Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Голубков, Евгений Петрович$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 338.24/Г62
Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович
Назва : Какое принять решение? Практикум хозяйственника
Вихідні дані : М.: Экономика, 1990
Кільк.характеристики :188 с.: граф., табл.
Примітки : Прил.: с.161-185. - Лит.: с. 186
ISBN, Ціна 5-282-00743-6: 00.65 р.
УДК : 338.24
ББК : 65.050.0
Предметні рубрики: Методи управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): прийняття рішення--принятие решения--реалізація рішення--реализация решения--управлінські проблеми--управленческие проблемы--руководитель--керівник--маркетинг--ділові ігри--деловые игры--методи обоснование решений--методы обгрунтування рішень
Анотація: Совершенствование принятия планово-управленческих решений - важный резерв повышения эффективности труда руководителя. Логика и этапы процесса подготовки и принятия решения, роль и функции руководителя в этом процессе наглядно демонстрируются в книге путем разбора конкретных ситуаций.
Примірники : всього : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Вільні : ЧЗ(1), ФОНД(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 339.138(038)=161./Г62-206870
Автор(и) : Голубков, Евгений Петрович
Назва : Маркетинг : словарь
Вихідні дані : Москва: Экономика; Москва: Дело ЛТД, 1994
Кільк.характеристики :157, [3] с.: рис.
Примітки : Предм. указ.: с. 142-158. - Лит.: с. 159
ISBN, Ціна 5-86461-153-0: 210.000 крб
УДК : 339.138(038)=161.1
ББК : 65.050.24я2
Предметні рубрики: Маркетинг-- Словники
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): маркетинговые исследования--маркетингові дослідження--контроль маркетинга--контроль маркетингу--организация маркетинга--організація маркетингу--маркетинговая деятельность--маркетингова діяльність--функции маркетинга--функції маркетингу--планирование--планування--ценообразование--ціноутворення--выбор рынков--вибір ринків--термины--терміни--словари--словники
Анотація: [В данном словаре приводится наиболее полный перечень терминов, используемых в литературе по маркетингу].
Примірники :БГ(1)
Вільні : БГ(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)