Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Бевзенко, Л.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Бевзенко Л. Життєвий успіх, цінності, стилі життя/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2007,N N 4.-С.132-151
2.

Бевзенко Л. Еврестичний потенціал поняття біфуркації/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2006,N N 2.-С.159-176
3.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси: об'єкт і суб'єкт дослідження в контексті актуальної соціокультурної ситуації /Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2011,N N 1.-С.3-22
4.

Экспертные оценки в социологических исследованиях/С. В. Крымский [и др.] ; под ред. С. В. Крымского. - 1990
5.

Бевзенко Л. Культурна регуляція соціальної поведінки в ситуаціїї нестабільності: на прикладі практик успіху/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2012,N N 2.-С.98-119
6.

Бевзенко Л. Поняття міфу та гри в кризовому дискурсі сучасних соціологічних процесів - соціосамоорганізаційнийпідхід/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 2.-С.112-129
7.

Бевзенко Л. Гра на успіх у нелінійному соціумі/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2015,N N 1.-С.181-183
8.

Бевзенко Л. Аґенти соціальних змін у кризовому соціумі: варіанти проблематизації та контури концептуальної рамки дослідження/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2020,N N 4.-С.111-132
9.

Бевзенко Л. Пам'яті Юрія Івановича Саєнка/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К.:Ін-т соціології НАН України, 2016,N N 2.-С.217-219
10.

Бевзенко Л. Соціальні інтереси : можливість концептуалізації у межах постнекласичної дослідницької платформи/Л. Бевзенко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. -К., 2008,N N 2.-С.174-175
 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)