Пошуковий запит: <.>A=Біла, І. М.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 23
Показані документи с 1 за 10 |
|
1.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2012. - N 2. - С. 45-49 (Шифр obdy/2012/2) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Естетичне виховання --Японія
Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 3 Цікаві статті : Журавлёв А. Л. Образование одарённых - государственная проблема/ А. Л. Журавлёв, В. В. РубцовА. А. Марголис (стр.2-10) Сторожук Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту/ Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук (стр.11-17) Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/ М. Брайон (стр.18-22) Конашук Г. М. Розвиток творчих здібностей молодших школярів/ Г. М. Конашук (стр.23-27) Онищенко В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів/ В. В. Онищенко (стр.27-31) Кашпрук О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника/ О. Є. Кашпрук (стр.32-38) Біла І. М. Особливості трудового виховання у Японії/ І. М. Біла (стр.39-43) Калошин В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками?/ В. Ф. Калошин (стр.44-54) Кащенко Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу/ Р. І. Кащенко (стр.55-57) Рассыпанные буквы, или непростые загадки (стр.57-60) Красноречивые кубики (стр.60-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 2 Цікаві статті : Шумакова Н. Б. Значение общения в творческом развитии ребёнка/ Н. Б. Шумакова (стр.2-6) Процько Т. М. Управління виховним процесом у навчальному закладі - запорука ефективності роботи педагога/ Т. М. Процько (стр.7-15) Маланчук О. М. Співпраця класного керівника з батьками: формуємо ключові життєві компетенції дитини разом/ О. М. Маланчук (стр.16-24) Горбатюк Н. А. Застосування методів творчої діяльності на уроках трудового навчання/ Н. А. Горбатюк (стр.25-31) Онищенко В. В. Завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів початкових класів (для 2-го класу)/ В. В. Онищенко (стр.32-34) Кашпрук О. Є. Вправи та ігри на розвиток творчого потенціалу дошкільника/ О. Є. Кашпрук (стр.35-40) Гурлєва Т. Важковиховувані діти потребують розуміння/ Т. Гурлєва (стр.41-44) Біла І. М. Краса є істина, а істина - краса: особливості естетичного виховання у Японії/ І. М. Біла (стр.45-49) Калошин В. Ф. Як навчити дитину управляти своїми думками/ В. Ф. Калошин (стр.50-56) Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (стр.57-60) Бильярдные головоломки или бинарный урок геометрии и физики (стр.60-62) Гринюк Н. Ю. Цікава математика у розв'язках і міркуваннях/ Н. Ю. Гринюк (стр.62-63) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 9 Цікаві статті : Біла І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях/ І. М. Біла (стр.2-5) Мельник А. О. Розвиток творчих можливостей учнів початкових класів на уроках математики/ А. О. Мельник (стр.6-11) Філіпенко Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів/ Т. О. Філіпенко (стр.12-17) Петренко Л. Б. Вивчення частин мови через театральну ейдетику/ Л. Б. Петренко (стр.17-25) Мокрякова В. П. На шляху до історичного олімпу/ В. П. Мокрякова (стр.26-32) Гончаренко О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку/ О. Р. Гончаренко (стр.33-36) Зверик А. П. "Испытай сам себя-4"/ А. П. Зверик (стр.37-40) Настасенко В. А. Анализ батареи тестов на выявление творческой технической одарённости "Испытай сам себя" А. П. Зверика/ В. А. Настасенко (стр.41-47) Губенко А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приёма компактности/ А. В. Губенко (стр.48-52) Заика Е. В. Гигиена зрения и упражнения для его сохранения/ Е. В. Заика (стр.53-57) Калошин В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее/ В. Ф. Калошин (стр.58-61) Мельник А. О. Математичні завдання та ігри для учнів 2-го класу/ А. О. Мельник (стр.62-66) Цікаві статті : Знайти схожі
|
5.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 8 Цікаві статті : Біла І. М. Проблема розвитку творчості дітей дошкільного віку у сучасних психолого-педагогічних дослідженнях/ І. М. Біла (стр.2-8) Петренко Л. Б. Театральна ейдетика: всебічний розвиток обдарувань та загальна гармонізація дитини/ Л. Б. Петренко (стр.9-14) Мокрякова В. П. На шляху до історичного олімпу/ В. П. Мокрякова (стр.19-24) Гончаренко О. Р. Розвиток мовленнєво-творчих здібностей дітей дошкільного віку/ О. Р. Гончаренко (стр.25-30) Степаненко Н. П. Декоративне малювання як засіб пізнання та розвитку естетичного сприйняття дошкільнятами навколишнього світу/ Н. П. Степаненко (стр.30-38) Філіпенко Т. О. Використання навчального проектування на уроках географії з метою розвитку креативності учнів/ Т. О. Філіпенко (стр.39-44) Поліхун Н. І. Мережеві ресурси підтримки дослідницької діяльності обдарованих учнів/ Н. І. Поліхун (стр.45-49) Заика Е. В. Пальцевая гимнастика для активизации коры головного мозга/ Е. В. Заика (стр.50-57) Калошин В. Ф. Вера в ребёнка создаёт его будущее/ В. Ф. Калошин (стр.58-61) Мельник А. О. Математичні завдання для учнів 1-го класу/ А. О. Мельник (стр.62-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
6.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 4 Цікаві статті : Сторожук Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку в рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту/ Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук (стр.2-9) Гісь О. М. Від репродуктивного до продуктивного мислення/ О. М. Гісь (стр.10-20) Брайон М. Совершенствуем технические способности: развивающие задания по физике/ М. Брайон (стр.21-27) Онищенко В. В. Цікаві завдання з геометрії для розвитку пізнавальної активності учнів/ В. В. Онищенко (стр.28-31) Саченко Л. Учимся общаться/ Л. Саченко (стр.32-36) Бастун Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику/ Н. А. Бастун (стр.37-42) Біла І. М. Ранній розвиток як передумова становлення здібностей/ І. М. Біла (стр.43-51) Онуфрієнко Л. О. Як сім'я впливає на становлення особистості дитини/ Л. О. Онуфрієнко (стр.52-55) Непростые преобразования (стр.56-61) Маляр Н. П. Гра-вікторина "Що? Де? Коли?"/ Н. П. Маляр (стр.62-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 1 Цікаві статті : Губенко А. В. Основные проявления интеллектуальной одарённости/ А. В. Губенко (стр.2-5) Кузьменко В. Своєрідність дитячої винахідливості як найвищого прояву творчих здібностей дитини дошкільного віку/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.5-8) Талдонова Л. О. Стимуляція творчої діяльності засобами мистецтва/ Л. О. Талдонова, Є. С. Тарасенко (стр.9-14) Пилип'юк Л. Ф. Дива творять не комп'ютери, а вчителі/ Л. Ф. Пилип'юк (стр.15-18) Луцик В. В. Традиційні та нетрадиційні форми роботи з обдарованою дитиною/ В. В. Луцик (стр.18-20) Бурдун Е. В. Применение интерактивной доски на уроках математики/ Е. В. Бурдун (стр.21-26) Ольховик Н. М. Курс "Логіка" - програма для 1-х класів/ Н. М. Ольховик (стр.27-31) Кашапов М. М. Диагностика способностей творческой личности/ М. М. Кашапов (стр.32-36) Баклажанов О. В. Заняття інтерактивного психологічного театру/ О. В. Баклажанов (стр.37-42) Яковлєва Г. В. Блокова система викладання української мови з урахуванням специфіки навчання в ліцеї мистецтв/ Г. В. Яковлєва (стр.42-47) Жирова Я. В. Казка "Колобок на новий лад"/ Я. В. Жирова (стр.48-50) Січкарюк О. А. Таємниця акварелі/ О. А. Січкарюк (стр.50-53) Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.54-56) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.57-65) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 2 Цікаві статті : Любарт Т. Эмоциональное состояние и креативность: эмоция как информация/ Т. Любарт (стр.2-4) Новікова С. А. Система роботи з обдарованими дітьми в Стахановській гімназії № 7/ С. А. Новікова (стр.5-8) Кузлякіна В. В. Психологічний супровід обдарованих дітей в Стахановській гімназії № 7/ В. В. Кузлякіна (стр.8-12) Дзюба О. В. Робота учителя хімії з обдарованою молоддю м. Свердловська/ О. В. Дзюба (стр.13-16) Третякова Т. О. Пізнаємо природу за допомогою методу проектів/ Т. О. Третякова (стр.16-18) Ситник Е. В. Використання розвивальних технологій навчання в процесі правової шкільної освіти/ Е. В. Ситник (стр.19-24) Губенко А. В. Эффективное развитие творческого мышления с помощью метода бисоциаций/ А. В. Губенко (стр.25-29) Кашапов М. М. Методика диагностики творческого педагогического мышления "Простые предметы"/ М. М. Кашапов, А. В. Лейбина (стр.30-33) Тевоньян А. В. Нестандартні уроки з математики як шлях реалізації обдарованих дітей/ А. В. Тевоньян (стр.33-36) Атаманчук Н. М. Чи знаєш ти себе?/ Н. М. Атаманчук (стр.37-42) Шмельова А. А. "Я - сніжинка"/ А. А. Шмельова (стр.42-44) Дерев'янко Т. В. Інтегрований виховний блок у старшій групі на тему: "До всіх сердець, як до дверей, є ключики малі"/ Т. В. Дерев'янко (стр.44-47) Васильченко С. Ігри-головоломки/ С. Васильченко, С. Ганенко (стр.48-50) Кузьміна О. М. Конспект заняття на тему: "Ми малюємо музику"/ О. М. Кузьміна, Т. М. Півень (стр.50-52) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.53-59) Кузьменко В. Діагностика винахідливості дошкільника: основні методи та результати вивчення/ В. Кузьменко, В. Гальченко (стр.60-65) Богдан К. П. Знезараження питної води за допомогою юнів срібла/ К. П. Богдан (стр.66-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
9.
|
Назва журналу :Обдарована дитина -2010р.,N 9 Цікаві статті : Любарт Т. Эмоции и креативность/ Т. Любарт (стр.2-6) Ємельянова О. М. Проектна діяльність на уроках математики та інформатики/ О. М. Ємельянова (стр.9-16) Хаблак О. Г. Використання дослідницьких робіт як засіб розвитку пізнавальної активності обдарованих учнів/ О. Г. Хаблак, С. Г. Хаблак (стр.16-21) Зінченко Р. Ф. Організація роботи з обдарованими дітьми за допомогою гурткової роботи біолого-екологічного спрямування/ Р. Ф. Зінченко (стр.22-27) Кашапов М. М. Диагностика креативности с помощью ассоциативного эксперемента/ М. М. Кашапов (стр.28-32) Міхейська Н. Творчість - основа прогресу/ Н. Міхейська (стр.32-37) Рибальченко С. Є. Технологія розвитку творчих здібностей "Бумеранг"/ С. Є. Рибальченко (стр.37-45) Витоки творчості дошкільнят (стр.46-49) Губенко О. В. Особливості підготовки та адаптації п'яти- та шестирічних дітей до школи/ О. В. Губенко (стр.50-56) Біла І. М. Творча конструктологія в розумовій діяльності дошкільників/ І. М. Біла (стр.56-63) Колісник Г. О. Тренінг уваги та мислення/ Г. О. Колісник (стр.64-67) Цікаві статті : Знайти схожі
|
10.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Біла І. М.
Назва : Особливості трудового виховання у Японії
Місце публікування : Обдарована дитина. - К.: СОЦИС, 2012. - N 3. - С. 39-43 (Шифр obdy/2012/3) Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Трудове виховання --Японія
Знайти схожі
|
|
|