Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: <.>A=Гуляєва, Марія Мірчівна$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:374.7.011.3-0/Г94-945204
Автор(и) : Гуляєва, Марія Мірчівна
Назва : Професійна підготовка андрагогів в університетах Німеччини : автореф. дис.
Вихідні дані : Київ: [Б. в.], 2021
Кільк.характеристики :20 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих імені Івана Зязюна
Примітки : Літ.: с. 15-17
Ціна : 10.00 грн
УДК : 378:374.7.011.3-051](430)(043)
ББК : 74.58(4НІМ) + 74.4(4НІМ)
Предметні рубрики: Освіта -- Вчителі-- Підготовка --Німеччина
Географіч. рубрики:
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): осівта дорослих--безперервна освіта--андрагог--фахівець з освіти дорослих--професіоналізація--університет--бакалавр--магістр--вища освіта
Анотація: У дисертації досліджено проблему професіоналізації освіти дорослих у Німеччині; обґрунтовано роль німецьких університетів у реалізації ідеї безперервної академічної освіти та подальшої академічної професіоналізації освіти дорослих. На основі змістово-контекстного аналізу освітніх програм підготовки андрагогів в університетах Німеччини визначено характерні риси академічної підготовки андрагогів в університетах Німеччини (відсутність федерального галузевого законодавства, регулювання освіти дорослих земельними законами; наявність персоналу відповідної кваліфікації як необхідної умови державного фінансування інституцій освіти дорослих; збільшення кількості дорослих студентів в університетах; здійснення академічної підготовки в університетах як процес набуття фахових компетентностей андрагога і формою освітньої практики дорослих; двоступенева система академічної підготовки; уніфікація освітніх процесів різних університетів задля забезпечення мобільності; наявність кваліфікаційних можливостей у галузі освіти дорослих; "маргіналізація" освіти дорослих / безперервної освіти; профілізація магістратури, конкретизація у фокусі програми "Освіта дорослих / безперервна освіта" маркерів спеціалізації; домінування науково-дослідницької складової магістерських програм; наявність широких можливостей працевлаштування як умова розроблення, акредитації та переакредитації освітніх програм; чітко визначені рамкові умови професіоналізації освіти дорослих). Проаналізовано теорії професіоналізації як концептуальні основи професійної підготовки андрагогів у Німеччині. Обґрунтовано роль університетів в утвердженні ідеї академічної безперервної освіти та подальшій академічній професіоналізації освіти дорослих в Німеччині. Розкрито систему визнання, сертифікації і підвищення кваліфікації фахівців освіти дорослих у Німеччині.
Примірники :ФОНД(1)
Вільні : ФОНД(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)