Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Губенко, А. В.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 42
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
1.

Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 8
Цікаві статті :
Шумакова Н. Б. Основные подходы к обучению одарённых детей/ Н. Б. Шумакова (стр.2-10)
Шохирева Л. С. Пошук та педагогічний супровід обдарованої молоді у Кременчуцькому ліцеї інформаційних технологій № 30 ім. Н. М. Шевченко/ Л. С. Шохирева (стр.11-15)
Костромцова Н. В. Плекаємо філологічну обдарованість/ Н. В. Костромцова (стр.15-20)
Головань Т. В. Роль індивідуальної, парної і групової роботи в розвитку творчих здібностей учнів на уроках словесності/ Т. В. Головань (стр.21-26)
Свинчук А. В. Особливості роботи вчителя в класах з поглибленим вивченням історії/ А. В. Свинчук (стр.27-30)
Тейлор К. Тест "Сказка"/ К. Тейлор (стр.31-38)
Губенко А. В. Метод развития творческого мышления "Совершенствуем и изменяем предметы"/ А. В. Губенко (стр.38-43)
Палієнко Т. В. Технологія підготовки педагога до творчої діяльності/ Т. В. Палієнко (стр.43-48)
Лазарева Н. О. Трудове виховання дошкільнят як передумова їх подальшого особістісного розвитку/ Н. О. Лазарева (стр.48-55)
Голік Ю. О. Сценарій розважального інтелект-шоу/ Ю. О. Голік (стр.55-58)
Грабко В. П. Як уникнути "домашніх баталій", або дисципліна без конфліктів/ В. П. Грабко (стр.59-61)
Панченко О. В. Розгадайте ребуси/ О. В. Панченко (стр.62-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 10
Цікаві статті :
Арутюнян Л. В. Профильное обучение как условие повішения качества образования/ Л. В. Арутюнян (стр.2-8)
Корбут С. Ю. Робота соціального педагога з обдарованими дітьми в умовах гімназії/ С. Ю. Корбут (стр.9-13)
Билецкая. Активация и повышение интереса учащихся к изучению математики/ Билецкая (стр.13-16)
Редько З. В. Використання дидактичних выршыв у роботы з дошкыльнятами/ З. В. Редько (стр.17-20)
Губенко А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приемов дробления, разъединения на части и соединения/ А. В. Губенко (стр.21-26)
Хамелюк Т. О. Обережно обдарованість!/ Т. О. Хамелюк (стр.27-34)
Попова Л. В. Образовательные программы для одарённых учащихся в странах Европы/ Л. В. Попова (стр.35-43)
Розвиваємо увагу (стр.44-47)
Иванова С. Ю. Особенности игрового обучения ребенка двух-трех лет/ С. Ю. Иванова (стр.48-54)
Кащенко Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу/ Р. І. Кащенко (стр.55-58)
Досліди з папером (стр.59-64)
Опанасенко В. І. Конструювання льодоходу/ В. І. Опанасенко (стр.65-67)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 5
Цікаві статті :
Любарт Т. Что делает творческий процесс творческим?/ Т. Любарт (стр.2-6)
Токарєва М. Нездоланна тяга до пізнання/ М. Токарєва (стр.7-12)
Мощанець Н. Л. Розвиток особистісних творчих якостей на основі проектної науково-дослідної діяльності екологічного змісту/ Н. Л. Мощанець (стр.12-15)
Баррон Ф. Эстетическая шкала/ Ф. Баррон, Дж. Уєлш (стр.16-17)
Онуфрієнко Л. О. Вступ до тренінгу професійного самовизначення/ Л. О. Онуфрієнко (стр.18-21)
Зверик А. П. Авторская программа по змеенавтике/ А. П. Зверик (стр.21-27)
Вітко М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення/ М. А. Вітко (стр.27-37)
Макаренко Н. М. Самооцінка творчого потенціалу/ Н. М. Макаренко (стр.38-40)
Тест особистісних творчих характеристик Вільямса (стр.40-44)
Лелюк Ю. М. План-сценарій уроку "Демократична країна: яка вона?"/ Ю. М. Лелюк (стр.45-52)
Тарасенко Т. В. Екологічна агітбригада/ Т. В. Тарасенко (стр.52-57)
Губенко А. В. Периферическое мышление и креативность личности/ А. В. Губенко (стр.57-64)
Куцко Н. С. мандри з веселкою/ Н. С. Куцко (стр.65-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Обдарована дитина -2011р.,N 4
Цікаві статті :
Любарт Т. Эмоции и креативность/ Т. Любарт (стр.2-4)
Кольченко Л. Система виховання творчих особистостей в Луганському обласному ліцеї/ Л. Кольченко (стр.5-8)
Кононова О. У вирі наукового життя/ О. Кононова (стр.8-17)
Герасименко Л. В. Проектний підхід у роботі європейських клубів з молоддю: теорія і практика/ Л. В. Герасименко, О. І. ОвчаренкоС. Г. Овчаренко (стр.18-25)
Губенко А. В. Игры со свойствами предметов/ А. В. Губенко (стр.26-33)
Макаренко Н. М. Методики визначення творчих здібностей потенціалу/ Н. М. Макаренко (стр.34-35)
Вітко М. А. Ігровий комплекс для розвитку творчого мислення/ М. А. Вітко (стр.38-47)
Любимова Т. М. Проведення тематичних інтегрованих днів з використанням засобів мистецтва/ Т. М. Любимова, Є. М. ІржанськаН. І. Суптеля (стр.47-60)
Жирова Я. В. Театралізована діяльність як засіб розвитку обдарованості в КДНЗ № 1 "Малятко"/ Я. В. Жирова (стр.61-63)
Попкова С. В. Конспект адаптаційного заняття для старшої групи "Введення у шкільне життя"/ С. В. Попкова, О. О. Глок (стр.63-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Назва журналу :Обдарована дитина -2013р.,N 1
Цікаві статті :
Кушнірчук В. В. "В кожній дитині сонце... "/ В. В. Кушнірчук (стр.2-11)
Войчишин О. Д. Інформаційні технології в гімназії - успіх перших кроків/ О. Д. Войчишин, В. Г. Дяків (стр.12-14)
Дяків В. Г. Формування творчо-пізнавальної активності школярів шляхом залучення їх дл роботи МАН/ В. Г. Дяків (стр.15-17)
Білинська Л. Використання проектної методики на уроках англійської мови/ Л. Білинська (стр.18-19)
Беркита З. Є. Організація роботи зі структурними компонентами підручника на уроці в початковій школі/ З. Є. Беркита (стр.20-24)
Голда Я. В. Інтелектуальні ігри або розумові види спорту/ Я. В. Голда, В. Гулик (стр.25-29)
Губенко А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приёмов дробления, разъединения на части и соединения/ А. В. Губенко (стр.30-34)
Червоняк С. Як організувати підготовку до зовнішнього незалежного оцінювання/ С. Червоняк (стр.35-40)
Остапчук О. М. Від зовнішнього управління до школобазового менеджменту/ О. М. Остапчук (стр.41-44)
Гусак А. В. "У колі друзів"/ А. В. Гусак (стр.45-53)
Розвиваємо увагу (стр.54-58)
Струж Н. І. Вплив сім'ї на формування обдарованої особистості/ Н. І. Струж (стр.59-62)
Досліди з водою (стр.63-66)
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 7
Цікаві статті :
Рибалка В. В. Обдарованість, талант, геніальність: класичні та сучасні наукові визначення/ В. В. Рибалка (стр.2-6)
Китрова В. А. В режиме поиска.../ В. А. Китрова, И. М. Преображенская (стр.7-15)
Диогенова Н. Н. Воспитание социальной активности учащихся в условиях специализированной школы/ Н. Н. Диогенова (стр.15-21)
Гуленко Н. Н. Игровые формы и методы обучения в практике школьной библиотеки/ Н. Н. Гуленко (стр.21-30)
Бормотова О. И. Применение компьютерных технологый при изучении геометрии в школе/ О. И. Бормотова (стр.31-35)
Краснослободцева Л. И. Психологическое сопровождение учебно-воспитательного процесса в гимназии/ Л. И. Краснослободцева (стр.36-41)
Губенко А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения/ А. В. Губенко (стр.42-48)
Галичина М. В. Гимнастика пробуждения/ М. В. Галичина (стр.49-50)
Мюллер С. Игры с тренажерами по развитию памяти/ С. Мюллер (стр.51-54)
Учимся разгадывать и составлять ребусы (стр.55-62)
Ігри юних натуралістів (стр.62-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Сторожук Г. С. "Подорож до годівнички": досвід взаємодії педагога і дітей старшого дошкільного віку у рамках інтегрованого загальнорозвивального проекту/ Г. С. Сторожук, Н. Л. КриваА. П. Рясенчук (стр.2-8)
Пилипенко Г. А. Развитие творческих способностей литературно одарённых детей/ Г. А. Пилипенко (стр.8-15)
Губенко А. В. Использование приёмов переструктурирования и аналогизирования на уроках физики в средней школе с целью развития творческих способностей школьников/ А. В. Губенко (стр.16-27)
Богатырь Л. Д. Развитие интеллектуального потенциала одарённых детей в начальной школе/ Л. Д. Богатырь (стр.28-32)
Ніконова Д. В. Психологічний тренінг "Я та інші"/ Д. В. Ніконова, О. С. Сьомик (стр.33-40)
Бастун Н. А. Як допомогти слабовстигаючому першокласнику/ Н. А. Бастун (стр.41-46)
Смаль Г. І. Сценарій конкурсу акторської майстерності/ Г. І. Смаль (стр.47-48)
Мюллер С. Игры в память/ С. Мюллер (стр.49-56)
Розвивальні завдання для дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку (стр.57-65)
Цікаві статті :
Знайти схожі


8.

Назва журналу :Практична психологія та соціальна робота -2012р.,N 3
Цікаві статті :
Кузнецов В. Н. Синдром дефицита внимания с гиперактивностю (СДВГ) у детей и подростков. Проблемы диагностики и терапии/ В. Н. Кузнецов (стр.2-8)
Ткаченко О. А. Суспільна справожиттєва практика/ О. А. Ткаченко (стр.8-13)
Гапоненко Л. О. Розвиток професійних потенціалів студента-психолога у навчальній взаємодіі як умова подолання емоційноі дезадаптаціі/ Л. О. Гапоненко (стр.13-17)
Фролов П. Д. Середовищні чинники розвитку особистості і суспільства в соціально-економічній сфері: час зміни парадигми/ П. Д. Фролов (стр.17-21)
Яремчук О. В. Політико-психологічна технологія створення консолідуючого націонаьного міфу/ О. В. Яремчук (стр.22-25)
Анцибор А. І. Соціальна природа сміху та іі вплив на психологію аутсайдера/ А. І. Анцибор (стр.26-30)
Бессонова Т. И. Психологические основания криминальной субкультуры в подростково-юношеском возрасте/ Т. И. Бессонова (стр.31-34)
Скороходько К. В. Вплив рівня децентраціі на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віці/ К. В. Скороходько (стр.34--37)
Хабайлюк В. В. Особливості суперечливих стосунків між батьками та дітьми підліткового віку/ В. В. Хабайлюк (стр.37-40)
Тадіян С. В. Розробка методики діагностики механізмів самооцінювання особистості в шкільному віці/ С. В. Тадіян (стр.40-50)
Новикова Е. В. Программа развития творческого мышления младших подростков по системе Эдварда Де Боно/ Е. В. Новикова (стр.50-54)
Семенова Е. М. Тренинг навыков преодоления напряженных ситуаций педагогической деятальности/ Е. М. Семенова (стр.54-59)
Ставицький О. О. Гандикапізм та ксенофобія: спільне і відмінне у поняттях/ О. О. Ставицький (стр.59-63)
Аймедов К. В. Мотивація гемблінгу та іі кількісна оцінка/ К. В. Аймедов (стр.63-66)
Губенко А. В. Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга/ А. В. Губенко (стр.67-79)
Цікаві статті :
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 9
Цікаві статті :
Слободян І. І. Організація навчально-виховного процесу зі створення умов для самоактуалізації та саморозвитку учнів/ І. І. Слободян, М. В. Паламарчук (стр.2-6)
Блінчук Н. В. Створення сприятливих умов для розвитку творчих здібностей учнів початкових класів/ Н. В. Блінчук (стр.6-12)
Янісевич І. В. Розвиток пізнавальної активності та самостійності учнів/ І. В. Янісевич (стр.12-15)
Безсмертна Н. І. Впровадження методів ейдетики у процес навчання та виховання учнів/ Н. І. Безсмертна (стр.15-23)
Яценко А. В. Свободное владение словом/ А. В. Яценко (стр.24-31)
Климець Т. В. Пропедевтика хімічних знань у початковій школі/ Т. В. Климець (стр.32-36)
Губенко А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление с помощью приема увеличения-уменьшения/ А. В. Губенко (стр.37-43)
Вправи для підготовки моторики руки дитини до письма (стр.44-50)
Иванова С. Ю. Особенности игрового обучения ребенка двух-трёх лет/ С. Ю. Иванова (стр.51-59)
Розвиваючі завдання для учнів середнього шкільного віку (стр.60-64)
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Обдарована дитина -2012р.,N 8
Цікаві статті :
Рибалка В. В. Обдарованість, талант, геніаліність: класичні та сучасні наукові визначення/ В. В. Рибалка (стр.2-8)
Мержевицкая Т. А. Применение интерактивных методов обучения на уроках истории в школе/ Т. А. Мержевицкая (стр.9-18)
Малаховська О. Д. Інтегровані уроки як засіб розвитку пізнавальних інтересів учнів/ О. Д. Малаховська (стр.19-24)
Яценко А. В. Свободное владение словом/ А. В. Яценко (стр.25-30)
Губенко А. В. Учимся мыслить и изобретать с помощью приема удвоения/ А. В. Губенко (стр.31-34)
Губенко А. В. Развиваем творческое изобретательское мышление школьников с помощью приема динамизации/ А. В. Губенко (стр.34-38)
Методика експертних оцінок з визначення обдарованих дітей (стр.39-42)
Попова Л. В. Образовательные программы для одаренных учащихся в странах Европы/ Л. В. Попова (стр.43-49)
Уорнер П. Играем вместе с ребенком/ П. Уорнер (стр.50-54)
Кащенко Р. І. Математичні цікавинки: віршовані задачі для учнів 1-го класу/ Р. І. Кащенко (стр.55-56)
Необычные кроссворды (стр.57-63)
Цікаві статті :
Знайти схожі


 1-10    11-20   21-30   31-40   41-42 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)