Пошуковий запит: <.>A=Головкіна, Н$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>2.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>3.
| Маркетинг в Україні - 2007г.,N 5 (Введено оглавление)
|
>4.
| Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
|
>5.
| Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.9-13
|
>6.
| Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.4-10
|
>7.
| Маркетинг в Україні - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
|
>8.
| Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 1.-С.9-15
|
>9.
| Головкіна Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/Н Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.27-33
|
|