної залежності підлітків / Сосін І.К., Кочарян О.С., Лозинський В.С. та ін. - С.39-48
фывфыв: ТРЕНІНГ, ПІДЛІТКИ, АЛКОГОЛЬНА ЗАЛЕЖНІСТЬ
Калошин, В. Ф. Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення / В. Ф. Калошин. - С.59-63
фывфыв: ПОЧУТТЯ. ЕМОЦІЇ. ДУМКИ, МИСЛЕННЯ, МЕТОД РАЦІОНАЛЬНОГО МИСЛЕННЯ
Вашека, Т. В. Рання діагностика та профілактика суїцидальної поведінки у підлітковому віці / Т. В. Вашека. - С.64-66
фывфыв: ПОВЕДІНКА СУЇЦИДАЛЬНА. ПРОФІЛАКТИКА, ПІДЛІТКИ
Пурло, Е. Ю. Возможность превенции суицида через работу с кризисными состояниями: интегративный подход / Е. Ю. Пурло. - С.67-74. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: СТАН КРИЗИСНИЙ, СУЇЦИД
Баранов, В. В. Соціальний педагог у закладі соціальної реабілітації: основні напрямки діяльності / В. В. Баранов. - С.74-78. - Бібліогр. в кінці ст.
фывфыв: ПЕДАГОГ СОЦІАЛЬНИЙ, ЗАКЛАДИ СОЦІАЛЬНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ
Кловацький, В. В. Виховання - мистецтво? Наука! / В. В. Кловацький. - С.78-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.
Шифр: ppts/2007/3
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2007г. N 3
Содержание:
Балл, Г. О. Наука як специфічна підсистема культури в контексті діалогічного підходу в освіті / Г. О. Балл. - С.1-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Тітов, В. М. поняття "психологічна логіка" і потреба в ньому сучасної психології / В. М. Тітов. - С.8-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Проскурняк, О. П. Чинники та етапи становлення материнства / О. П. Проскурняк. - С.13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
Приходько, М. І. Особистісно орієнтована підготовка соціального педагога та працівника - нова парадигма дослідження соціальної педагогіки / М. І. Приходько. - С.20-26
Дьяков, С. І. Методика діагностики мотиваційно-ціннісних орієнтацій у дослідженні суб'єктності особистості / С. І. Дьяков. - С.36-42. - Бібліогр.: с.41
Земба, А. Б. Проблема ефективності управління студентською групою: тренінг розвитку лідерських якостей студентів / А. Б. Земба. - С.42-48. - Бібліогр.: с.46
Заїка, Є. В. Психотренинг в профессиональной деятельности: комплексные психологические занятия для операторов / Є. В. Заїка, Є. В. Жорник. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Избуцкая, Н. В. Тренинг профессиональной коммуникации социальных педагогов и социальных работников / Н. В. Избуцкая. - С.51-55. - (Дальше будет)
Жук, С. М. Вплив емоційних факторів на соціально-психічну адаптацію підлітків / С. М. Жук. - С.56-58. - Бібліогр. в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання / В. Ф. Калошин. - С.58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Колісник, О. О. Смисловий діалог в педагогічному процесі / О. О. Колісник. - С.62-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Дмитрук, А. М. Соціонічні особливості менеджменту керівників освітніх закладів / А. М. Дмитрук. - С.65-67. - Бібліогр. в кінці ст.
Колесник, Л. Л. Особистісні домагання як фактор формування життєвих цілей / Л. Л. Колесник. - С.68-71. - Бібліогр. в кінці ст.
Капацина, А. О. Структури соціально-психологічних установок мотиваційно-необхідної сфери особистості керівників-початківців з різними рівнями адаптованості / А. О. Капацина. - С.72-80. - Бібліогр.: с.76
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

5.


    Калошин, В. Ф.
    Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текстььь] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 2. - С. 8-11
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Навчання -- Парадокси освітні

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

6.


    Калошин, В. Ф.
    Освітні парадокси традиційної системи навчання [Текстььь] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 3. - С. 11-15
Рубрики:
   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

7.


    Калошин, В. Ф.
    Як протистояти надмірним почуттям, емоціям, жахливим думкам за допомогою методу раціонального мислення [Текстььь] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2006. - N 6. - С. 59-63
Рубрики:
   
фывфывфыв:
Почуття. Емоції. Думки -- Мислення -- Метод раціонального мислення

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

8.


    Калошин, В. Ф.
    Конформізм: сутність, причини, наслідки, шляхи подолання [Текстььь] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 3. - С. 58-62. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Конформізм
   Поведінка--соціальна

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

9.
Шифр: ppts/2007/10
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2007г. N 10
Содержание:
Дусавицкий, А. К. О мотивационной модели урока в системе развивающего обучения / А. К. Дусавицкий. - С.1-4. - Библиогр. в конце ст.
Варфоломєєва, О. В. Акмеологічний і герменевтичний аспекти вивчення психотерапевтичних напрямів / О. В. Варфоломєєва. - С.5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Хомік, В. С. Емпатія та децентрація: досвід теоретичного осмислення та емпітичних досліджень / В. С. Хомік. - С.8-13. - (Далі буде)
Кікінеджі, О. М. Формування гендерної культури молоді / О. М. Кікінеджі, О. Б. Кізь. - С.19-36
Рибалка, В. В. : Психологічна профілактика суїцидальних тенденцій в учнівської молоді / В. В. Рибалка. - С.42-52
Сорока, А. В. Етапи періодизації історії вітчизняної пенітенціарної психології / А. В. Сорока. - С.52-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Малкова, Т. М. Психологічні механізми професійної деформації працівників міліції / Т. М. Малкова, І. А. Вартилецька. - С.54-60. - Бібліогр. в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Балл, Г. А. Представляя социальные представления: беседа / Г. А. Балл, В. А. Мединцев. - С.72-77
Ліщинська, О. А. Звіт про результати вивчення громадської думки жителів України з приводу поширення нетрадиційних релігій / О. А. Ліщинська. - С.78-80. - (Далі буде)
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

10.


    Калошин, В. Ф.
    Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості [Текстььь] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - К. : Компанія "СОЦИС", 2007. - N 10. - С. 67-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Мислення
   Образні, творчі здібності

   Психічний розвиток людини

   

Держатели документа:
ЖОУНБ

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

11.
Шифр: ppts/2008/8
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2008г. N 8
Содержание:
Горбунова, В. В. Етичні дилеми у практиці психологічної допомоги / В.В. Горбунова. - С.1-5
Католик, Г. Поняття ідентичності крізь призму психологічного розвитку дитини / Г. Католик, О. Шишак. - С.5-8
Дьяконов, Г. В. Философия диалога М.Бубера и проблемы онтологии и психологической личности / Г.В. Дьяконов. - С.8-16
Васьківська, С. В. Засоби особистісної презентації та робота з ними / С.В. Васьківська. - С.16-23
Заика, Е. В. "Экспериментальная психология памяти: основные методики и результаты исследований" / Е.В. Заика. - С.23-27
Локарева, Г. В. Теорія та методика діагнстики научуваності / Г.В. Локарева. - С.27-35
Аршава, І. Ф. Компьютерна діагностика емоційної стійкості / І.Ф. Аршава, Е.Л. Носенко. - С.35-37
Рептух, Н. О. Корекція та профілактика становища дитини в сім"ї як спосіб зниження її агресивності / Н.О. Рептух. - С.37-46
Пилипенко, Н. М. Мотиваційні механізми адаптації особистості сучасного студента до навчальних змін / Н.М. Пилипенко. - С.46-54
Ложкин, Г. В. Психология уверенности личности / Г.В. Ложкин. - С.54-59
Штрыголь, Д. В. Особенности семейного воспитания в семьях евангельских христиан-баптистов и православных христиан / Д.В. Штрыголь. - С.60-63
Мерхлякова, Е. Л. Социально-психологическая коррекционно-развивающая программа: профилактика психологической манипуляции и контроля сознания / Е.Л. Мерхлякова, В.Э. Петухов. - С.63-71
Калошин, В. Ф. Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику / В.Ф. Калошин. - С.71-73
Так учатся дети: педагогика, ориентированная на ребенка. - С.76-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Найти похожие
Перейти к описаниям статей

12.


    Калошин, В. Ф.
    Творче надбання В.Ф. Шаталова в освітню практику [Текстььь] / В.Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота : науково-практичний та освітньо-методичний. - 2008. - №8. - С. 71-73
Рубрики: педагогіка--персоналії
   

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шаталов, В.Ф. \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

13.
Шифр: ppts/2010/4
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010г. N 4
Содержание:
Семенов, И. Н. Развитие профессионально-знаниевых компетенций как компонентов человеческого капитала учашихся в свете болонского процесса / И. Н. Семенов. - С.1-4. - Лит. в конце ст.
Тюптя, О. В. Етапи вирішення проблемноі ситуаціі (на прикладі психологічного консультування ) / О. В. Тюптя. - С.4-11. - Л-ра в кінці ст.
Горбунова, В. В. Як спланувати психологічний експеримент? (знайомство з процедурою планування експериментів Д. Кемпбелла) / В. В. Горбунова. - С.12-16. - Л-ра в кінці ст.
Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе ) / С. В. Кривцова. - С.16-28
Галкович, І. В. Розвиток творчого мислення (спеціалізований курс для учнів 1-4 класів ) / І. В. Галкович. - С.29-33. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, А. В. Преодоление интеллектуальной ригидности методами процессуализации мышления при подготовке школьников к творческой деятельности / А. В. Губенко. - С.33-37. - Лит. в конце ст.
Музика, О. Л. Методики дослідження самооцінки творчих здібностей в учбовій діяльності / О. Л. Музика, І. С. Загурська. - С.36-47. - Л-ра в кінці ст.
Лукина, Л. Н. Практическая дельфинотерапия / Л. Н. Лукина. - С.47-57 : рис.
Зубаль, Н. Г. Матеріали діагностичного дослідження розвитку учнів та учнівських колективів / Н. Г. Зубаль. - С.58-62
Кальба, Я. Є. Масифікація та іі прояви в контексті сучасних телемедіа / Я. Є. Кальба. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Афанасьев, Ю. Л. Проблема субьекта художественного творчества (Из опыта самонаблюдений ) / Ю. Л. Афанасьев. - С.67-71
Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія: теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-76
Айвазова, Л. М. Людині з великоі літери присвячується: До 80-річного ювілею О. Т. Губка провідного наукового співробітника інституту психологіі ім. Г. С. Костюка / Л. М. Айвазова. - С.77-79
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

14.
Шифр: ppts/2010/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2010г. N 5
Содержание:
Моргун, В. Ф. Багатовимірність та цілісність менталітету особистості / В. Ф. Моргун. - С.1-10. - Л-ра в кінці ст.
Кривцова, С. В. Жизненные навыки (Уроки психологии в первом классе) / С. В. Кривцова. - С.10-20 : табл.
Никончук, Н. О. Усна народна творчість як засіб ціннісноі підтримки розвитку здібностей у молодшому шкільному віці / Н. О. Никончук. - С.20-35 : табл.
Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Штриголь, Д. В. Шлюбно-рольові настанови у юнацькому віці / Д. В. Штриголь. - С.36-45. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Максименко, О. Г. Дослідження механізмів психологічного захисту особистості в залежності від рівня диференціаціі психіки / О. Г. Максименко. - С.45-50. - Л-ра в кінці ст. : табл.
Лимар, Л. В. Осноані чинники конфліктів в системі відносин / Л. В. Лимар. - С.50-54. - Л-ра в кінці ст.
Щербина, Л. Ф. Рівні мислення психолога-практика / Л. Ф. Щербина. - С.61-66. - Л-ра в кінці ст.
Болтівець, С. І. Психологічні чинники розвитку мовноі свідомості у науковій спадщині Івана Огієнка / С. І. Болтівець. - С.66-71. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Раціонально-емотивна терапія : теорія та практика / В. Ф. Калошин. - С.71-80. - Л-ра в кінці ст.
Барданова, Е. В. Особенности выбора жертвы преступником / Е. В. Барданова. - С.54-60. - Лит. в конце ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

15.
Шифр: obdy/2010/6
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2010г. N 6
Содержание:
Губенко, О. В. Біополярна структура творчої інтелектуальної активності у взаємодії логіки та інтуіції / О. В. Губенко. - С.2-11. - Л-ра в кінці ст.
Січко, С. М. Програма "Обдарованість" / С. М. Січко. - С.11-19
Січко, С. М. Програма товариства юних науковців (5-6 класи) / С. М. Січко, О. М. Денисенко. - С.20-24. - Л-ра в кінці ст.
Джурмій, І. В. Культурологічний компонент в процесі навчання англійській мові / І. В. Джурмій. - С.24-29. - Л-ра в кінці ст.
Неделевич, В. Ю. Психологічний супровід обдарованих учнів / В. Ю. Неделевич. - С.30-33. - Л-ра в кінці ст.
Науменко, Р. А. Позашкільна навчально-виховна робота з обдарованими дітьми на основі теорії розв'язання винахідницьких завдань (з досвіду дитячого оздоровчо-екологічного центру) / Р. А. Науменко. - С.33-40. - Л-ра в кінці ст.
Кузнєцова, І. В. Дитина і комп'ютер: виховання особистості в інформаційному суспільстві / І. В. Кузнєцова. - С.41-46
Калошин, В. Ф. Как развивать талант своего ребенка? / В. Ф. Калошин. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст.
Павлова-Сисюк, Т. В. Проект "всеукраїнські дитячі будівельні забавки" (оздоровлення дітей у літній період) / Т. В. Павлова-Сисюк. - С.53-56
Янковчук, М. М. Аналіз освітніх систем для навчання обдарованих дітей / М. М. Янковчук. - С.57-62. - Л-ра в кінці ст.
Заяц, Н. В. Розвиток творчих здібностей дітей з вадами слуху / Н. В. Заяц. - С.63-67
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

16.


    Калошин, В. Ф.
    Как развивать талант своего ребенка? [] / В. Ф. Калошин // Обдарована дитина = Gifted child. - 2010. - N 6. - С. 46-52. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Сімейне виховання

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

17.
Шифр: ppts/2011/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011г. N 5
Содержание:
Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-9
Помиткін, Е. О. Мотивація духовного розвитку особистості як предмет психологічного дослідження / Е. О. Помиткін. - С.9-12. - Л-ра в кінці ст. : рис.
Климчук, В. О. Ставлення до смерті та проблема розвитку его-ідентичності в юнацькому віці / В. О. Климчук, В. В. ГорбуноваЯ. В. Мойсієнко. - С.13-17. - Л-ра в кінці ст.
Зелинська, Ю. О. Психокорекція аутоагресивноі поведінки підлітків / Ю. О. Зелинська. - С.18-20. - Л-ра в кінці ст.
Оверченко, А. І. Методика дослідження психологічних особливостей правосвідомості підлітків / А. І. Оверченко. - С.21-30
Олексюк, В. Р. Тренінг педагогічноі рефлексіі / В. Р. Олексюк. - С.30-41. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Синдром ослабленого внимания и гиперактивности у детей и его коррекция (анализ зарубежных исследований) / Е. В. Заика. - С.41-46. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Моніторінг якості підготовки фахівців у системі вищоі освіти / Н. О. Чайкіна. - С.46-52. - Л-ра в кінці ст. : формы
Березина, Т. Н. Стили сотрудничества и соперничества во взаимоотношениях студентов вечерней формы обучения / Т. Н. Березина. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Рышкова, Л. Подготовка студентов к работе с социально дезориентированными школьниками / Л. Рышкова. - С.59-62
Разина Т. В,. Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов / Т. В, Разина. - С.62-67
Калошин, В. Ф. Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.68-72
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

18.
Шифр: ppts/2011/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2011г. N 6
Содержание:
Купрейченко, А. Б. Концептуальные основы исследования феноменов доверия и недоверия / А. Б. Купрейченко. - С.1-10. - Лит. в конце ст.
Перун, М. Б. Типологія емоційного ставлення жінок до материнства / М. Б. Перун. - С.11-16. - Л-ра в кінці ст.
Дементьева, И. Жестокое обращение с ребенком в семье: последствия для личностного развития / И. Дементьева. - С.17-20
Емяшева, Ж. В. Риск возникновения суицидальных тенденций у людей с аддиктивным поведением ( возрастной аспект) / Ж. В. Емяшева. - С.20-28. - Лит. в конце ст.
Смолинская, О. В. Опросник на выявление полоролевого конфликта в созависимых отношениях / О. В. Смолинская. - С.29-41. - Лит. в конце ст.
Инструментарий психологической диагностики готовности ребенка к обучению в школе. - С.41-42
Аверина, . Методика экспресс-диагностики интелектуальных способностей (МЭДИС) детей 6-7 летнего возраста / И. С. Аверина, Е. И. ЩеблановаЕ. Н. Задорина. - С.43-50
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик шкала уникання та шкала професійно-сімейного конфлікту / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.50-55. - Л-ра в кінці ст.
Зак, А. З. Диагностика различий в мышлении младших школьников / А. З. Зак. - С.55-68
Фальова, О. Є. Особливості особистості студентів ВНЗ: динаміка від курсу до курсу та звязок зі спеціальністю (на допомогу практичному психологу) / О. Є. Фальова, Є. В. Заіка. - С.69-76
Калошин, В. Ф. Управління думками- ефективний засіб досягнення щастя здоровя успіхів кожною людиною / В. Ф. Калошин. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

19.


    Калошин, В. Ф.
    Управління думками-ефективний засіб досягнення щастя , здоров'я , успіхів кожною людиною [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 5. - С. 68-72
Рубрики: Управління думками
   Мислення

   Гігієна (екологія) розуму

фывфывфыв:
характеристика думок -- характеристика мысли -- думка -- мысль -- успіх -- успех

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

20.


    Калошин, В. Ф.
    Управління думками- ефективний засіб досягнення щастя здоровя успіхів кожною людиною [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2011. - N 6. - С. 76-80. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Думка--Управління
   Педагогіка успіху

   Позитивне мислення

фывфывфыв:
самоконтроль -- самоконтроль -- саморозвиток -- саморазвитие

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

21.
Шифр: obdy/2012/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2012г. N 2
Содержание:
Шумакова, Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка / Н. Б. Шумакова. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Процько, Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога / Т. М. Процько. - С.7-15
Маланчук, О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом / О. М. Маланчук. - С.16-24
Горбатюк, Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання / Н. А. Горбатюк. - С.25-31
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу) / В. В. Онищенко. - С.32-34
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.35-40
Гурлєва, Т. Важковиховувані діти потребують розуміння / Т. Гурлєва. - С.41-44
Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії / І. М. Біла. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками / В. Ф. Калошин. - С.50-56
Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-60
Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики. - С.60-62
Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.62-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

22.
Шифр: obdy/2012/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текстььь]. - К. : СОЦИС. - Выходит 10 раз в год
2012г. N 3
Содержание:
Журавлёв, А. Л. Образование одарённых - государственная проблема / А. Л. Журавлёв, В. В. РубцовА. А. Марголис. - С.2-10
Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.11-17
Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.18-22
Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів : для 3-го класу / В. В. Онищенко. - С.27-31
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.32-38
Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками? / В. Ф. Калошин. - С.44-54. - Л-ра в кінці ст.
Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-57
Рассыпанные буквы, или непростые загадки : для детей младшего школьного возраста. - С.57-60
Красноречивые кубики : задания для учеников средних классов. - С.60-63
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

23.


    Калошин, В. Ф.
    Раціонально-емотивна терапія: теорія та практика [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 4. - С. 71-76
Рубрики: Психотерапія
фывфывфыв:
емоційний стан -- эмоциональный стан -- збудлива подія -- возбуждающее событие

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

24.


    Калошин, В. Ф.
    Як навчити дитину управляти своїми думками [] / В. Ф. Калошин // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 2. - С. 50-56
Рубрики: Дитяча психологія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

25.


    Калошин, В. Ф.
    Раціонально-емотивна терапія : теорія та практика [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2010. - N 5. - С. 71-80. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Терапія--Раціонально-емотивна
   Педагогічна психологія

   Мислення --Позитивне


Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

26.


    Калошин, В. Ф.
    Як навчити дитину управляти своїми думками? [] / В. Ф. Калошин // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 3. - С. 44-54. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Дитяча психологія

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

27.
Шифр: ppts/2012/5
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012г. N 5
Содержание:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.1-5
Андрух, П. Г. Характеристика типов отношения к болезни у лиц, зависимых от психоактивных веществ / П. Г. Андрух. - С.5-9
Мединська, Ю. Я. Психоаналітична інтерпретаця феномену стигматизації осіб, котрі страждають на психічни розлади / Ю. Я. Мединська, Р. Т. Гривул. - С.10-17. - Л-ра в кінці ст.
Невах, Є. Г. Конструювання психодіагностичного інструментарію у емпіричних дослідженнях / Є. Г. Невах, В. М. Панченко. - С.17-22. - Л-ра в кінці ст.
Корнілова, В. В. Психокорекційна програма поліпшення емоційної атмосфери у сім'ї (для батьків дітей дошкільного віку) / В. В. Корнілова. - С.22-34. - Л-ра в кінці ст.
Максименко, С. Д. Адаптація психодіагностичних методик Шкала професійної стресованості та Шкала професійної завантаженості / С. Д. Максименко, О. М. КокунЄ. В. Тополов. - С.34-37. - Л-ра в кінці ст.
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.38-61
Оверченко, А. І. Дослідження сором'язливості як характерологічної риси особитості в осіб юнацького віку / А. І. Оверченко. - С.62-68. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Колір та музика як засоби психічної саморегуляції / В. Ф. Калошин. - С.69-76. - Л-ра в кінці ст.
Горбунова, В. В. Психологічні особливості студентсько-викладацьких взаємин: аналіз психологічного контракту / В. В. Горбунова, І. А. Степанюк. - С.76-80. - Л-ра в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

28.


    Калошин, В. Ф.
    Колір та музика як засоби психічної саморегуляції [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 5. - С. 69-76. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психічна саморегуляція
   Арттерапія

фывфывфыв:
засоби психічної саморегуляції -- средства психической саморегуляции -- кольори -- цвета -- музика -- музыка -- нейрофотонне самооздоровлення -- нейрофотонное самооздоровление -- психопроцесор -- психопроцессор

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

29.
Шифр: ppts/2012/6
   Журнал

Практична психологія та соціальна робота [Текстььь]. - К. : СОЦИС, 1997 -
2012г. N 6
Содержание:
Творча спадщина В. А. Роменця: сучасний погляд (Матеріали до ювілею В. А. Роменця). - С.3-7
Краєва, О. А. Програма тренінгового курсу "Подолання кризи ідентичності підлітків" 7-8 класів (13-14 років) / О. А. Краєва. - С.7-14. - Л-ра в кінці ст.
Чайкіна, Н. О. Методичні засади співвідношення Я-базового і Я-ситуаційного у структурі професійної адаптації / Н. О. Чайкіна. - С.14-20. - Л-ра в кінці ст.
Семёнова, Е. М. Развитие эмоциональной культуры педагога / Е. М. Семёнова. - С.20-27. - Лит. в конце ст.
Воронюк, І. В. Психологічна система інтегральних інтонаційних сигналів у структурі педагогічного впливу як складова проблеми креативності взаємодії вчителя з учнями / І. В. Воронюк. - С.27-34. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Одновременный отсчёт нескольких событий как способ формирования внимания школьников / Е. В. Заика. - С.34-45. - Лит. в конце ст.
Сорока, А. В. Психологічні особливості різних типів кримінальних груп засуджених / А. В. Сорока. - С.45-51. - Л-ра в кінці ст.
Задорожнюк, И. Е. Исследование помощи другому как новый ориентир в психологии / И. Е. Задорожнюк. - С.51-53
Гаврилькевич, В. К. Емоційна саморегуляція дорослих із ішемічною патологією серця / В. К. Гаврилькевич. - С.53-58. - Л-ра в кінці ст.
Третяк, Т. М. Проблема психологічної готовності учнів до творчого сприймання інформації / Т. М. Третяк. - С.59-62. - Л-ра в кінці ст.
Ткачук, Т. А. Ефективне використання копінг-стратегій як складових копінг-поведінки молодої особистості / Т. А. Ткачук. - С.63-67. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність / В. Ф. Калошин. - С.67-72. - Л-ра в кінці ст.
Губенко, О. В. Парадокси і суперечності соціально-історичної творчості: соціально-психологічні аспекти проблеми соціальних перетворень / О. В. Губенко. - С.72-78. - Л-ра в кінці ст.
Фальковська, Л. М. Справедливість як предмет соціально-психологічного дослідження / Л. М. Фальковська. - С.79-80
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

30.


    Калошин, В. Ф.
    Розумний егоїзм: витоки, сутність, необхідність [] / В. Ф. Калошин // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - N 6. - С. 67-72. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Психологія особистості
   Особитість і мораль

   Міжособистісні відносини

фывфывфыв:
егоїзм -- эгоизм -- розумний усвідомлений егоїзм -- разумный осознанный эгоизм -- альтруїзм -- альтруизм

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ФП (1)
Свободны: ФП (1)

Найти похожие

 1-30    31-60   61-89 
 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)