Пошуковий запит: <.>A=Арсеєнко, А.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Україна в глобалізованому світі. - 2007
|
>2.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>3.
| Арсеєнко А. Демістифікація "нової економіки" і проблема безробіття у США та Євросоюзі за умов глобальної кризи/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 2.-С.28-48
|
>4.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Арсеєнко А. Глобалізація як вона є на порозі ХХI століття/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2010,N N 4.-С.114-137
|
>6.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2011г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>7.
| Економіка України - 2011г.,N 7 (Введено оглавление)
|
>8.
| Арсеєнко А. Що таке неолібералівзм у контексті сучасної "економікс" та економіки/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 2.-С.78-106
|
>9.
| Єщенко П. Деміфологізація неолібералізму - шлях до подолання догматизму в економічної науці/П. Єщенко, А. Арсеєнко // Економіка України. -К.:Преса України, 2011,N N 7.-С.14-25
|
>10.
| Економіка України - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>11.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2012г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>12.
| Єщенко П. Неошумпетеріанська парадигма інноваційного господарювання як імператив розвитку України/П. Єщенко, А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 1.-С.43-61
|
>13.
| Єщенко П. Відновлення соціально-економічного розвитку - пріоритет номер один у світі та в Україні/П. Єщенко, А. Арсеєнко // Економіка України. -К.:Преса України, 2012,N N 1.-С.36-50
|
>14.
| Социализм: ХХI век. Поиск путей к справедливому строю - с учетом объективных реалий, современных запросов и уровня сознательности людей/[Мигович І. І. та ін. ; ред. рада П. М. Симоненко та ін.]. - 2013
|
>15.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2014г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>16.
| Арсеєнко А. США та Україна: сценарії деіндустріалізації/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2014,N № 2.-С.23-47
|
>17.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2016г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>18.
| Арсеєнко А. Колективно-договірне регулювання трудових відносин у трьох вимірах/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 4.-С.40-62
|
>19.
| Соціологія: теорія, методи, маркетинг - 2017г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>20.
| Арсеєнко А. Камо грядеши, Україно, у XXI столітті?/А. Арсеєнко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2017,N N 1.-С.30-33
|
|