Пошуковий запит: <.>A=Євсейцева, О. С.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Агросвіт - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Євсейцева О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача"/О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава, 2017,N N 4.-С.52-54
|
>3.
| Економіка та держава - 2018г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>4.
| Економіка та держава - 2019г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>5.
| Економіка та держава - 2017г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Економіка та держава - 2016г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>7.
| Економіка та держава - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>8.
| Євсейцева О. С. Особливості розробки маркетингової стратегії вищого навчального закладу/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2017,N N 3.-С.77-79
|
>9.
| Євсейцева О. С. Розвиток маркетингових комунікацій шляхом стимулювання продажу дитячих товарів/О. С. Євсейцева, М. Є. Гейко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2020,N N 5.-С.83-89
|
>10.
| Євсейцева О. С. Співпраця представників українського бізнесу та закладів вищої освіти як засіб освітньої інновації/О. С. Євсейцева, Б. О. Колесник, П. С. Волковинська // Економіка та держава, 2018,N N 12.-С.55-58
|
>11.
| Євсейцева О. С. Стратегічний маркетинг як інструмент підтримки конкурентоспроможності аграрних компаній/О. С. Євсейцева, П. С. Волковинська // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 5.-С.73-77
|
>12.
| Євсейцева О. С. Сучасні методики прогнозування кон'юнктури ринку та їх використання при проведенні маркетингових досліджень/О. С. Євсейцева, Д. В. Новіков // Економіка та держава, 2016,N N 5.-С.97-100
|
>13.
| Євсейцева О. С. Таргетинг - цілеспрямований вплив на споживача/О. С. Євсейцева, Д. Д. Меркулова // Економіка та держава, 2019,N N 3.-С.107-113
|
>14.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2020г.,N 5 (Введено оглавление)
|
|