Пошуковий запит: <.>A=Дубасенюк, О.$<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 63
Показані документи с 1 за 10 |
|
>1.
| Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін/за ред. О. А. Дубасенюка. - 2004
|
>2.
| Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку/за заг. ред. проф. О. А. Дубасенюка [та ін.]. - 2006
|
>3.
| Дубасенюк О.А. Концептуальні моделі педагогічної освіти/О. А. Дубасенюк. - 2006 // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.8-29
|
>4.
| Осадчий М.М. Тенденції розвитку національних освітніх систем/М. М. Осадчий, О. М. Спірін // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.30-50
|
>5.
| Сидорчук Н.Г. Модель системи професійно-педагогічної підготовки студентів університетів у контексті вимог єдиного освітнього простору/Н. Г. Сидорчук // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.51-67
|
>6.
| Вітвицька С.С. Компаративний аналіз моделей ступеневої педагогічної освіти західноевропейських країн, США та України/С. С. Вітвицька // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.68-99
|
>7.
| Дубасенюк О.А. Факторні моделі продуктивної професійної виховної діяльності педагога загальноосвітньої та професійної школи/О. А. Дубасенюк // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.100-173
|
>8.
| Антонова О.Є. Теоретичні підходи до створення моделі педагогічної обдарованості/О. Є. Антонова // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.174-215
|
>9.
| Яценко С.Л. Модель особистісно орієнтованого навчання: обгрунтування структури та сутності компонентів/С. Л. Яценко // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.215-234
|
>10.
| Якса Н.В. Аналіз педагогічних моделей полікультурної освіти/Н. В. Якса // Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. -Житомир:Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2006.-С.235-255
|
|
|