Пошуковий запит: <.>A=Головкіна, Н$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
1.
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 3 Цікаві статті : Кирилюк М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік/ М. Кирилюк (стр.12-15) Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/ Н. Головкіна (стр.16-21) Решетнікова Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.22-27) Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/ Д. Яцюк (стр.28-32) Карпенко Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини/ Н. Карпенко (стр.33-39) Кощій О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні/ О. Кощій (стр.40-44) Ладиченко К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку/ К. Ладиченко (стр.45-48) Лилик І. Маркетинг: виклик XXI століття/ І. Лилик, І. Сайчук (стр.49-51) Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок/ Ю. Качура (стр.52-54) "Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС (стр.55-58) Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" (стр.61-66) Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB/ О. Омельчук (стр.67-68) Гладунов О. Американські дипломати в гостях в УАМ/ О. Гладунов (стр.69) Цікаві статті : Знайти схожі
|
2.
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 4 Цікаві статті : Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8) Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13) Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21) Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24) Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27) Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41) Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48) Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53) Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60) Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64) Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67) Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70) Цікаві статті : Знайти схожі
|
3.
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 5 Цікаві статті : Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/ Н. Головкіна (стр.4-10) Фарат О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.11-14) Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/ Н. Кочкіна (стр.16-18) Захаренко- Селезньова А. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг/ Селезньова А. Захаренко- (стр.19-23) Решетнікова Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.24-27) Ковальчук С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області)/ С. Ковальчук (стр.28-35) Кравченко В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії/ В. Кравченко (стр.36-40) Норіцина Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства/ Н. Норіцина (стр.41-43) Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/ В. Пилипчук, В. Логвінова (стр.44-48) Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/ И. Новікова (стр.49-50) Личова Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів/ Г. Личова (стр.51-54) Міхолап С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь/ С. Міхолап (стр.55-58) Віктор Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор (стр.64-67) Старостіна А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні/ А. Старостіна (стр.68-70) Цікаві статті : Знайти схожі
|
4.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 16-21. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
5.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 9-13. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
6.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 4-10. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732 Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
7.
|
Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 1 Цікаві статті : Демчик С. Митна вартість: підходи що до визначення/ С. Демчик (стр.4-5) Сокол М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України(/ М. Сокол (стр.5-8) Бондарчук О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі/ О. Бондарчук (стр.8-9) Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/ Н. Головкіна (стр.9-15) Галіцин В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень/ В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко (стр.16-19) Гладунов О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи/ О. Гладунов (стр.20-25) Ковач О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики/ О. Ковач (стр.26-32) Іванова Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні/ Л. Іванова (стр.33-38) Ковальчук С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи/ С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха (стр.39-44) Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/ О. Яшкіна (стр.45-48) Бровченко В. Холістична парадигма маркетингу/ В. Бровченко (стр.49-50) Пригожина А. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій/ А. Пригожина (стр.51-57) Гардис фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету/ фон Дитрих Гардис (стр.58-60) Едвардз Д. Саморегулювання бізнесу/ Д. Едвардз (стр.61-68) Цікаві статті : Знайти схожі
|
8.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 1. - С. 9-15. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/1). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра: с. 15
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інтегровані маркетингові комунікації компанії Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
9.
|
Форма документа : Стаття із журналу Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н
Назва : Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 2. - С. 27-33. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/2). - ISSN 1606-3732 Примітки : Л-ра: с. 33
Предметні рубрики: Маркетинг Географіч. рубрики:
Знайти схожі
|
|