Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Головкіна, Н$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 3
Цікаві статті :
Кирилюк М. Тенденції розвитку ринку нерухомості у Чернівцях на 2007 рік/ М. Кирилюк (стр.12-15)
Головкіна Н. Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень/ Н. Головкіна (стр.16-21)
Решетнікова Г. Нейрони мережі як засіб аналізу і моделювання поведінки споживача/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.22-27)
Яцюк Д. Реклама як основний чинник формування і функціонування бренду/ Д. Яцюк (стр.28-32)
Карпенко Н. Партизанський маркетинг у практиці малого та середнього бізнесу Полтавщини/ Н. Карпенко (стр.33-39)
Кощій О. Проблеми вигоьовлення екологічно чистих продуктів харчування в Україні/ О. Кощій (стр.40-44)
Ладиченко К. Управління відносинами готельних підприємств зі споживачами: проблеми та перспективи розвитку/ К. Ладиченко (стр.45-48)
Лилик І. Маркетинг: виклик XXI століття/ І. Лилик, І. Сайчук (стр.49-51)
Качура Ю. Латеральне мислення для менеджера: час нагострити клинок/ Ю. Качура (стр.52-54)
"Консолідована система директив і керівництв у сфері реклами та практики маркетингових комунікації ІСС (стр.55-58)
Дискусії за крунлим столом: "Легка промисловість: партнерство і конкуренція на вітчизняному ринку" (стр.61-66)
Омельчук О. Рівень якості обслуговування в роздрібних мережах Києва: результати моніторингу Marketing LAB/ О. Омельчук (стр.67-68)
Гладунов О. Американські дипломати в гостях в УАМ/ О. Гладунов (стр.69)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 4
Цікаві статті :
Калашник В. Директ- маркетинг: інструмент для обраних/ В. Калашник (стр.4-8)
Головкіна Н. Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів/ Н. Головкіна (стр.9-13)
Чурилов М. Структура процесу формування вибіркової сукупності/ М. Чурилов (стр.14-21)
Кракович Д. Від персональних і телефонних інтерв"ю до досліджень онлайн/ Д. Кракович (стр.22-24)
Решетнікова Г. Сегментування ринку за допомогою сучасних методів математичного моделювання/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.25-27)
Зозульов О. Маркетинг як основа інноваційної діяльності вітчизняних промислових підприємств/ О. Зозульов, М. Базь, Т. Царьова (стр.33-41)
Карпенко Н. Управління портфелем бізнесу виробничого підприємства (на прикладі ЗАТ "Пирятинський сирзавод")/ Н. Карпенко, В. Штуль (стр.42-48)
Шевцова О. Аутсорсинг у маркетинговій діяльності підприємств/ О. Шевцова (стр.49-53)
Дайновський Ю. Маркетингові складники конкурентоздатності послуг посередницьких підприємств на ринку житла/ Ю. Дайновський (стр.54-60)
Пруднікова М. Досвід створення бренду житлового мікрорайону/ М. Пруднікова (стр.61-64)
Парімал Чандра Бісвас. Нові вимоги до роботи сучасних міжнародних менеджерів/ Чандра Бісвас Парімал (стр.65-67)
Лилик І. Нові маркетингові стратегії просування на ринку продуктів імпульсної купівлі/ І. Лилик (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2007р.,N 5
Цікаві статті :
Головкіна Н. Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?/ Н. Головкіна (стр.4-10)
Фарат О. Підвищення конверсії відвідувачів: ефективність сайту з точки зору пошукової оптимізації/ О. Фарат, Д. Лалак (стр.11-14)
Кочкіна Н. Оцінка ефективності рекламної кампанії: вдосконалення наявної методики/ Н. Кочкіна (стр.16-18)
Захаренко- Селезньова А. Рекламні посередники на регіональному ринку товарів та послуг/ Селезньова А. Захаренко- (стр.19-23)
Решетнікова Г. Визначення профілю цільового сегмента за допомогою дерева рішень/ Г. Решетнікова, А. Жидков (стр.24-27)
Ковальчук С. Роль маркетингових досліджень у впровадженні сучасних банківських технологій та технологій продажів на нетрадиційних ринках збуту (на прикладі сільського населення Хмельницької області)/ С. Ковальчук (стр.28-35)
Кравченко В. Сучасні страндарти ризик- менеджменту: основа дієвої системи управління маркетинговими ризиками компанії/ В. Кравченко (стр.36-40)
Норіцина Н. Маркетингове ціноутворення як чинник прибуткової діяльності підприємства/ Н. Норіцина (стр.41-43)
Пилипчук В. Мультибрендовий формат торгівлі на ринку спортивних товарів України/ В. Пилипчук, В. Логвінова (стр.44-48)
Новікова И. Дев'ять життів споживача. Глобальне дослідження поведінки споживачів в Інтернеті від мережі Proximity Worldwide/ И. Новікова (стр.49-50)
Личова Г. Міжнародний імідж України очима американських екпертів/ Г. Личова (стр.51-54)
Міхолап С. Регіональні особливості зовнішньоекономічної діяльності підприємств республіки Білорусь/ С. Міхолап (стр.55-58)
Віктор Ян. Євромаркетинг як навчальний предмет на факультеті менеджменту і маркетингу в Польщі / Ян Віктор (стр.64-67)
Старостіна А. Сучасні технології підготовки маркетологів в Україні/ А. Старостіна (стр.68-70)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Оцінювання програм інтегрованих маркетингових комунікацій: світові дослідження методів оцінювання повідомлень
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 3. - С. 16-21. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/3). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Інтегровані маркетингові комунікації: методи оцінювання поведінки респондентів
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 4. - С. 9-13. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/4). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Рекламна аудиторія: чому важливо розуміти поведінку покупця?
Місце публікування : Маркетинг в Україні: видання Української Асоціації Маркетингу. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2007. - N 5. - С. 4-10. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2007/5). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр. в конці ст.
Предметні рубрики: Комунікації: реклама, public relations
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

7.

Назва журналу :Маркетинг в Україні -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Демчик С. Митна вартість: підходи що до визначення/ С. Демчик (стр.4-5)
Сокол М. Прогнози ринку легкових автомобілів на 2008-2010 роки (прогнози продажів учасників ринку, модель конкуренції на ринках легкових автомобілів України(/ М. Сокол (стр.5-8)
Бондарчук О. В пошуках успішних рішень: маркетингові дослідження для автомобільної галузі/ О. Бондарчук (стр.8-9)
Головкіна Н. Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління/ Н. Головкіна (стр.9-15)
Галіцин В. Оптимальне планування процесу розміщення рекламних повідомлень/ В. Галіцин, В. Дем'яненкоС. Потапенко (стр.16-19)
Гладунов О. Практичний досвід формування регіональної інноваційної системи/ О. Гладунов (стр.20-25)
Ковач О. Ставлення населення регіону до екологічної проблематики/ О. Ковач (стр.26-32)
Іванова Л. Дослідження сучасного стану ринку готельних послуг в Україні/ Л. Іванова (стр.33-38)
Ковальчук С. Дослідження ринку страхових послуг: сегмент фізичні особи/ С. Ковальчук, В. БастричевЄ. Забурмеха (стр.39-44)
Яшкіна О. Використання кластерного аналізу в процесі сегментування респондентів/ О. Яшкіна (стр.45-48)
Бровченко В. Холістична парадигма маркетингу/ В. Бровченко (стр.49-50)
Пригожина А. Райффазен Банк Аваль: досвід корпоративних комунікацій/ А. Пригожина (стр.51-57)
Гардис фон Дитрих. Викладання маркетингу: співпраця КНЕУ та Бременського університету/ фон Дитрих Гардис (стр.58-60)
Едвардз Д. Саморегулювання бізнесу/ Д. Едвардз (стр.61-68)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н.
Назва : Сучасні тенденції розвитку персонального продажу: аналіз, практика, управління
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 1. - С. 9-15. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 15
Предметні рубрики: Маркетинг-- Інтегровані маркетингові комунікації компанії
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Головкіна Н
Назва : Персоналізація маркетингових комунікацій: новий стратегічний простір
Місце публікування : Маркетинг в Україні. - К.: Київський нац. економ. ун-т, 2008. - N 2. - С. 27-33. - ISSN 1606-3732 (Шифр mvuk/2008/2). - ISSN 1606-3732
Примітки : Л-ра: с. 33
Предметні рубрики: Маркетинг
Географіч. рубрики:
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)