Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Єранкін, О. О.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.

Єранкін О. О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації/О. О. Єранкін // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.43-50
2.

Єранкін О.О. Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми/О. О. Єранкін // Економіка та держава, 2008,N N 9.-С.14-16
3.

Єранкін О. О. Місце виробництва біопалива у формуванні маркетингових стратегій підприємств АПК України в контексті глобалізаційних проблем/О. О. Єранкін // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 12.-С.128-134
4.

Єранкін О.О. Формування маркетингових орієнтирів підприємств АПК України в контексті світової продовольчої кризи/О. О. Єранкін // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 11.-С.105-112
5.

Єранкін О.О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми/О. О. Єранкін // Економіка та держава, 2008,N N 8.-С.30-33
6.

Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 12 (Введено оглавление)
7.

Економіка та держава - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
8.

Економіка та держава - 2008г.,N 9 (Введено оглавление)
9.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
10.

Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)