Про нас Електронний депозитарій LIBO Зведений каталог України
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог ЖОУНБ ім. О. Ольжича- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>A=Гірняк, А.$<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2007р.,N 2
Цікаві статті :
Бригадир М. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів/ М. Бригадир (стр.5-15)
Бамбурак Н. Позитивне збагачення Я-концепції особистості у контексті інноваційного освітнього довкілля/ Н. Бамбурак (стр.16-24)
Ребуха Л. Соціально-психологічна експертиза ефективності фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання/ Л. Ребуха (стр.25-36)
Мединська Ю. Глибинно-психологічні особливості етнічного менталітету в форматі експериментально-психологічного дослідження/ Ю. Мединська (стр.37-44)
Ситнікова Н. Система соціально-психологічного моніторінгу розвитку особистості (на прикладі виконання наукової програми "Школа самоствердження")/ Н. Ситнікова (стр.45-56)
Костін Я. Умови модульно-розвивальної взаємодії вчителя і учнів засобами інноваційного забезпечення/ Я. Костін (стр.57-68)
Гірняк А. Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття/ А. Гірняк (стр.69-84)
Чухно В. Експеримент з модульно-розвивальної системи навчання - це крок у майбутнє української школи/ В. Чухно, Л. Олійник (стр.85-90)
Рибак Н. 12 років експерименту з модульно-розвивального навчання - це зрілість і відповідальність/ Н. Рибак, С. АрхипчукН. Мариняк (стр.91-97)
Шляхова З. Впровадження модульно-розвивального навчання як технологія успіху/ З. Шляхова, Н. ПетроваВ. Будьонна (стр.98-100)
Кир'янова І. Якою бути сучасній школі? Відповідь знайдено/ І. Кир'янова (стр.101-103)
Козлова Т. Технологія створення умов для саморозвитку особистості у модульно-розвивальній системі навчання/ Т. Козлова (стр.103-108)
Цікаві статті :
Знайти схожі


2.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 1
Цікаві статті :
Рибалка В. Микола Грот: Теоретичні питання філософії і психолгії особистості/ В. Рибалка (стр.9-24)
Морщакова О. Самовизначення особистості у системі взаємовідносин "людина - світ" у рамках філософії вітакультури/ О. Морщакова (стр.25-34)
Карпенко З. Предмет і метод аксіопсихології особистості/ З. Карпенко (стр.35-62)
Надвинична Т. Теоретико-методологічне обгрунтування задачного підходу у психології/ Т. Надвинична (стр.63-87)
Яценко Т. Об'єктивність та об'єктність у глибинно-психологічному пізхнанні/ Т. Яценко (стр.88-92)
Бутерко Я. Категоріальний аналіз рефлексії як явища, процесу, стану, властивості/ Я. Бутерко (стр.93-105)
Андрух А. Соціальний механізм сприяння здоров'ю в умовах медичного страхування/ А. Андрух (стр.106-114)
Когутяк Н. Становлення автентичності особистості в період життєвої кризи: концептуальна модель/ Н. Когутяк (стр.115-126)
Авдєєва І. Модель організації особистісно зорієнтованої педагогічної освіти/ І. Авдєєва (стр.127-129)
Сціборовська Н. Аналіз факторів формування моральних взаємовідносин у педагогічному колективі/ Н. Сціборовська (стр.130-133)
Городецька Н. Феномен педагогічної інноватики як психологічна проблема/ Н. Городецька (стр.134-137)
Синєокий О. Індивідуально-психологічні умови професійної деформації слідчого/ О. Синєокий (стр.138-142)
Полунін О. Відтворення часових інтервалів: роль референтної пам'яті та її зв'язку з компаратором/ О. Полунін (стр.143-150)
Гірняк А. Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників/ А. Гірняк (стр.151-157)
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 2
Цікаві статті :
Глузман О. Методологічні засади дослідження університетської педагогічної освіти/ О. Глузман (стр.8-44)
Фішман І. Постання методософії / І. Фішман (стр.45-51)
Фурман А. Категоріогенез як напрям професійного методологування/ А. Фурман (стр.53-58)
Кубаєвський М. Контекстна буттєвість етносу в глобалізованому просторі/ М. Кубаєвський (стр.59-64)
Гуменюк О. Громадянська відповідальність у контексті політичного сьогодення/ О. Гуменюк (стр.65-74)
Ситнікова Н. Психологія самоствердження особистості старшокласника/ Н. Ситнікова (стр.75-104)
Ревасевич І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту/ І. Ревасевич (стр.105-115)
Гірняк А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника/ А. Гірняк (стр.116-138)
Туз Л. Інтерпретація в психоаналізі як категорія і процедура/ Л. Туз (стр.140-147)
Іваненко Б. Ососбливості формування та вияву інваріантності психіки суб'єкта/ Б. Іваненко (стр.148-151)
Педченко О. Проблема релігійної віри у глибинній психології/ О. Педченко (стр.151-153)
Раджабова С. Вплив ідентифікації на формування глибинно-психологічного змісту психіки/ С. Раджабова (стр.153-156)
Аврамченко С. Взаємозв'язок внутрішньої суперечливості психіки суб'єкта із феноменом Едіпового комплексу/ С. Аврамченко (стр.156-160)
Стасько О. Специфіка пізнання умовних цінностей суб'єкта в контексті методу АСПН/ О. Стасько (стр.161-163)
Богданова Н. Дезадаптація суб'єкта та її зв'язок з об'єктними відношеннями/ Н. Богданова [та ін.] (стр.164-168)
Усатенко О. Супервізія як метод підвищення професіоналізму психолога-практика/ О. Усатенко (стр.168-172)
Харенко С. Деструктивний вплив контрпереносу у психокорекційній роботі з підлітками/ С. Харенко (стр.172-175)
Євтушенко І. Символічне вираження агресивних тенденцій у казках і міфах/ І. Євтушенко (стр.176-179)
Святка О. Професійне вигорання в контексті психологічного опору/ О. Святка (стр.179-182)
Калашник І. Проблема психологічної смерті у контексті профілактики психічного вигорання психолога-практика/ І. Калашник (стр.183-185)
Бондаревська Л. Вплив травмуючих переживань на виникнення психічного вигоряння/ Л. Бондаревська (стр.185-188)
Цікаві статті :
Знайти схожі


4.

Назва журналу :Психологія і суспільство -2008р.,N 4
Цікаві статті :
Кушерець В. Знання як святість. Наукове та духовне просвітництво професора Володимира Шинкарука/ В. Кушерець (стр.5-12)
Фішман І. Основа соціальної алхімії/ І. Фішман (стр.13-32)
Гірняк А. Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище/ А. Гірняк (стр.33-44)
Фройд Зигмунд. Три нариси з теорії сексуальності/ Зигмунд Фройд (стр.45-91)
Гуменюк О. Рівні громадянської відповідальності та їх емпіричне вивчення у молоді/ О. Гуменюк (стр.92-98)
Івасюк Ю. Теоретичне обгрунтування типології сімейної структури/ Ю. Івасюк, О. Когут (стр.99-103)
Мартинюк О. Соціально-психологічні концепції сім'ї як теоретична основа її емпіричного вивчення/ О. Мартинюк (стр.104-115)
Фурман Вікторія. Проблематика особстісної рефлексії студента в аналітичному висвітленні/ Вікторія Фурман (стр.116-121)
Самойлов О. Психологічний зміст бойової підготовки у контексті діалогу двох логік/ О. Самойлов (стр.122-126)
Синєокий О. Індивідуально-психологічні особливості типології гвалтівників/ О. Синєокий (стр.127-136)
Фурман А. Порівняння принципів і параметрів наукового проектування традиційної та інноваційної систем освіти/ А. Фурман (стр.137-163)
Цікаві статті :
Знайти схожі


5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/Ф95
Автор(и) : Фурман, Анатолій Васильович, Гірняк А. Н.
Назва : Психодидактична експертиза модульно-розвивальних підручників : монографія
Паралельн. назви :Psychodidactical examination of module-developing textbooks
Вихідні дані : Т.: ТНЕУ, 2009
Кільк.характеристики :312 с.: табл., рис.
Примітки : Глосарій: с. 156-165. - Л-ра: с. 166-177. - Дод.: с. 178-310. - Ім. покажч.: с. 311-312
Ціна : 25.00 грн
УДК : 378
ББК : 74.58
Предметні рубрики: Освіта-- Вища-- Підручникотворення
Географіч. рубрики:
Анотація: Уперше об'єктом різноаспектного теоретико-методичного обгрунтування є оригінальна авторська система визначення якості та ефективності книжок нового покоління для середньої і вищої школи, що створена у теорії та практиці модульно-розвивального навчання як інноваційній освітній моделі національного походження.
Примірники :ЧЗ(1)
Вільні : ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Експериментальне дослідження ефективності модульно-розвивального підручника у процесі навчально заняття
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2007. - N 2. - С. 69-84. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2007/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психодідактика
Психологія навчання-- Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Система психолого-педагогічної експертизи ефективності модульно-розвивальних підручників
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 1. - С. 151-157. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/1). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Педагогічна психодіагностика
Модульно-розвивальне навчання
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 2. - С. 116-138. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/2). - ISSN 1810-2131
Примітки : Л-ра в кінці ст.
Предметні рубрики: Психодидактика
Модульно-розвивальне навчання-- Навчальні завдання
Навчальні видання для середньої школи
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гірняк А.
Назва : Психоаналіз Зігмунда Фройда як теорія, система і соціокультурне явище
Місце публікування : Психологія і суспільство. - Т.: Ін-т експерим. систем освіти, 2008. - N 4. - С. 33-44. - ISSN 1810-2131 (Шифр pisu/2008/4). - ISSN 1810-2131
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Психоаналіз
Психологія-- Історія, 19-20 ст.
Аналітична психологія
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)