Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Козьменко, Сергій Миколайович$<.>
Общее количество найденных документов : 2
Показаны документы с 1 по 2
1.
336.71(075.8)
К59


    Козьменко, Сергій Миколайович.
    Стратегічний менеджмент банку [] = Strategis management of a bank : навч. посібник / С. М. Козьменко, Ф. І. Шпиг, І. В. Волошко. - Суми : Унів. кн., 2003. - 733 с. : табл. - (Серія "Майстер-клас"). - Дод.: с. 560-732. - ISBN 966-680-086-1 : 60.00 грн, 85.00 грн
УДК
ББК 65.262.10я73
Рубрики: Банки--Стратегічний менеджмент--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
стратегія банку банку -- стратегия банка -- стратегчне управління банку -- стратегическое управление банка -- финансовая стратегия банка -- фінансова стратегія банку -- стратегічний контроль -- стратегический контроль -- конкурентоспроможність банку -- конкурентоспособность банка -- інновації -- инновации -- управління ризиками -- управление рисками -- управління персоналом банку -- управление персоналом банка -- маркетинг у банку -- маркетинг в банке -- сфера збуту -- сфера сбыта -- финансовое планирование в банке -- фінансове планування в банку
Аннотация: Основні етапи стратегічного управління у банку: основні його функції та інструменти, маркетингова та фінансова діяльність, стратегічний розвиток банку та ін.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Шпиг, Федір Іванович; Волошко, Іван Васильович
Экземпляры всего: 4
ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Свободны: ЧЗ (1), ВВ (1), ФОНД (2)
Найти похожие

2.
368.021
Ч-75


   
    "4Р" маркетингу страхових компаній [] : монографія / [О. В. Козьменко та ін.] ; кер. авт. кол. О. В. Козьменко. - Суми : Унів. книга, 2015. - 431, [1] с. : рис., табл. - Дод.: с. 411-431. - ISBN 978-966-680-702-4 : 171.00 грн
УДК
ББК 65.271 + 65.050.24
Рубрики: Маркетинг--Наукові видання
   Страхування--Наукові видання

   
фывфывфыв:
страховий маркетинг -- страховой маркетинг -- страховые компании -- страхові компанії -- страховий продукт -- страховой продукт -- брендінг -- брендинг -- маркетингові комунікації -- маркетинговые коммуникации -- цінова політика -- ценовая политики -- збутовая політика -- сбытовая политика -- медичне страхування -- медицинское страхование -- страхування життя -- страхование жизни -- страхування туризму -- страхование туризма -- банкострахування -- банкострахование -- управління персоналом -- управление персоналом -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия
Аннотация: Розкрито сутність страхового маркетингу й дослідженно маркетингові комунікації страхової компанії, імідж і брендинг у страхуванні. Більш докладно з позиції "4Р" охарактеризовані страхування життя, майнове страхування, медичне страхування, страхування туризму, банкострахування та страхування від катастрофічних ризиків

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Козьменко , Ольга Володимирівна; Козьменко, Сергій Миколайович; Васильєва, Тетяна Анатоліївна; Абрамітова, Д. Р; Козьменко, Ольга Володимирівна \кер. авт. кол.\
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)