Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Біла, І. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.


    Біла, І. М.
    Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 2. - С. 45-49. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Естетичне виховання--Японія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

2.
Шифр: obdy/2012/3
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 3
Зміст:
Журавлёв, А. Л. Образование одарённых - государственная проблема / А. Л. Журавлёв, В. В. РубцовА. А. Марголис. - С.2-10
Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.11-17
Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.18-22
Конашук, Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів / Г. М. Конашук. - С.23-27
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів : для 3-го класу / В. В. Онищенко. - С.27-31
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.32-38
Біла, І. М. Особливості трудового виховання у Японії / І. М. Біла. - С.39-43. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками? / В. Ф. Калошин. - С.44-54. - Л-ра в кінці ст.
Кащенко, Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу / Р. І. Кащенко. - С.55-57
Рассыпанные буквы, или непростые загадки : для детей младшего школьного возраста. - С.57-60
Красноречивые кубики : задания для учеников средних классов. - С.60-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

3.
Шифр: obdy/2012/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 2
Зміст:
Шумакова, Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка / Н. Б. Шумакова. - С.2-6. - Л-ра в кінці ст.
Процько, Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога / Т. М. Процько. - С.7-15
Маланчук, О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом / О. М. Маланчук. - С.16-24
Горбатюк, Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання / Н. А. Горбатюк. - С.25-31
Онищенко, В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу) / В. В. Онищенко. - С.32-34
Кашпрук, О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника / О. Є. Кашпрук. - С.35-40
Гурлєва, Т. Важковиховувані діти потребують розуміння / Т. Гурлєва. - С.41-44
Біла, І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії / І. М. Біла. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Калошин, В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками / В. Ф. Калошин. - С.50-56
Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку. - С.57-60
Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики. - С.60-62
Гринюк, Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях : задачі для середнього шкільного віку / Н. Ю. Гринюк. - С.62-63
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.
Шифр: obdy/2013/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 9
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-5
Мельник, А. О. Розвиток творчих можливостей учнів початкових класів на уроках математики / А. О. Мельник. - С.6-11
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів : (на прикладі розробки уроку) / Т. О. Філіпенко. - С.12-17
Петренко, Л. Б. Вивчення частин мови через театральну ейдетику / Л. Б. Петренко. - С.17-25
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : методичні рекомендації з формування загальнонавчальних умінь як елементу підготовки учнів до історичних олімпіад / В. П. Мокрякова. - С.26-32
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.33-36
Зверик, А. П. "Испытай сам себя-4" : 4-й тест на выявление творческой технической одарённости / А. П. Зверик. - С.37-40
Настасенко, В. А. Анализ батареи тестов на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" А. П. Зверика / В. А. Настасенко. - С.41-47. - Лит. в конце ст.
Губенко, А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приёма компактности : (для детей среднего и старшего школьного возраста) / А. В. Губенко. - С.48-52
Заика, Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения / Е. В. Заика. - С.53-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання та ігри для учнів 2-го класу / А. О. Мельник. - С.62-66
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

5.
Шифр: obdy/2013/8
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2013р. N 8
Зміст:
Біла, І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях / І. М. Біла. - С.2-8. - Л-ра в кінці ст.
Петренко, Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини / Л. Б. Петренко. - С.9-14. - Л-ра в кінці ст.
Мокрякова, В. П. На шляху до історичного олімпу : (методичні рекомендації з формування історичних уявлень і понять як елементу підготовки до історичних олімпіад) / В. П. Мокрякова. - С.19-24
Гончаренко, О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку / О. Р. Гончаренко. - С.25-30
Степаненко, Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу / Н. П. Степаненко. - С.30-38
Філіпенко, Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів / Т. О. Філіпенко. - С.39-44
Поліхун, Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів / Н. І. Поліхун. - С.45-49. - Л-ра в кінці ст.
Заика, Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга : (для детей от 10 до 16 лет) / Е. В. Заика. - С.50-57
Калошин, В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее / В. Ф. Калошин. - С.58-61
Мельник, А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу / А. О. Мельник. - С.62-65. - Л-ра в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: obdy/2012/4
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2012р. N 4
Зміст:
Сторожук, Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту / Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук. - С.2-9
Гісь, О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення : розробка курсу зрозвитку продуктивного мислення дітей молодшого шкільного віку / О. М. Гісь. - С.10-20
Брайон, М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике / М. Брайон. - С.21-27
Онищенко, В. В. Цікаві завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів : для 4-го класу / В. В. Онищенко. - С.28-31
Саченко, Л. Учимся общаться : игры для развития навыков общения у детей старшего дошкольного возраста / Л. Саченко. - С.32-36
Бастун, Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику / Н. А. Бастун. - С.37-42
Біла, І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей : приклад виховної концепції Японії / І. М. Біла. - С.43-51. - Л-ра в кінці ст.
Онуфрієнко, Л. О. Як сім'я впливає на становлення особистості дитини / Л. О. Онуфрієнко. - С.52-55
Непростые преобразования : задания для детей 9 - 12 лет. - С.56-61
Маляр, Н. П. Гра-вікторина "Що? Де? Коли?" : для середнього шкільного віку / Н. П. Маляр. - С.62-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
Шифр: obdy/2011/1
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 1
Зміст:
Губенко, А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости / А. В. Губенко. - С.2-5
Кузьменко, В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.5-8. - Л-ра в кінці ст.
Талдонова, Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва / Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко. - С.9-14
Пилип'юк, Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі / Л. Ф. Пилип'юк. - С.15-18
Луцик, В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною / В. В. Луцик. - С.18-20
Бурдун, Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики / Е. В. Бурдун. - С.21-26. - Л-ра в кінці ст.
Ольховик, Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів / Н. М. Ольховик. - С.27-31
Кашапов, М. М. Диагностика способностей творческой личности / М. М. Кашапов. - С.32-36
Баклажанов, О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру / О. В. Баклажанов. - С.37-42. - Л-ра в кінці ст.
Яковлєва, Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв / Г. В. Яковлєва. - С.42-47. - Л-ра в кінці ст.
Жирова, Я. В. Казка "Колобок на новий лад" / Я. В. Жирова. - С.48-50
Січкарюк, О. А. Таємниця акварелі / О. А. Січкарюк. - С.50-53
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.54-56
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.57-65
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

8.
Шифр: obdy/2011/2
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2011р. N 2
Зміст:
Любарт, Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация / Т. Любарт. - С.2-4
Новікова, С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7 / С. А. Новікова. - С.5-8
Кузлякіна, В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7 / В. В. Кузлякіна. - С.8-12. - Л-ра в кінці ст.
Дзюба, О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська / О. В. Дзюба. - С.13-16
Третякова, Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів / Т. О. Третякова. - С.16-18
Ситник, Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти / Е. В. Ситник. - С.19-24
Губенко, А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций : для детей от 11 лет / А. В. Губенко. - С.25-29. - Лит. в конце ст.
Кашапов, М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы" / М. М. Кашапов, А. В. Лейбина. - С.30-33
Тевоньян, А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей / А. В. Тевоньян. - С.33-36
Атаманчук, Н. М. Чи знаєш ти себе? / Н. М. Атаманчук. - С.37-42
Шмельова, А. А. "Я - сніжинка" : конспект заняття з малювання / А. А. Шмельова. - С.42-44
Дерев'янко, Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі" : авторський сценарій за мотивами творів В. О. Сухомлинського та казки Г. Х. Андерсена "Снігова королева" / Т. В. Дерев'янко. - С.44-47
Васильченко, С. Ігри-головоломки / С. Васильченко, С. Ганенко. - С.48-50
Кузьміна, О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику" / О. М. Кузьміна, Т. М. Півень. - С.50-52
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.53-59
Кузьменко, В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення / В. Кузьменко, В. Гальченко. - С.60-65. - Л-ра в кінці ст.
Богдан, К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла / К. П. Богдан. - С.66-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
Шифр: obdy/2010/9
   Журнал

Обдарована дитина [Текст]. - К. : СОЦИС. - Виходить 10 раз на рік
2010р. N 9
Зміст:
Любарт, Т. Эмоции и креативность / Т. Любарт. - С.2-6
Ємельянова, О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики / О. М. Ємельянова. - С.9-16
Хаблак, О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів / О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак. - С.16-21. - Л-ра в кінці ст.
Зінченко, Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування / Р. Ф. Зінченко. - С.22-27
Кашапов, М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента / М. М. Кашапов. - С.28-32
Міхейська, Н. Творчість - основа прогресу / Н. Міхейська. - С.32-37. - Л-ра в кінці ст.
Рибальченко, С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг" / С. Є. Рибальченко. - С.37-45. - Л-ра в кінці ст.
Витоки творчості дошкільнят. - С.46-49
Губенко, О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи / О. В. Губенко. - С.50-56
Біла, І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників / І. М. Біла. - С.56-63
Колісник, Г. О. Тренінг уваги та мислення / Г. О. Колісник. - С.64-67
Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

10.


    Біла, І. М.
    Особливості трудового виховання у Японії [] / І. М. Біла // Обдарована дитина = Gifted child. - 2012. - N 3. - С. 39-43. - Л-ра в кінці ст.
Рубрики: Трудове виховання--Японія

Утримувачі документа:
ЖОУНБ ім. О. Ольжича

Є примірники у відділах: всього 1 : ПЧЗ (1)
Вільні: ПЧЗ (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)