Пошуковий запит: <.>A=Буднікевич, І. М.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Показані документи с 1 за 7 |
>1.
| Буднікевич І.М. Принципи побудови маркетингової діяльності туристичних фірм регіону (на прикладі підприємств Чернівецької області)/І. М. Буднікевич // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2009,N N 1.-С.242-250
|
>2.
| Регіональна економіка - 2009г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркетинг у галузях і сферах діяльності/[І. Буднікевич та ін. ; за ред. Буднікевича І. М.]. - 2013
|
>4.
| Буднікевич І. М. Концепція територіального маркетингу як основа формування та підвищення привабливості регіонів/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2016,N N 3.-С.76-85
|
>5.
| Регіональна економіка - 2016г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| Буднікевич І. М. Політика привабливості регіонів: суть, види та успішні практики/І. М. Буднікевич, І. І. Гавриш // Регіональна економіка. -Л.:НАН України, 2017,N N 3.-С.28-36
|
>7.
| Регіональна економіка - 2017г.,N 3 (Введено оглавление)
|
|