Пошуковий запит: <.>A=Артімонова, І. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 18
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2010г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>2.
| Артімонова І.В. Особливості формування і функціонування служби маркетингу на аграрних підприємствах/І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 1.-С.82-85
|
>3.
| Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>4.
| Артімонова І.В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства/І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 4.-С.94-101
|
>5.
| Актуальні проблеми економіки - 2010г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>6.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2010г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>7.
| Артімонова І.В. Методичні підходи до оцінки ефективності маркетингової діяльності аграрних підприємств/І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. -К.:Нац. акад. управління, 2010,N N 5.-С.46-51
|
>8.
| Артімонова І.В. Формування системи аграрного маркетингу на регіональному рівні/І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2010,N N 4.-С.166-170
|
>9.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2011г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>10.
| Артімонова І. В. Формування каналів розподілу сільськогосподарської продукції/І. В. Артімонова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2011,N N 5.-С.105-109
|
|
|