Пошуковий запит: <.>A=Бєлова, Т. Г.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2012г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>2.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2012г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>3.
| Бєлова Т. Г. Визначення конкурентоспроможності підприємства за показниками маркетингової діяльності/Т. Г. Бєлова, А. О. Крижко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 5.-С.112-115
|
>4.
| Бєлова Т. Г. Методичні підходи до аналізу конкурентів/Т. Г. Бєлова, О. Ф. Шаповал // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2012,N N 6.-С.22-24
|
>5.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2013г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Бєлова Т. Г. Конкурентні позиції підприємства на ринку: проблеми визначення та оцінювання/Т. Г. Бєлова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2013,N N 4.-С.101-105
|
>7.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2014г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>8.
| Бєлова Т. Г. Методичні підходи щодо формування стратегічного набору підприємства/Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, О. В. Безпалько // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2014,N N 6.-С.123-128
|
>9.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2015г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>10.
| Бєлова Т. Г. Формування пріоритетів розвитку підприємства на основі форсайтингу/Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко, Т. В. Гаврилова // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2015,N N 3.-С.129-132
|
>11.
| Формування ринкових відносин в Україні - 2016г.,N 2 (Введено оглавление)
|
>12.
| Бєлова Т. Г. Потенціал сучасних видів маркетингу та його розвиток/Т. Г. Бєлова, О. Ф. Крайнюченко // Формування ринкових відносин в Україні. -К.:НДЕІ, 2016,N N 2.-С.78-82
|
|