Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Головкіна, Н$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 3 (Введено оглавление)
2.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 4 (Введено оглавление)
3.

Маркетинг в Україні - 2007г.,N 5 (Введено оглавление)
4.

Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 3.-С.16-21
5.

Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 4.-С.9-13
6.

Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2007,N N 5.-С.4-10
7.

Маркетинг в Україні - 2008г.,N 1 (Введено оглавление)
8.

Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/Н. Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 1.-С.9-15
9.

Головкіна Н Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір/Н Головкіна // Маркетинг в Україні. -К.:Київський нац. економ. ун-т, 2008,N N 2.-С.27-33
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)