Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Біла, І. М.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-23 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2010. - N 11. - С. 39-50 (Шифр ppts/2010/11)
Предметні рубрики: Творчість-- Дошкільників
Діти-- Розумова діяльність
Мислення
Анотація: В експериментальну програму включено оптимальні види діяльності дошкільника-гру, спостереження,експериментування, зображувальну та конструкторську діяльність.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Практична психологія та соціальна робота. - К.: СОЦИС, 2010. - N 12. - С. 54-63 (Шифр ppts/2010/12)
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Вікова психологія-- Дошкільники-- Розвиток творчої діяльності
Психологія творчості-- Творча конструктологія дошкільників
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2010. - N 9. - С. 56-63 (Шифр obdy/2010/9)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання
Знайти схожі

4.

Назва журналу :Обдарована дитина -2010р.,N 9
Цікаві статті :
Любарт Т. Эмоции и креативность/ Т. Любарт (стр.2-6)
Ємельянова О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики/ О. М. Ємельянова (стр.9-16)
Хаблак О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів/ О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак (стр.16-21)
Зінченко Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування/ Р. Ф. Зінченко (стр.22-27)
Кашапов М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента/ М. М. Кашапов (стр.28-32)
Міхейська Н. Творчість - основа прогресу/ Н. Міхейська (стр.32-37)
Рибальченко С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг"/ С. Є. Рибальченко (стр.37-45)
Витоки творчості дошкільнят (стр.46-49)
Губенко О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи/ О. В. Губенко (стр.50-56)
Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.56-63)
Колісник Г. О. Тренінг уваги та мислення/ Г. О. Колісник (стр.64-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2010р.,N 11
Цікаві статті :
Лабунская В. А. Теоретико-эмпирические основания создания методики диагностика уровня развития способности к адекватной интерпретации невербального поведения и ее модификаций/ В. А. Лабунская (стр.4-19)
Сергиенко Е. А. Эмоциональный интеллект: модель, структура теста (MSCEIT V2.0) (русскоязычная адаптация)/ Е. А. Сергиенко (стр.19-29)
Білоус Р. М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників/ Р. М. Білоус (стр.29-39)
Біла І. М. Творча консруктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.39-50)
Сысоева Т. А. Приемы и стратегии , используемые при идентификации эмоций / Т. А. Сысоева (стр.51-57)
Мартиненко С. М. Особливості підготовки вчителя початкових класів до діагностичноі діяльності/ С. М. Мартиненко (стр.57-68)
Здіорук С. І. Методичні рекомендаціі щодо ефективного використання засобів змі з метою пропагування серед молоді психогігієнічного виховання іздорового способу життя/ С. І. Здіорук (стр.68-72)
Губенко О. В. Методичні рекомендаціі з популяризаціі здорового способу життя у вищих навчальних закладах/ О. В. Губенко (стр.73-74)
Міляєва В. Р. Використання психологічних тренінгів для вдосконалення фаховоі підготовки державних службовців/ В. Р. Міляєва, Ю. М. Бісик (стр.74-80)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2010р.,N 12
Цікаві статті :
Максименко С. Д. От психологического обеспечения к психологическому сопровождению/ С. Д. Максименко, Г. В. ЛожкинА. Б. Колосов (стр.1-10)
Завгородня О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості/ О. В. Завгородня (стр.11-17)
Скороходько К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання/ К. В. Скороходько (стр.18-20)
Лушин П. В. Толерирование неопределённости как способ экологического управления/ П. В. Лушин (стр.20-23)
Лишин О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах/ О. В. Лишин (стр.23-29)
Губенко О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім'ї та мають затримки розумової діяльності/ О. В. Губенко (стр.29-33)
Білоус Р.М. Мій професійний вибір: тренінг старшокласників/ Р. М. Білоус (стр.34-38)
Люсин Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭМИН: новые психометрические данные/ Д. В. Люсин (стр.39-48)
Калинина Н. В. Тренинг жизнестойкости для подростков/ Н. В. Калинина (стр.48-54)
Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.54-63)
Андреева И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности/ И. Н. Андреева (стр.63-67)
Болтівець С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах (Методичні рекомендації)/ С. І. Болтівець (стр.67-70)
Балл Г. О. Засади запровадження здорового способу життя української молоді (Психогігієнічний аспект)/ Г. О. Балл [та ін.] (стр.70-74)
Гуменюк Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах (Методичні рекомендації)/ Г. В. Гуменюк (стр.74-77)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2011. - N 2. - С. 53-59 (Шифр obdy/2011/2)
Предметні рубрики: Дошкільна педагогіка
Знайти схожі

8.

Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 2
Цікаві статті :
Любарт Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация/ Т. Любарт (стр.2-4)
Новікова С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7/ С. А. Новікова (стр.5-8)
Кузлякіна В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7/ В. В. Кузлякіна (стр.8-12)
Дзюба О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська/ О. В. Дзюба (стр.13-16)
Третякова Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів/ Т. О. Третякова (стр.16-18)
Ситник Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти/ Е. В. Ситник (стр.19-24)
Губенко А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций/ А. В. Губенко (стр.25-29)
Кашапов М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы"/ М. М. Кашапов, А. В. Лейбина (стр.30-33)
Тевоньян А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей/ А. В. Тевоньян (стр.33-36)
Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе?/ Н. М. Атаманчук (стр.37-42)
Шмельова А. А. "Я - сніжинка"/ А. А. Шмельова (стр.42-44)
Дерев'янко Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі"/ Т. В. Дерев'янко (стр.44-47)
Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.48-50)
Кузьміна О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику"/ О. М. Кузьміна, Т. М. Півень (стр.50-52)
Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.53-59)
Кузьменко В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.60-65)
Богдан К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла/ К. П. Богдан (стр.66-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 1
Цікаві статті :
Губенко А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости/ А. В. Губенко (стр.2-5)
Кузьменко В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.5-8)
Талдонова Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва/ Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко (стр.9-14)
Пилип'юк Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі/ Л. Ф. Пилип'юк (стр.15-18)
Луцик В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною/ В. В. Луцик (стр.18-20)
Бурдун Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики/ Е. В. Бурдун (стр.21-26)
Ольховик Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів/ Н. М. Ольховик (стр.27-31)
Кашапов М. М. Диагностика способностей творческой личности/ М. М. Кашапов (стр.32-36)
Баклажанов О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру/ О. В. Баклажанов (стр.37-42)
Яковлєва Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв/ Г. В. Яковлєва (стр.42-47)
Жирова Я. В. Казка "Колобок на новий лад"/ Я. В. Жирова (стр.48-50)
Січкарюк О. А. Таємниця акварелі/ О. А. Січкарюк (стр.50-53)
Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.54-56)
Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.57-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2011. - N 1. - С. 57-65 (Шифр obdy/2011/1)
Предметні рубрики: Дошкільне виховання
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-23 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)