Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Сохацька, Олена$<.>
Общее количество найденных документов : 4
Показаны документы с 1 по 4
1.
336.76(075.8)
С68


    Сохацька, Олена Миколаївна.
    Біржова справа [] : підручник / О. М. Сохацька. - 2-ге вид., переробл. та допов. - Т. : Карт-бланш ; К. : Кондор, 2008. - 632 с. : табл., рис. - Бібліогр.: с. 612-627. - Термін. покажч.: с. 628-631. - ISBN 966-7952-15-0 : 82.00 грн, 95.00 грн
УДК
ББК 65.421я73
Рубрики: Біржова справа--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
біржі -- биржи -- біржова торгівля -- биржевая торговля -- біржовий товар -- биржевой товар -- біржові ринки -- биржевые рынки -- ф'ючерсні ринки -- фьючерсные рынки -- біржові ціни -- биржевые цены -- біржові операції -- биржевые операции -- біржові торги -- биржевые торги -- біржові угоди -- биржевые соглашения -- біржові контракти -- биржевые контракты -- електронний трейдинг -- электронный трейдинг -- ф'ючерсна торгівля -- фьючерсная торговля -- фінансові ф'ючерси -- финансовые фьючерсы -- біржова спекуляція -- биржевая спекуляция -- хеджування -- хеджирование
Аннотация: Теоретичні засади та організаційні аспекти біржової справи, основи ф'ючерсної та опціонної торгівлі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича
Экземпляры всего: 2
ФОНД (1), ЧЗ (1)
Свободны: ФОНД (1), ЧЗ (1)
Найти похожие

2.
336.764/768(075)
С68


    Сохацька, Олена Миколаївна.
    Біржова справа [] : підручник / О. М. Сохацька ; Мін-во освіти і науки, Тернопільська акад. народ. госп-ва. - Тернопіль : Карт-бланш, 2003. - 603 с. : рис., табл. - Бібліогр.: с. 586-598. - Термин. покажч.: с. 599-602. - Дод.: с. 582-585. - ISBN 966-7952-15-0 : 42.00 грн
УДК
ББК 65.9(4УКР)421я73
Рубрики: Біржова справа--Україна--Навчальні видання для вищої школи
фывфывфыв:
біржі -- біржова торгівля -- міжнародні біржові ринки -- ф'ючерсні ринки -- біржові торги -- кліриг -- електронний трейдинг -- торгівля опціонами -- біржова спекуляція -- хеджування
Аннотация: Розкрито теоретичні засади та організаційні аспекти біржової справи, основи ф'ючерсної та біржової торгівлі.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільська академія народного господарства
Экземпляры всего: 1
ЧЗ (1)
Свободны: ЧЗ (1)
Найти похожие

3.
Шифр: zeek/2019/18/2
   Журнал

Журнал Європейської економіки [Текстььь]. - Т. : Економічна думка, 2002 - . - ISSN 1684906Х. - Выходит ежеквартально
2019г. т.18 N 2
Содержание:
Апріле, Марія Кармела. Теорія перспектив і податкова дисципліна з позицій моделі макроекономічної рівноваги на мікроекономічних засадах / М. К. Апріле [и др.]. - С.117-140. - Бібліогр. в кінці ст.
Другие авторы: Бузато Ф., Джулі Ф., Маркетті Е.
Шліхтер, Бьярне Реруп. Сорсинг ресурсів інформаційних систем на ринках, що розвиваються: приклад України / Б. Р. Шліхтер, Н. Болквадзе. - С.141-153. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончар, Ольга. Інтеграційні фактори сучасності як передумови розвитку маркетингового потенціалу / О. Гончар, І. Поліщук. - С.154-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Козюк, Віктор. Незалежність центробанків, інфляція та фрагментаризація суспільства в постсоціалістичних країнах / В. Козюк. - С.167-186. - Бібліогр. в кінці ст.
Десятнюк, Оксана. Антициклічне фіскальне регулювання економік країн світу - можливості для України / О. Десятнюк, Т. Маршалок. - С.187-211. - Бібліогр. в кінці ст.
Іщук, Світлана. Розвиток хімічної індустрії в Україні та світі: порівняльна оцінка / С. Іщук, Л. Коваль. - С.212-227. - Бібліогр. в кінці ст.
Сохацька, Олена. Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти / О. Сохацька, Сідхарх. - С.228-241. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

4.


    Сохацька, Олена.
    Вплив маркетингу соціальних медіа на купівельну поведінку споживача: концептуальні аспекти [] / О. Сохацька, Сідхарх // Журнал Європейської економіки. - 2019. - Том 18, N 2. - С. 228-241. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1684-906Х
Рубрики: Торгівля--Цифрові технології
   Соціальні мережі--Маркетинг

   Споживачі--Поведінка

фывфывфыв:
поведінкова економіка -- прийняття рішень -- маркетингові стратегії -- аналіз споживачів

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Сідхарх

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)

Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)