Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизация
Фамилия
Пароль
 

Базы данных


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результаты поиска

Вид поиска

Область поиска
Формат представления найденных документов:
полныйинформационныйкраткий
Отсортировать найденные документы по:
авторузаглавиюгоду изданиятипу документа
Поисковый запрос: <.>A=Яковлєв, Анатолій Іванович$<.>
Общее количество найденных документов : 3
Показаны документы с 1 по 3
1.
Шифр: efpr/2019/1
   Журнал

Економіка. Фінанси. Право [Текстььь]. - К. : Аналітик, 1994 - . - Выходит ежемесячно
2019г. N 1
Содержание:
Терещенко, Тетяна Євгеніївна. Проблеми формування фінансового потенціалу розвитку страхових компаній / Т. Є. Терещенко, М. Т. Сук. - С.4-7. - Бібліогр. в кінці ст.
Ткаченко, Сергій Анатолійович. Інтрузія рахунку-екрану за проміжним результуючим комерційно-виробничим показником "Маркетингові витрати" у місію обліково-економічного забезпечення / С. А. Ткаченко, О. М. Потишняк. - С.8-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковенко, Світлана Леонідівна. Облік та аналіз ефективного використання виробничих запасів на підприємстві в сучасних умовах / С. Л. Яковенко. - С.11-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Яковлєв, Анатолій Іванович. Економічна оцінка втрат людського капіталу від участі у військових діях на Донбасі / А. І. Яковлєв. - С.15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Ананська, Марина Олексіївна. Удосконалення інформаційно-аналітичного та документального забезпечення обліку операцій з давальницькою сировиною / М. О. Ананська, І. В. Мостова. - С.20-26. - Бібліогр. в кінці ст.
Швець, Наталія Вячеславівна. Будівельна галузь України: аналіз динаміки та визначення напрямів розвитку / Н. В. Швець, В. А. Аліпова. - С.27-30. - Бібліогр. в кінці ст.
Табенська, Оксана Ігорівна. Інноваційні тенденції розвитку ресторанного бізнесу / О. І. Табенська. - С.31-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Костюнік, Олена Валеріївна. Особливості та відмінності обліку основних засобів за національними та міжнародними стандартами бухгалтерського обліку / О. В. Костюнік, Т. С. Чайковська. - С.35-37. - Бібліогр. в кінці ст.
Шапаренко, Олександр Андрійович. Роль та місце комітетів у здійсненні законодавчої функції Верховної Ради України / О. А. Шапаренко. - С.38-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Шапаренко, Олександр Андрійович. Тимчасові слідчі комісії Верховної Ради України: забезпечення парламентського контролю / О. А. Шапаренко. - С.40-41. - Бібліогр. в кінці ст.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие
Перейти к описаниям статей

2.


    Яковлєв, Анатолій Іванович.
    Економічна оцінка втрат людського капіталу від участі у військових діях на Донбасі [] / А. І. Яковлєв // Економіка. Фінанси. Право. - 2019. - N 1. - С. 15-19. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Воєнні дії--Донбас
   Людський капітал--Україна

фывфывфыв:
організація об'єднаних сил -- відволікання працездатного населення -- склад втрат -- робоча сила -- методи розрахунку -- учбово-військові збори

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : ПЧЗ (1)
Свободны: ПЧЗ (1)

Найти похожие

3.
339.138:334.716](075.8)
М27


   
    Маркетинг промислового підприємства [] : навч. посіб. / [А. І. Яковлєв та ін.] ; за ред.: А. І. Яковлєва, М. І. Ларки ; М-во освіти і науки України, Нац. техніч. ун-т "Харків. політехн. ін-т". - Київ : Кондор, 2019. - 500, [4] с. : рис., табл. - Авт. зазначено на звороті тит. арк. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 978-617-7729-58-6 : 435.00 грн
УДК
ББК 65.290-2я73
Рубрики: Маркетинг--Промислові підприємства--Навчальні видання для вищої школи
   
фывфывфыв:
розвиток промислового маркетингу -- стратегії промислового маркетингу -- ринок промислових товарів -- маркетингова діяльність -- маркетингові дослідження -- конкуренція промислових товарів -- сегментування ринку -- попит товарів -- потреби у промисловій продукції -- закупівля промислових товарів -- товарна політика -- цінова політика -- управління розподілом -- збут готової продукції -- регулювання збутових запасів -- маркетингові комунікації -- виставкова діяльність -- реклама продукції -- ефективність маркетингової діяльності
Аннотация: Планування маркетингової діяльності, кон'юктура ринку промислової продукції, товарна та цінова політика, управління розподілом і збутом готової продукції.

Держатели документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Доп.точки доступа:
Яковлєв, Анатолій Іванович; Ларка, Микола Іванович; Сударкіна, Світлана Петрівна; Кобєлєв, Валерій Миколайович; Яковлєв, Анатолій Іванович \ред.\; Ларка, Микола Іванович \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Экземпляры всего: 1
ВВ (1)
Свободны: ВВ (1)
Найти похожие

 
© Международная Ассоциация пользователей и разработчиков электронных библиотек и новых информационных технологий
(Ассоциация ЭБНИТ)