Пошуковий запит: <.>A=Біла, І. М.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2010. - N 11. - С. 39-50 (Шифр ppts/2010/11)
Предметні рубрики: Творчість-- Дошкільників Діти-- Розумова діяльність Мислення Анотація: В експериментальну програму включено оптимальні види діяльності дошкільника-гру, спостереження,експериментування, зображувальну та конструкторську діяльність.
Знайти схожі
|
2.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2010. - N 12. - С. 54-63 (Шифр ppts/2010/12) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Вікова психологія-- Дошкільники-- Розвиток творчої діяльності Психологія творчості-- Творча конструктологія дошкільників
Знайти схожі
|
3.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2010. - N 9. - С. 56-63 (Шифр obdy/2010/9)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання
Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2010р.,N 9 Цікаві статті : Любарт Т. Эмоции и креативность/ Т. Любарт (стр.2-6) Ємельянова О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики/ О. М. Ємельянова (стр.9-16) Хаблак О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів/ О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак (стр.16-21) Зінченко Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування/ Р. Ф. Зінченко (стр.22-27) Кашапов М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента/ М. М. Кашапов (стр.28-32) Міхейська Н. Творчість - основа прогресу/ Н. Міхейська (стр.32-37) Рибальченко С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг"/ С. Є. Рибальченко (стр.37-45) Витоки творчості дошкільнят (стр.46-49) Губенко О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи/ О. В. Губенко (стр.50-56) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.56-63) Колісник Г. О. Тренінг уваги та мислення/ Г. О. Колісник (стр.64-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2010р.,N 11 Цікаві статті : Лабунская В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения и ее модификаций/ В. А. Лабунская (стр.4-19) Сергиенко Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация)/ Е. А. Сергиенко (стр.19-29) Білоус Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників/ Р. М. Білоус (стр.29-39) Біла І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.39-50) Сысоева Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева (стр.51-57) Мартиненко С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності/ С. М. Мартиненко (стр.57-68) Здіорук С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя/ С. І. Здіорук (стр.68-72) Губенко О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах/ О. В. Губенко (стр.73-74) Міляєва В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців/ В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик (стр.74-80) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2010р.,N 12 Цікаві статті : Максименко С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению/ С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов (стр.1-10) Завгородня О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості/ О. В. Завгородня (стр.11-17) Скороходько К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання/ К. В. Скороходько (стр.18-20) Лушин П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления/ П. В. Лушин (стр.20-23) Лишин О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах/ О. В. Лишин (стр.23-29) Губенко О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності/ О. В. Губенко (стр.29-33) Білоус Р.М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників/ Р. М. Білоус (стр.34-38) Люсин Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные/ Д. В. Люсин (стр.39-48) Калинина Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков/ Н. В. Калинина (стр.48-54) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.54-63) Андреева И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности/ И. Н. Андреева (стр.63-67) Болтівець С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації)/ С. І. Болтівець (стр.67-70) Балл Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект)/ Г. О. Балл [та ін.] (стр.70-74) Гуменюк Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації)/ Г. В. Гуменюк (стр.74-77) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2011. - N 2. - С. 53-59 (Шифр obdy/2011/2)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Знайти схожі
|
8.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 2 Цікаві статті : Любарт Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация/ Т. Любарт (стр.2-4) Новікова С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7/ С. А. Новікова (стр.5-8) Кузлякіна В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7/ В. В. Кузлякіна (стр.8-12) Дзюба О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська/ О. В. Дзюба (стр.13-16) Третякова Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів/ Т. О. Третякова (стр.16-18) Ситник Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти/ Е. В. Ситник (стр.19-24) Губенко А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций/ А. В. Губенко (стр.25-29) Кашапов М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы"/ М. М. Кашапов, А. В. Лейбина (стр.30-33) Тевоньян А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей/ А. В. Тевоньян (стр.33-36) Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе?/ Н. М. Атаманчук (стр.37-42) Шмельова А. А. "Я - сніжинка"/ А. А. Шмельова (стр.42-44) Дерев'янко Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі"/ Т. В. Дерев'янко (стр.44-47) Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.48-50) Кузьміна О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику"/ О. М. Кузьміна, Т. М. Півень (стр.50-52) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.53-59) Кузьменко В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.60-65) Богдан К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла/ К. П. Богдан (стр.66-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 1 Цікаві статті : Губенко А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости/ А. В. Губенко (стр.2-5) Кузьменко В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.5-8) Талдонова Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва/ Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко (стр.9-14) Пилип'юк Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі/ Л. Ф. Пилип'юк (стр.15-18) Луцик В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною/ В. В. Луцик (стр.18-20) Бурдун Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики/ Е. В. Бурдун (стр.21-26) Ольховик Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів/ Н. М. Ольховик (стр.27-31) Кашапов М. М. Диагностика способностей творческой личности/ М. М. Кашапов (стр.32-36) Баклажанов О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру/ О. В. Баклажанов (стр.37-42) Яковлєва Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв/ Г. В. Яковлєва (стр.42-47) Жирова Я. В. Казка "Колобок на новий лад"/ Я. В. Жирова (стр.48-50) Січкарюк О. А. Таємниця акварелі/ О. А. Січкарюк (стр.50-53) Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.54-56) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.57-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2011. - N 1. - С. 57-65 (Шифр obdy/2011/1)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання
Знайти схожі
|
|
|