Пошуковий запит: <.>A=Єранкін, О. О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Єранкін О. О. Формування нової парадигми маркетингу в умовах глобалізації/О. О. Єранкін // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 4.-С.43-50
|
>2.
| Єранкін О.О. Нові горизонти маркетингу: напрями розвитку нової парадигми/О. О. Єранкін // Економіка та держава, 2008,N N 9.-С.14-16
|
>3.
| Єранкін О. О. Місце виробництва біопалива у формуванні маркетингових стратегій підприємств АПК України в контексті глобалізаційних проблем/О. О. Єранкін // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 12.-С.128-134
|
>4.
| Єранкін О.О. Формування маркетингових орієнтирів підприємств АПК України в контексті світової продовольчої кризи/О. О. Єранкін // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2008,N N 11.-С.105-112
|
>5.
| Єранкін О.О. Проблеми сучасного маркетингу: необхідність розробки нової парадигми/О. О. Єранкін // Економіка та держава, 2008,N N 8.-С.30-33
|
>6.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 12 (Введено оглавление)
|
>7.
| Економіка та держава - 2008г.,N 8 (Введено оглавление)
|
>8.
| Економіка та держава - 2008г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>9.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>10.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2008г.,N 11 (Введено оглавление)
|
|