Пошуковий запит: <.>A=Вакар, Т. В.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Економіка та держава - 2016г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>2.
| Вакар Т. В. Методологічні та методичні основи брендингу сільських територій/Т. В. Вакар // Економіка та держава, 2016,N N 9.-С.80-83
|
>3.
| Інвестиціі: практика та досвід - 2019г.,N 6 (Введено оглавление)
|
>4.
| Агросвіт - 2019г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>5.
| Економіка та держава - 2019г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>6.
| Вакар Т. В. Роль та особливості унікальних територіальних активів у формуванні політики сільського розвитку/Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. С. Штанько // Агросвіт. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 5.-С.61-66
|
>7.
| Вакар Т. В. Моніторинг стану сільських територій України з позицій брендоутворюючих факторів розвитку/Т. В. Вакар, І. О. Мороз, О. В. Лазарчук // Інвестиціі: практика та досвід. -К.:ДКС Центр, 2019,N N 6.-С.28-33
|
>8.
| Карачина Н. П. Концепт територіального брендингу в контексті соціально-економічного розвитку сільських територій/Н. П. Карачина, Т. В. Вакар, І. О. Мороз // Економіка та держава, 2019,N N 4.-С.25-32
|
|