Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Антонова, О. Є.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 29
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-29 
1.

Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/за ред. О. А. Дубасенюка. - 2004
2.

Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - 2006
3.

Дубасенюк О.А. Концептуальні моделі педагогічної освіти/О. А. Дубасенюк. - 2006 // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.8-29
4.

Осадчий М.М. Тенденції розвитку національних освітніх систем/М. М. Осадчий, О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.30-50
5.

Сидорчук Н.Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/Н. Г. Сидорчук // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.51-67
6.

Вітвицька С.С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/С. С. Вітвицька // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.68-99
7.

Дубасенюк О.А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/О. А. Дубасенюк // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.100-173
8.

Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
9.

Яценко С.Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/С. Л. Яценко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.215-234
10.

Якса Н.В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/Н. В. Якса // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.235-255
11.

Калінін В.О. Теоретичні засади моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами діалогу культур/В. О. Калінін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.256-273
12.

Костюшко Ю.О. Модель підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії у ситуації конфлікту/Ю. О. Костюшко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.274-293
13.

Єремєєва В.М. Проблема розробки та впровадження моделей інноваційних технологій підготовки майбутнього вчителя/В. М. Єремєєва // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.294-301
14.

Спірін О.М. Моделювання кредитно-модульної системи підготовки вчителя у вигляді спільного європейського освітнього проекту/О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.302-315
15.

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка - 2007г.,N 35 (Введено оглавление)
16.

Антонова О. Є. Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл Житомира)/О. Є. Антонова // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка . -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2007,N N 35.-С.66-69
17.

Щерба Н. С. Підготовка майбутнього вчителя іноземної мови до формування в учнів іншомовної стратегічної (діяльнісної) компетенції/Н. С. Щерба ; [за ред. О. Є. Антонової]. - 2010
18.

Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка - 2010г.,N 50 (Введено оглавление)
19.

Антонова О. Є. Історія становлення і розвитку кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка/О. Є. Антонова // Вісник Житомирського державного університету ім. Івана Франка . -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2010,N N 50.-С.45-50
20.

Вища педагогічна освіта і наука України: історія, сьогодення та перспективи розвитку. Житомирська область/[В. П. Андрущенко та ін. ; ред. рада: Кремень В. Г. (голова) та ін. ; редкол.: Саух П. Ю. та ін.]. - 2009
 1-20    21-29 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)